Heb even een paar regels gegoogled, en kom uit op 'Satisfy my soul' van Paul Carrack.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Day het volgende:
Cee, weet jij dan toevallig wie het nummer zingt, waarop het ballroomstel (blonde jongen haakte later af)danste? Mooi nummer! (vraag staat ook in US-topic, maar misschien hier toch handiger)
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef Cee het volgende:Bericht aan BVO: de zus van Hind doet mee.![]()
leuke meid was dat!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]Zo tof.
Toch maar eens kijken dan.
Thanks!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb even een paar regels gegoogled, en kom uit op 'Satisfy my soul' van Paul Carrack.
iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige wat ik miste waren wat Lucia Marthas mutsen, want die heb je ook véél in Nederland. Voor de rest leuk als is dat jurylid met de stropdas echt eng!
Kwaliteit, geen kwantiteit. Laat ons maar het elite van de talentenshows zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Popstars alweer aan het 4e topic toe is en hier niemand naar kijkt. Popstars is gewoon de zoveelste idols met dezelfde baggerdeelnemers en dezelfde baggerkwaliteit op een enkeling na.
Dat vond ik ook zo leuk aan SYTYCD US, ze laten een paar rotte appels er tussendoor zien maar gaan al snel over op de orde van de dag, ze nemen het heel serieus en de jury is niet uit op makkelijke oneliners en onberedeneerde commentaren. Sowieso zijn al die Popstars/Idols gangers uit op eeuwige roem, bekendheid, een bak geld en een leuk platencontractje. De dansers weten dat ze altijd deel uit moeten maken van een ensemble, of in de achtergrond op moeten treden. Daar hebben ze vrede mee. Die kans die ze krijgen om in de spotlights te staan pakken ze met beide handen aan en nemen ze niet als vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:26 schreef Michellee het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien op gemist. Ik vond het een super uitzending, met echt goede dansers! Nadruk ligt op de dans, niet op het leedvermaak zoals bij Idols/Popstars etc...
Húúúú! De Amerikaanse Herman.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef Jerruh het volgende:
zou er ook nog een persoon als "sex" in SYTYCS-NL komen?
Die moeder vn hem is net zo erg. Die komt altijd mee! Hij heeft tot nu toe elk seizoen een poging gedaan en elk seizoen huivert de jury! in seizoen 4 deed zelfs zijn moeder haar bek open tegen de jury en toen werd nigel helemaal pissed hehe.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Húúúú! De Amerikaanse Herman..
quote:Marechaussee arresteert deelnemers dansprogramma
Uitgegeven: 10 september 2008 16:32
Laatst gewijzigd: 10 september 2008 17:06
SCHIPHOL - De marechaussee heeft maandagavond acht deelnemers van het RTL-programma 'So you think you can dance' aangehouden op Schiphol. Dat heeft een woordvoerder van de marechaussee op de luchthaven woensdag bevestigd.
De dansers werden opgepakt nadat ze van een workshop uit Londen terugkwamen. Ze vertoonden hun kunsten op een draaiende bagageband en verdwenen daarna in de afgeschermde bagagekelder.
Schikking
De marechaussee heeft de deelnemers van het televisieprogramma na verhoor een schikking van enkele honderden euro's aangeboden. Daarna zijn ze weer vrijgelaten.
"We kunnen dergelijk gedrag niet tolereren", meent de zegsman van de marechaussee. "Naast het punt dat de dansers zich onbevoegd op beschermd gebied (bagagekelder, red.) begaven, is het ook zeer gevaarlijk om zulke stunts op een bagageband uit te voeren."
Spijt
Volgens de marechaussee bleek tijdens de verhoren dat de deelnemers van het dansprogramma erg van het voorval zijn geschokken en spijt hebben van hun actie.
Een woordvoerster van RTL zegt dat de kandidaten in een impulsieve bui hebben gehandeld. "Ze hebben later ingezien dat het niet handig was.''
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
hmz is dit de enige topic op fok waar de lieverdjes zitten?
Ik had toch wel verwacht dat de fokkers deze jongen al hadden gevonden en afgezeken no phun intended
Ik ken haar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
geweldig vond ik deze griet
help hoe plaats je een vid?
gevonden
nope maar die circuleert wel al een week op inet rond hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?
en ze denkt echt dat ze goed kan dansen?quote:
zekers mooi optredenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
't is geen SYTYCD optreden, maar dit vind ik ook wel een mooi optreden:
Yep en hij is door.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?
Daar stoor ik me idd ook aan. Ik hoef dat hip-hop jurylid niet op zn stoel zien meeswingen, ik wil de auditie van de dansers zien.quote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
ik vind het wel jammer dat de camera's elke keer inzoomen op de jury als de danser een of andere spetterende move doen. doe dan de jury in het klein in een hoekje in beeld oid maar laat iig het dansen zien aan het publiek dat naar een dansprogramma kijkt
Je bedoelt die ene die juist wel met recht da bomb vet shizzle flex yo yo WOOOOO kan zeggen, maar het niet doet en daarvoor in de plaats gewoon rustig zijn professionele mening geeft?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Karina het volgende:
Hoe noemden ze nou dat dansen dat die eerste jongen deed (die met die golfbroek)? Vond hem wel goed trouwens.
Het is haas niet te geloven, maar het enige jurylid dat ik NIET irritant vind, is die Amerikaan!
van: http://www.dankaraty.com/?cat=5quote:And dropped in there was a quick trip over to Amsterdam to film another episode of So You Think You Can Dance – Holland! We just finished their Bootcamp (which is what we call “Vegas Week” here in the states. I’m going to be living in Holland for a couple of months because I’m judging the entire season over there, with a couple of stops in Canada to judge and choreograph on their version of SYTYCD too.
En ze slistquote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het is met die Elize? Ze presenteert alsof ze reclame maakt voor een nieuw flitsend merk kauwgom.
Ja precies, het leek nu steeds dat wanneer iemand een radslag deed, de jury helemaal achterover sloeg van verbazing dat iemand zoiets voor elkaar kreeg!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ergerde me er alleen wel al een aantal keer aan dat de camera net op het moment dat de danser een ontiegelijk mooie move maakt de jury in beeld neemt. Je ziet dan nog net dat er wat moois gebeurd, maar niet hoe precies.
Die is iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef zquing het volgende:
Wat een kutstem heeft dat canadese jurilid
http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Murphy_(choreographer)
deze
idd, mary is cool!quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:30 schreef Jerruh het volgende:
ik vind mary muprhy eigenlijk geweldig! ze schreeuwt niet alleen maar heeft vaak hele scherpe beoordelingen en lofwoorden. Eigenlijk best een sympatiek mens.
ja idd best irri op een gegeven moment ja,quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar ook best leuk, alleen stoorde ik me in het laatste seizoen van SYTYCD USA wel vaak aan die zogenaamde 'fake-outs'. Dan deed ze eerst even laten denken dat ze het niks vond en dan WAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! De eerste keer was het leuk maar de 28 keren daarna hield ik alvast m'n handen op m'n oren voordat ze die fluitketel van haar weer open kon trekken.
Blijkbaar kennen jullie ezcteca nietquote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind het irritant dat Elize steeds zegt: 'Je kan een dansopleiding winnen in Amerika naar keuze.' Alsof je kan kiezen uit verschillende Amerika's
En de jury is. Ze hebben op zich wel goede kritieken, maar die gozer die enkel straattaal praat vind ik dus echt niet kunnen.
Verder is de kwaliteit van de dansers wel hoog
ik vind 'm wel tof eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind het irritant dat Elize steeds zegt: 'Je kan een dansopleiding winnen in Amerika naar keuze.' Alsof je kan kiezen uit verschillende Amerika's
En de jury is. Ze hebben op zich wel goede kritieken, maar die gozer die enkel straattaal praat vind ik dus echt niet kunnen.
Verder is de kwaliteit van de dansers wel hoog
Yoo yoo yoo wat jij zegt man!quote:Op maandag 22 september 2008 23:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Blijkbaar kennen jullie ezcteca nietdie gast is echt wel een van de beste van NL misschien wel de beste doet ook internationale toernooien enzo. IK vind het juist goed dat hij zich zelf is waarom zou hij zich anders voordoen zoals de rest van de mensen. Liever iemand die zichzelf is dan iemand die geforceerd interessant wil doen op tv met zijn taalgebruik.
Ik zag het in het voorstukje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt nog leuk als al die hiphoppers ballroom moeten gaan dansen enzo.
Verdomd! Die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
waar was die gast uit Manchester?
hij was gruwelijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
Dat was zo ongeveer het enige wat mij ook boeide de hele aflevering.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
Ik ergerde me vooral heel erg aan ODITIEquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Wat was Elize slecht zeg.JULLIE gaan nu BALLroom DOEN, er zullen ENKELEN van jullie AFvallen, de rest mag DOOR naar zuh BOESKEMP.
hm Elize, ik kan het er wel op!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Wat was Elize slecht zeg.JULLIE gaan nu BALLroom DOEN, er zullen ENKELEN van jullie AFvallen, de rest mag DOOR naar zuh BOESKEMP.
Ja idd, ik zie ineens een ex-klasgenoot ineens vol in beeld, dat ik dacht van die heb ik de hele serie nog geen 1 keer gezien!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond sowieso dat ze steeds maar 10 dezelfde lieten zien eigenlijk. Beetje jammer.
die muts moet LEREN dat ze geen EROTISCHE adverTENTies aan het VOORlezen is maar een televisieproGRAma aan het PRESENTEREN is waarin al die KLEMtonen UITERmate irriTANT overKOMENquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help ze krijgt tieten! Die tieten laten wel erg lang op zich wachten. Maar voor de rest los van die irritante k*t stem
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
die muts moet LEREN dat ze geen EROTISCHE adverTENTies aan het VOORlezen is maar een televisieproGRAma aan het PRESENTEREN is waarin al die KLEMtonen UITERmate irriTANT overKOMEN![]()
is hij er al uit? of moet hij er ook uit omdat hij geen nl paspoort heeft :squote:
Creator van Santogold dacht ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef shitload het volgende:
kan iemand mij vertellen welk nummer er werd gebruikt aan het eind van het programma bij de choreografie ronde moderne dans alvast thanx!
\quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Misstique het volgende:
Die gast uit Manchester zit er toch wel in nog!.
Dat is een constatering, geen vraag (want geen vraagteken).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:45 schreef kitchenbreak het volgende:
Is dat een vraag of heb je hem gezien??
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de beeldregie weer waardeloos. Bij die groepsdingen is het toch juist de bedoeling dat je hele groep ziet als geheel. De hoofden van de jury interesseren me echt geen hol, dus die shots kunnen ze sowieso weglaten.
Ik heb hem dan helemaal gemist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een constatering, geen vraag (want geen vraagteken).
Op zich is dat vrij logisch. Het danswereldje is best klein. Vrijwel iedereen die de finale haalt zal als hobby of gewoon als beroep al rollen hebben gehad in musicals, bandjes, showprogramma's enzo. Dit is alleen hun kans om echt door te breken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Ik weet niet of hij bij meerdere mensen bekend voorkwam, maar dat is m dus![]()
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Suzan ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Hehe ik weet het eindelijk! Ik heb me al een miljoen keer afgevraagd waar ik die jongen met die enorme blauwe ogen (ik geloof dat hij Bas heet ofzo), die tijdens de moderne dans zijn shirt kapot scheurde van kende. Maar hij was dus de 'big spender' tijdens het liedje van dat kleine vrouwtje, Inge of Ingrid ofzo, bij Op zoek naar Evita....
Ik weet niet of hij bij meerdere mensen bekend voorkwam, maar dat is m dus![]()
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Aah ja Suzan. Inge, hoe kom ik erbijquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Suzan ?
Iig heeft die Uri echt een heel mooie uitstralingIk ben fan !
Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Is dat zusje van Hind er ook al uitgestemd?
Ik heb haar na haar auditie niet meer gezien eigenlijk...
Ze is volgens mij niet de enige. Die Sabina(? iig die waarvan het zusje niet doorging) die heb ik ook niet meer gezien, terwijl ze het best goed deed bij de audities.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.
preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Ben blij dat die Anne May of hoe ze ook precies heet eruit is.
Die was zo vol van haar zelf
Hear hear. Mooi ook die opmerking dat ze vond dat ze zeker tot de top behoorde, vlak voordat ze er uit vloog.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Ben blij dat die Anne May of hoe ze ook precies heet eruit is.
Die was zo vol van haar zelf
Kan me wel vinden in je favorieten. Die Ivar heeft echt iets speciaals. Zal wel uitstraling zijn, want ik heb verder niets met latin/ballroom dansen. En die TImor heeft behalve een waanzinnige dansstijl ook een ontzettend mooi bovenlijf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan me best verheugen op de live shows![]()
Mijn top-favorieten zijn: Timor& Ivar (die met dat rode haar)
Ivar omdat hij oprecht overkomt en gewoon erg verrast met zijn dansen, hij heeft wel wat
Timor, ja, gewoon een kijkplezier, gave stijl die me aanspreekt en een leuke uitstralingMijn topfavoriet!
En die donkere jongen, de 'zon', hij straalt echt plezier uit
Met Boris heb ik helemaal niks. Hij kan vast goed dansen maar ik ben geen fan van zijn uitstraling.
quote:Dames:
Annemiek
Anuschka
Dapheny
Eline
Giotta
Julia
Mariëlle
Natascha
Sigourney
Heren:
Alessandro
Boris
Bram
Ceraldo
Giannini
Giorgio
Ivan
Timor
Uri
Ze staat wel in de lijst toch? Waarschijnlijk morgen de Liveshows-site online, dus dan zullen we het zien of ze er nog op staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Aarti het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er gebeurt met dat meisje dat "onder contract staat bij een productie"
Ooowquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Boris heeft inmiddels zijn contract voor Rockopera in Concert teruggegeven en gaat dus helemaal voor SYTYCD. Best een gok voor 'm.
Ach, Boris heeft nooit om werk verlegen gezeten, dus ben er van overtuigd dat als SYTYCD niets wordt, hij wel weer ergens anders aan de bak komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ooow![]()
Nou niet slim want ik heb het idee dat hij niet erg ver gaat komen.
Noooooooooooooquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Anyway.. site van de liveshows staat online en tot mijn schrik zie ik Anne May tussen de kandidaten staandacht ik van haar af te zijn
![]()
neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja, bijna m'n hele beeld is zwart!!! Hebben jullie dat ook??
FF in de slaapkamer kijken, of het daar ook zo is.....
ik heb geen Digitale TVquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb gewoon beeld![]()
Hebben jullie digitale tv? Misschien ligt het daaraan.
Balen zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
Wij willen beeld a.u.b.
Dank je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Cee, ik vind jouw avatar nog steeds geweldig
Nee, als er van twee verschillende koppels een persoon weg gaat (dus een jongen bij de ene, een meisje bij de andere), vormen de overgebleven kandidaten een nieuw koppel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eline vind ik top.
Trouwens als ik nou één persoon van de koppels weg wil, kan dat ook???? Of gaat dan het hele koppel weg????????
huh...dat meen je niet? Misschien de huidig techniekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Lekker live, deze liveshow met ondertiteling.
Uh, dat kan hoor. Tegenwoordig typen ze gewoon mee als het moet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Lekker live, deze liveshow met ondertiteling.
Volgens mij is het een uur eerder ofzo opgenomen, zeker niet live aangezien ik al kon lezen wat Dan ging zeggen voordat hij het zei.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
huh...dat meen je niet? Misschien de huidig techniek
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef Cee het volgende:
Ohh Marielle is 32, dit doet me deugd.Oma's aan de top
idd, een schattig poppetjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Beetje een rommeltje, maar ik word wel vrolijk van dat hoofd van Marielle.
Stemmen per koppel, ja. De 6 dansers van de 3 koppels met de minste stemmen moeten dan om de beurt een halve minuut dansen in hun eigen stijl en dan bepaalt de jury welk meisje en welke jongen weg gaat. Tenminste, zo ging dat in de US versie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Beetje een rommeltje, maar ik word wel vrolijk van dat hoofd van Marielle.
Maar dus wel stemmen per koppel? Jammer dan als je met een partner zit waarmee het niet echt klikt.
okéquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Stemmen per koppel, ja. De 6 dansers van de 3 koppels met de minste stemmen moeten dan om de beurt een halve minuut dansen in hun eigen stijl en dan bepaalt de jury welk meisje en welke jongen weg gaat. Tenminste, zo ging dat in de US versie.
Jep, na Gooische meisjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef Susi het volgende:
En de uitslag is een uur na de uitzending ?
preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
Je ziet hier echt de totale passie voor het dansen. Bij Idols zie je de passie voor het met je kop op tv komen.
Zodra er nog 5 jongens en 5 meisjes over zijn, wisselt de samenstelling van de koppels iedere show. In de finaleshow dansen zelfs de jongens en de meisjes met elkaar. Uiteindelijk gaat het om 1 winnaar maar de beoordelingen worden wat de publieksstemmen betreft gebaseerd op de dansen die de kandidaten in koppels doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar vor mij hoeft het niet iedere week met koppels eerlijk gezegd. Want stel je hebt gewoon GEEN chemie, dan heb je 100% pech terwijl je perfect kunt dansen.. hm
oke, so be itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zodra er nog 5 jongens en 5 meisjes over zijn, wisselt de samenstelling van de koppels iedere show. In de finaleshow dansen zelfs de jongens en de meisjes met elkaar. Uiteindelijk gaat het om 1 winnaar maar de beoordelingen worden wat de publieksstemmen betreft gebaseerd op de dansen die de kandidaten in koppels doen.
Nee, het is:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
EliZe, laat die SCHOUDERS nou eens zakken meid!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, het is:
EliZe, laat die schouders nou EENS zakken meid!
