Spannend hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Shaienne het volgende:
Jeetje, wat rot al die onzekerheden!
Vandaag 20 weken *Joepie!* we zijn op de helft. a.s. maandag medische echo. Spannend!
Wat is mamaandag?
Vooral ook als je opstaat en dan gaat lopen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef Nijna het volgende:
Diaan, ik had last van mn stuitje, alsof het een beetje beurs was. Maar ook wel eens een soort pijn in mn bil... Ik heb veel aan fysiotherapie gehad bij mn eerste zwangerschap.
Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, je bil kan als ik het goed heb die Ischias zijn. Je zou Belana een PMetje kunnen sturen, die weet daar alles vanaf.
Fuente, fijn dat je nog vandaag terecht kon. Ik hoop dat je inmiddels een beetje gerustgesteld bent.
http://www.allesoverkinde(...)Zwangerschapsischiasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.
Fuente ik heb helemaal je bericht gemist dat je vanmiddag al terecht kon... hoe is het gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |