abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61494549
Pffff.. net toch de vk gebeld. Ik voel de kleine wel wat schuiven soms, en af en toe een zacht plopje, maar lang niet zoveel als normaal. Dus ik heb ze net gebeld, nu kan ik morgen pas terecht. En als het nog minder werd moest ik maar weer bellen.
Het is dat ik de kleine wel wat voel doen af en toe, maar jeetje, heel blij ben ik er niet mee zeg maar...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61494757
He bah Fuente, jammer dat je pas morgen kan komen. Het komt vast goed!

Liza, je kindje vind het idd gewoon veel te fijn in jouw buik, lekker warm en gezellig.
Nog maar een paar dagen!

En ik krijg de glimlach maar niet van mijn hoofd.
pi_61494767
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Gatver
Dat dus!
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:38:01 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61494789
Fuente, jammer dat je morgen pas kunt komen, maar als je hem af en toe voelt, is het vast wel goed.....
Make love, not war ☮
pi_61495463
Ik werd net teruggebeld en de verloskundige wil toch dat ik vanmiddag kom, om 15:15 kan ik terecht.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61495519
Fijn Fuente!
pi_61495564
Jeetje, wat rot al die onzekerheden!

Vandaag 20 weken *Joepie!* we zijn op de helft. a.s. maandag medische echo. Spannend!

Wat is mamaandag?
pi_61496073
Oooh ik ben zoooooooooooooo verliefd!

Ons ventje is zo lief !!!!

Hij slaapt supergoej en is pas 45 gram afgevallen ten opzichte van zn geboortegewicht! En kijk zn zaaaalige tijden:

22:30
04:00
07:30
10:30

Wij slapen dus heerlijk en mn kleine ventje slaapt zelfs half tijdens het drinken!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:51:51 #259
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61496367
DC wat klink je happy en trots...

Fuente wat fijn dat je toch gebeld bent dat je vandaag mag komen.

Liza-beebje kom nou eens om het hoekje kijken. Ik wil wel weten wie er uit die grote buik komt
pi_61496375
Liza, .

Reinhilde, wat fijn!

Fuente, fijn dat je toch vanmiddag terecht kan!

DC, lekker genieten .

Net ook wat menstruatieachtig gevoel... ik wacht donderdag af en dan kom ik wel weer even melden hoe het gaat. Ondertussen hou ik natuurlijk wel ff in de gaten of het bij Liza misschien toch spontaan op gang komt of dat er een van de andere dames gaat bevallen .
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:53:53 #261
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61496407
Nijna een dikke knuffel voor jou en hoop dat het positief is...
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:18:04 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_61497004
Fuente, fijn dat je vanmiddag al terecht kunt.

Liza, als het een hele grote baby is, kan ik me goed voorstellen dat ze eerder inleiden. Ik duim voor je dat het toch nog vanzelf begint. En hoe dan ook, je lijf is niet mislukt! Je lijf draagt al 9 maanden een kind! En een hele mooie, grote, buik. Dat je wat hulp nodig hebt, is geen falen. Je lichaam krijgt een zetje, maar doet het echt nog wel zelf.

Nijna, wat rot dat het zo door gaat...
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:32:24 #263
114177 Diaan73
pi_61497361
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Shaienne het volgende:
Jeetje, wat rot al die onzekerheden!

Vandaag 20 weken *Joepie!* we zijn op de helft. a.s. maandag medische echo. Spannend!

Wat is mamaandag?
Spannend hoor.

Mamaandag is bij Prenatal: je krijgt dan 10% van het aankoopbedrag als cadeaukaart en dat kan flink oplopen. En in Almelo deden ze ook niet kinderachtig, ze deden eerst een subtotaal toen de cadeaubon en daar nog de korting af die ik kreeg voor nappy wrapper... scheelt toch weer 2 euro. En toen mocht ik ook nog (deels) met mijn reeds verzamelde cadeaukaarten betalen..... ze hebben nu trouwens hele leuke babykleding voor jongetjes vond ik...

Nijna, wat vervelend dat het maar niet stopt. Ik hoop voor je dat donderdag alles goed is...

Hmm misschien een stomme vraag, maar waar heb je last van als je last van de bekken hebt... ik heb nl. als ik loop of opsta last van mn bil... beetje moeilijk uit te leggen. Ik heb al gegoogled maar daar word ik ook niet wijzer van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Diaan73 op 09-09-2008 13:37:36 ]
Make love, not war ☮
pi_61498970
Diaan, ik had last van mn stuitje, alsof het een beetje beurs was. Maar ook wel eens een soort pijn in mn bil... Ik heb veel aan fysiotherapie gehad bij mn eerste zwangerschap.
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:38:08 #265
114177 Diaan73
pi_61499119
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef Nijna het volgende:
Diaan, ik had last van mn stuitje, alsof het een beetje beurs was. Maar ook wel eens een soort pijn in mn bil... Ik heb veel aan fysiotherapie gehad bij mn eerste zwangerschap.
Vooral ook als je opstaat en dan gaat lopen?
Make love, not war ☮
pi_61499527
Jullie zijn lief.
Ik heb ook veel last als ik opsta en ga lopen. Niet echt in mijn bil, maar meer in m'n bekken.
Maar de opstaan-en-gaan-lopen-situatie is wel die waarin ik dus ook altijd pijn heb .

Fuente, wat goed dat je toch terecht kan bij de VK. Laat iets weten!
pi_61500296
Fuente, ik denk aan je en duim dat alles goed is..
pi_61500549
* Jelief is weer bijgelezen.
Feli DC en die tijden zijn heel netjes om een nacht door te komen.

Liza, ik hoop voor je dat je kindje alsnog zelf aanstalten maakt.

Fuente fijn dat je nu al terecht kan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:43:49 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61500775
Diaan, je bil kan als ik het goed heb die Ischias zijn. Je zou Belana een PMetje kunnen sturen, die weet daar alles vanaf.

Fuente, fijn dat je nog vandaag terecht kon. Ik hoop dat je inmiddels een beetje gerustgesteld bent.
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:52:55 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61500987
Fuente al iets meer geruster nu?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:17:51 #271
114177 Diaan73
pi_61501664
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, je bil kan als ik het goed heb die Ischias zijn. Je zou Belana een PMetje kunnen sturen, die weet daar alles vanaf.

Fuente, fijn dat je nog vandaag terecht kon. Ik hoop dat je inmiddels een beetje gerustgesteld bent.
Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.

Fuente ik heb helemaal je bericht gemist dat je vanmiddag al terecht kon... hoe is het gegaan?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 september 2008 @ 16:44:49 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61502433
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.

Fuente ik heb helemaal je bericht gemist dat je vanmiddag al terecht kon... hoe is het gegaan?
http://www.allesoverkinde(...)Zwangerschapsischias
heb je daar wat aan??

liza, ik hoop dat het niet lang meer duurt nu!! fuente weet je al wat meer?? DC wat klinken die tijden heerlijk zeg!! spannend shaienne!!!

even verder bij lezen nu, ben net een dagje thuis nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61504205
Nijna... je kunt ook niet heel veel anders dan afwachten, natuurlijk... maar het lijkt me gewoon steeds zo beangstigend als je naar de wc gaat en daar weer dat bloed ziet... Maar.... nog héél even geduld, de woensdag zal in ieder geval voorbij vliegen als je niet alleen bent! Heb je toch weer meer afleiding!!

Reinhilde fijn dat alles bij je controle goed was....!

Liza.... nog even volhouden, hoor!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61504238
Nog geen nieuws van Fuente?
pi_61505551
Nou, dat was me het dagje wel....
De vk heeft me doorgestuurd voor een ctg en echo, meer voor geruststelling, want hartje was goed te horen bij de vk...
Ik kreeg eerst een echo, dat begon leuk, maar werd een lange rit.. De baby bewoog goed, deed wat hij/zij moest doen.. Mijn vruchtwater zit op de allermax, grensgeval van gevaarlijk of niet gevaarlijk... De baby is qua omvang goed, het buikje en hoofdje kloppen precies, maar de ledematen lopen 3 weken achter in groei. Alles is gedubbelchecked en er valt niets anders van te maken. De gyneacologe heeft later zelf nog een echo gemaakt voor vruchtwaterbepaling, en dat was ook weer hetzelfde.
Donderdag vindt er overleg plaats met andere gyneacologen. Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het dan is, en ondertussen wordt gekeken naar wat de oorzaak kan zijn. Ik heb sowieso geen zwangerschapssuiker o.i.d.
De reden dat ik de kleine minder voel is het vele vruchtwater.

En nu maar afwachten, het ctg was helemaal in orde gelukkig.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')