Vind ik ook, het mag wat strakker en flitsenderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
LeukWel iets te veel acteren op de plaats, te weinig dans, en te langzaam. Ja ik ben kritisch met twee rechterbenen.
ik doe zo ontzetted met je meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Hier ook een. Ze probeert het te hard maar ze kan er te weinig van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Ze werken volgens mij met een delay van een halve minuut of zo. De ondertiteling die er is, is duidelijk heel vlug opgezet, met hier en daar wat typfouten. Dus ergens in een donker ondertitelhok zit een snelle tolk/typiste die teksten neer te rammen zodat het een halve minuut of minuut later bij ons binnenkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een n00b als het gaat om SYTYCD maar erm.. als dit live is.. what's up met de ondertiteling van die Engelse?
Precies dat dus. Ze zou moeten kijken naar (ja, daar ga ik weer) de US versie en hoe Cat Deeley dat aanpakt. Fantastisch mens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik weet wat het is met Elize, ze is te veel bezig met zichzelf en haar teksten en haar overkomen en vergeet betrokken te zijn met de kandidaten. Te vragen hoe ze zich voelen en blablabla.... Dat mis ik bij haar.
Vet kicken wel!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef -Peach het volgende:
Zou de microfoon vleugeltjes hebben en wegvliegen als ze m met 1 hand vasthoudt?
Ik durfde het niet te typen. Poison-Ivy ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ivan vind ik persoonlijk niet super knap maar doordat hij zo goed kan dansen heeft hij best iets sexy's
Ah, dank je voor de uitlegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze werken volgens mij met een delay van een halve minuut of zo. De ondertiteling die er is, is duidelijk heel vlug opgezet, met hier en daar wat typfouten. Dus ergens in een donker ondertitelhok zit een snelle tolk/typiste die teksten neer te rammen zodat het een halve minuut of minuut later bij ons binnenkomt.
Haha, ja in het begin vond ik hem zelfs best onaantrekkelijk maar dat is gaanderweg bijgesteld, gek tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te typen. Poison-Ivy ik ben je eeuwig dankbaar.Kom we gaan ons allebei schamen.
Ik vind d'r best wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef -Peach het volgende:
Ze heeft best wel een arrogant koppie, die Julia.
Ach ja, ze leest ook gewoon de autocue voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
"Dat en meer after the break!"
wtf? Gewoon na de reclame, kind.
3 paren, maar dan wel ieder voor zich. Levert vaak rare dingen op, wanneer hun tijd erop zit, hoor je de SYTYCD-'kreet' (die je aan het begin van de uitzending hoort) en daar proberen ze een handige pose op aan te nemen om hun dans mee te eindigen. Soms lukt het, soms niet. En de arme Latin dansers staan meestal gewoon een partij heupswingend rond te paraderen omdat ze ook in hun eigen stijl niet solo-dansen. Die dansen er een beetje verlaten bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ja, ze leest ook gewoon de autocue voor.
Hoeveel paren moeten die 'Dance for your life' doen? 3 paren? Moeilijk hoor!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef Dakota het volgende:
uit Elizefrustratie heb ik er maar Ben en Jerry's bijgepakt
Oh man, zo ontzettend mee eens!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb ontdekt dat ik het enorm sexy vind als een man ergens helemaal voor gaat, erg goed is in wat hij doet en dat uitstraalt!
Dan maakt het niet eens uit als ik hem niet fysiek eaantrekklijk vind in eerste instantie, ik vind het gewoon super sexy
Ik denk dat Kwal zijn zetel wel gekocht heeft met de hoofdprijsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop dat Kwal volgende week wordt vervangen door Petje
Het vasthouden alsof het een Tarzan is?quote:
Nee, maar ik kan ook alleen maar de naam Bram onthouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gaan er nog mensen stemmen?
Ik heb mijn favorieten maar ik stem nooit.
"Doe het, want ze hebben een tik verdiend!" Zei ze net. Tenminste, dat verstond ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Dakota het volgende:
Laten we een front anti elize beginnen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk heb ik een schijthekel aan dit programma want ik kan nog maar amper m'n been optillen tot 90 graden en die mensen op tv kunnen hun nekwervels masseren met hun hielen.
Yes!! Dat overdreven gearticuleer van haar....en die microfoonquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Dakota het volgende:
Laten we een front anti elize beginnen
Dat is al topsport op zich, lijkt mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Dakota het volgende:
ik kan mijn been staand in mijn nek leggenwoei
nu niet want ik ben 7 mnd zwanger
Nope, ik zag em ook bij de eindpose, ze waren iets té wild.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef St4ck3r het volgende:
ben ik de enige die de tepel van de partner van ivan heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |