hm Elize, ik kan het er wel op!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Wat was Elize slecht zeg.JULLIE gaan nu BALLroom DOEN, er zullen ENKELEN van jullie AFvallen, de rest mag DOOR naar zuh BOESKEMP.
Ja idd, ik zie ineens een ex-klasgenoot ineens vol in beeld, dat ik dacht van die heb ik de hele serie nog geen 1 keer gezien!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond sowieso dat ze steeds maar 10 dezelfde lieten zien eigenlijk. Beetje jammer.
die muts moet LEREN dat ze geen EROTISCHE adverTENTies aan het VOORlezen is maar een televisieproGRAma aan het PRESENTEREN is waarin al die KLEMtonen UITERmate irriTANT overKOMENquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Wat was Elize slecht zeg.JULLIE gaan nu BALLroom DOEN, er zullen ENKELEN van jullie AFvallen, de rest mag DOOR naar zuh BOESKEMP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help ze krijgt tieten! Die tieten laten wel erg lang op zich wachten. Maar voor de rest los van die irritante k*t stem
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
die muts moet LEREN dat ze geen EROTISCHE adverTENTies aan het VOORlezen is maar een televisieproGRAma aan het PRESENTEREN is waarin al die KLEMtonen UITERmate irriTANT overKOMEN![]()
is hij er al uit? of moet hij er ook uit omdat hij geen nl paspoort heeft :squote:
Creator van Santogold dacht ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef shitload het volgende:
kan iemand mij vertellen welk nummer er werd gebruikt aan het eind van het programma bij de choreografie ronde moderne dans alvast thanx!
\quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Misstique het volgende:
Die gast uit Manchester zit er toch wel in nog!.
Dat is een constatering, geen vraag (want geen vraagteken).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:45 schreef kitchenbreak het volgende:
Is dat een vraag of heb je hem gezien??
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de beeldregie weer waardeloos. Bij die groepsdingen is het toch juist de bedoeling dat je hele groep ziet als geheel. De hoofden van de jury interesseren me echt geen hol, dus die shots kunnen ze sowieso weglaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |