abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 22:27:15 #226
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61486586
DC, wat fijn dat alles zo goed gaat En wat een humpie is Luca

Liza Het kan nog hoor, ik duim voor je dat het alsnog spontaan begint.
Bij Finn was ik vrijdags 2 weken overtijd en moest ik naar het ziekenhuis om te worden overgedragen aan de gyn. Zaterdag om 07.00 moest ik me melden om ingeleid te worden en vrijdag op zaterdagnacht begon het alsnog vanzelf. Uiteindelijk me dus om 6 uur met flinke ontsluiting in het ziekenhuis gemeld (ziekenhuis was inmiddels wel verplicht) en zonder inleiding bevallen.

Nijna, wat vervelend dat de veloskundige je niet gerust heeft kunnen stellen en dat je pas donderdag een echo hebt. Veel sterkte met wachten

En volgensmij zijn cm's ontsluiting vrij subjectief. Volledige ontsluiting is ook niet perse 10 cm, maar betekent dat ze het groot genoeg inschatten voor het hoofdje om erdoor te passen. Kan dus afhankelijk van je baby ook 8 of 12 cm zijn
  maandag 8 september 2008 @ 22:59:53 #227
108648 cattie
lieve moeder
pi_61487664
Liza, is er een reden dat ze je al met 41 weken inleiden? Volgens mij komen er namelijk nog best wel wat baby's vanzelf in de 42e week. (Waaronder Ive)

Nijna, rot dat ze niet eerder plek hebben. Ik duim voor je.
pi_61488291
damn die rosé tikte aan!

Luca heeft net weer 30cc op en ligt nu heerlijk te slapen met een schone miniluier en een lekker pakje aan! Klein lief ventje .....
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61490421
Hahaha dan kan je merken dat je geen alcohol meer gewend bent he

Ik heb op je site gekeken, want een ongelofelijk lief prulletje is Luca zeg
pi_61490486
Inderdaad, wat een schatje is Luca!!!

Succes Liza, hopelijk komt het toch nog vanzelf!
  dinsdag 9 september 2008 @ 07:48:59 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61490715
Liza, ik zou op vrijdagochtend worden ingeleid op 42+2 nadat ik na 4 strip-pogingen nog steeds op een kleine cm ontsluiting zat. Op woensdagavond begon het toch nog uit zichzelf, misschien bij jou ook wel!

voor alle mama's die zo'n last hebben van hun hormonen, onzekerheid en hun lichaam.
.... met gevoel voor drama....
pi_61490750
Ik moet zo weer naar de VK, om 9 uur op 09-09. Is zelfs voor een zwangere vrouw niet te vergeten!
Ik krijg de uitslag van bloed prikken, dus zwangerschapsdiabetes en ijzer. Ben stiekem toch een beetje zenuwachtig! Verder voel ik baby heel goed, dus daar maak ik me (bijna) geen zorgen over.
pi_61490766
Hoe is het vandaag met jou Nijna?
En Liza, rommelt het al?

DC wat een ontzettend mooi mannetje is Luca!
pi_61491176
DC, je klinkt helemaal gelukkig als je zo over Luca vertelt

Liza, misschien dat het nog vanzelf begint, je hebt nog 2 dagen he!

Nijna, kun je niet in het ziekenhuis voor een echo gaan?? Onze VK doet geen echo's en ik moet altijd naar het ziekenhuis, dat is poliklinisch zeg maar. Hebben ze daar geen plaats vrij?
pi_61491706
Liza, balen dat de ontsluiting niet meer is geworden... Hopelijk dient beeb zich toch uit zichzelf nog aan voor donderdag...

Diaan, goed geshopt!!!

DC, wat klink je heerlijk trots . Mooi mannetje hoor.

Reinhilde, wat een handige tijd op een handige datum .

Koningin, hier doen ze wel zelf echo's en ik ben ook nog maar 7 weken en een dag of 2. Dus het is zelfs afwachten of er uberhaupt al hartactie te zien kan zijn zei de assistente. Afgezien van of het goed is. Ik wacht wel gewoon. Het is ook niet zo dat het consequenties heeft of er nu of donderdag pas een echo wordt gemaakt. Het enige wat zou schelen is dat het me misschien wat rust zou geven. Maar met wat afleiding komen we daar vast ook wel. Morgen is lief de hele dag thuis, scheelt ook. En mn beste vriendinnetje heeft aangeboden te komen als dat nodig is. En ik probeer me maar gewoon met de dagelijkse dingetjes bezig te houden, dan is de tijd het snelst voorbij.
Fake it till you make it...
pi_61491858
Liza, dat is balen. Nou maar hopen dat het toch spontaan eerder gebeurt.

DC, wat is ie een lievie!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61492051
Nijna, ik heb met 7,5 week een echo gehad met hartactiviteit.
Maar goed, ik zie dat je van alle kanten hulp krijgt om lekker relaxed te blijven tot donderdag! Sterkte.
pi_61492151
Met 7.2 weken zie je met een inwendige echo al wel hartactiviteit!

Liza, wat vervelend zeg Hopelijk komt het toch nog spontaan op gang!

Reinhilde, veel plezier bij de check up!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61492650
joepie alle nieuwe mama's en zwangere en iedereen die ik vergeet gefeliciteerd!
Hier gaat het wel redelijk. Zondag naar een tweedehandsbeurs geweest, leuke mobiel voor de box gekocht en veel leuke kleertjes, gisteren de kinderwagen besteld (mamaamaandag )
Ik voel de kleine regelmatig maar wel een beetje vaag nog, komt denk ik omdat de placenta aan de voorkant ligt. Verder is de misselijkheid weer terug na een week of 4 weg te zijn geweest dus dat is niet echt om blij van te worden maar goed. Vermoeidheid en hormoonuitbarstingen zijn wel veel minder geworden. Al met al mogen we niet klagen dus wat betreft de gezondheid, maar vandaag alleen nog maar gezeik op het werk en ik ben nog geen uur binnen dus heb een beetje een 'was ik maar in mn bed gebleven gevoel' Op deze manier tel ik wel af tot mijn verlof. aaaaaaaaaaadem in....
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61492906
DC, wat geweldig om zo te lezen over jou en je ventje! Jullie zijn echt helemaal verliefd op elkaar hé. Wat een ongelofelijk schattig frummeltje ook .

Nijna, ik vind het stom voor je dat je moet wachten tot donderdag, maar ik duim voor je dat alles dan goed zal zitten (dat zal wel!).

Reinhilde, veel plezier bij de check-up. Krijg je nog een echo ook?

Estrys, hier ook zo'n (hormonale) baaldag. Kan spontaan beginnen janken. Baby die er nog steeds niet is, die inleiding. Ik voel me zo... mislukt. Klinkt waarschijnlijk ongelofelijk stom, maar ik snap het niet. Mijn lijf dat in 9 maanden getransformeerd is naar walvisformaat, 34 kg bijgekomen, megaheupen, megabuik, elke VK die me voor de eerste keer ziet schrikt zich rot: "wat een buik" en "wat een groot kind". Maar dan is die buik/dat lijf wel niet in staat om het kind er zelf uit te krijgen. I've had it .
Waarom trouwens op 41 weken: mijn gyn neemt het medische risico niet om te wachten tot 42 weken. Zeker omdat het dus zo'n groot kind is...
pi_61493321
He, Liza, kan het me voorstellen hoor! Een dikke knuffel vanaf hier, .

Zo, ik voel me helemaal fijn en opgelucht! Geen zwangerschapsdiabetes! Glucose was 5.2, hetzelfde als met 15 weken! Ook m'n ijzer was hetzelfde, 6.9. Prima dus! Ze vond dat de baby goed op groei lag, echt perfect zei ze. Ze denkt wel dat baby niet heel groot word (fijn!). Ik ben zelf geboren bij 42 wk 6 dagen, en was 'maar' 3310 gram. Lief was ook niet heel groot.

Conclusie: baby en mama doen het perfect
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:39:45 #242
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61493373
Liza wel rpettig dat de gyn geen risico wil nemen.... sterkte met je baaldag!!

Reinhilde
Make love, not war ☮
pi_61493525
Oh, nog helemaal vergeten te vertellen: wsl ligt baby al ver ingedaald !! Alleen maar goed nieuws dus vandaag. Ben ook meteen luiers en zwitsal-spul gaan kopen .
pi_61493661
Gefeliciteerd Reinhilde!

Liza, zet hem op Moeten we er anders nog een paar clichés tegenaan gooien? 'er is er nog nooit één blijven zitten' enzo?

Ow en Reinhilde: Wij hebben ook heel veel luiers ( 3 hele pakken en ook nog 3 luiertaarten) gekregen. Gisteren voor het eerst zelf luiers moeten kopen, terwijl ze er wel heel hard doorheen gaan.
pi_61493885
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
Liza, zet hem op Moeten we er anders nog een paar clichés tegenaan gooien? 'er is er nog nooit één blijven zitten' enzo?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:01:49 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61493938
Wel fijn dat de gyn met je meedenkt in die zin Liza, als je baby nu al zo groot is wil je echt niet nog een week wachten hoor!
Maar ja, leuk is het natuurlijk niet.

Reinhilde
pi_61493977
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

'Hij komt vanzelf als het zijn tijd is'
'Het kan nu nooit lang meer duren'
'Je hebt het meeste nu wel gehad'
'Straks mis je die buik, geniet er nog even van'

Ik heb in de laatste week diverse malen gehoord van mannen van middelbare leeftijd: 'ja, het gaat er lachend in, maar huilend weer uit'
Zomaar vanuit het niets
pi_61494106
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:03 schreef freecell het volgende:

[..]
Ik heb in de laatste week diverse malen gehoord van mannen van middelbare leeftijd: 'ja, het gaat er lachend in, maar huilend weer uit'
Zomaar vanuit het niets
Gatver
pi_61494141
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wel fijn dat de gyn met je meedenkt in die zin Liza, als je baby nu al zo groot is wil je echt niet nog een week wachten hoor!
Maar ja, leuk is het natuurlijk niet.
Ja ik ben echt blij met mijn gyn. Heb het gevoel dat ze echt met me meeleeft. Toen ik daar gisteren weer op controle kwam en ik dus nog steeds niet bevallen was, zag ik echt het medelijden in haar ogen .
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:19:19 #250
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61494319
Liza Niets mislukt aan dat lijf van jou hoor. Je kindje is super gegroeid en heeft het kennelijk zo goed naar z'n zin dat het wil blijven zitten. En bevallen met 40 weken is geen moeten he, alles tussen de 37 en 42 weken is normaal, dus je lichaam doet het prima.

Reinhilde, mooi dat alles helemaal super is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')