mijn kat heette lucaquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devlischase maam geworden van is Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
gefeliciteerd met dit wonderquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devilschase mama geworden van Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoorquote:Op zondag 7 september 2008 08:30 schreef cattie het volgende:
DC en Skaai gefeliciteerd met de geboorte van Luca! Lekker vlot gedaan, hopelijk ging het verder ook goed!
Was Luca maar van mij, dan had ik er nog wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 09:07 schreef Nijna het volgende:
DC en Skaai van harte met jullie zoon
Diaan, niet helemaal over, maar lijkt minder tot nu toe dan gister.
Oeps!quote:Op zondag 7 september 2008 08:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoor![]()
Ruben was ook kleiner hoorquote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!quote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
Huu?quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!
Primaquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell, dat lijkt me idd erg raar! Hoe gaat het met jou en Leander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |