quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef Cee het volgende:
Ohh Marielle is 32, dit doet me deugd.Oma's aan de top
idd, een schattig poppetjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Beetje een rommeltje, maar ik word wel vrolijk van dat hoofd van Marielle.
Stemmen per koppel, ja. De 6 dansers van de 3 koppels met de minste stemmen moeten dan om de beurt een halve minuut dansen in hun eigen stijl en dan bepaalt de jury welk meisje en welke jongen weg gaat. Tenminste, zo ging dat in de US versie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Beetje een rommeltje, maar ik word wel vrolijk van dat hoofd van Marielle.
Maar dus wel stemmen per koppel? Jammer dan als je met een partner zit waarmee het niet echt klikt.
okéquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Stemmen per koppel, ja. De 6 dansers van de 3 koppels met de minste stemmen moeten dan om de beurt een halve minuut dansen in hun eigen stijl en dan bepaalt de jury welk meisje en welke jongen weg gaat. Tenminste, zo ging dat in de US versie.
Jep, na Gooische meisjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef Susi het volgende:
En de uitslag is een uur na de uitzending ?
preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
Je ziet hier echt de totale passie voor het dansen. Bij Idols zie je de passie voor het met je kop op tv komen.
Zodra er nog 5 jongens en 5 meisjes over zijn, wisselt de samenstelling van de koppels iedere show. In de finaleshow dansen zelfs de jongens en de meisjes met elkaar. Uiteindelijk gaat het om 1 winnaar maar de beoordelingen worden wat de publieksstemmen betreft gebaseerd op de dansen die de kandidaten in koppels doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar vor mij hoeft het niet iedere week met koppels eerlijk gezegd. Want stel je hebt gewoon GEEN chemie, dan heb je 100% pech terwijl je perfect kunt dansen.. hm
oke, so be itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zodra er nog 5 jongens en 5 meisjes over zijn, wisselt de samenstelling van de koppels iedere show. In de finaleshow dansen zelfs de jongens en de meisjes met elkaar. Uiteindelijk gaat het om 1 winnaar maar de beoordelingen worden wat de publieksstemmen betreft gebaseerd op de dansen die de kandidaten in koppels doen.
Nee, het is:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
EliZe, laat die SCHOUDERS nou eens zakken meid!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, het is:
EliZe, laat die schouders nou EENS zakken meid!
Vind ik ook, het mag wat strakker en flitsenderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
LeukWel iets te veel acteren op de plaats, te weinig dans, en te langzaam. Ja ik ben kritisch met twee rechterbenen.
ik doe zo ontzetted met je meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Hier ook een. Ze probeert het te hard maar ze kan er te weinig van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Ze werken volgens mij met een delay van een halve minuut of zo. De ondertiteling die er is, is duidelijk heel vlug opgezet, met hier en daar wat typfouten. Dus ergens in een donker ondertitelhok zit een snelle tolk/typiste die teksten neer te rammen zodat het een halve minuut of minuut later bij ons binnenkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een n00b als het gaat om SYTYCD maar erm.. als dit live is.. what's up met de ondertiteling van die Engelse?
Precies dat dus. Ze zou moeten kijken naar (ja, daar ga ik weer) de US versie en hoe Cat Deeley dat aanpakt. Fantastisch mens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik weet wat het is met Elize, ze is te veel bezig met zichzelf en haar teksten en haar overkomen en vergeet betrokken te zijn met de kandidaten. Te vragen hoe ze zich voelen en blablabla.... Dat mis ik bij haar.
Vet kicken wel!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef -Peach het volgende:
Zou de microfoon vleugeltjes hebben en wegvliegen als ze m met 1 hand vasthoudt?
Ik durfde het niet te typen. Poison-Ivy ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ivan vind ik persoonlijk niet super knap maar doordat hij zo goed kan dansen heeft hij best iets sexy's
Ah, dank je voor de uitlegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze werken volgens mij met een delay van een halve minuut of zo. De ondertiteling die er is, is duidelijk heel vlug opgezet, met hier en daar wat typfouten. Dus ergens in een donker ondertitelhok zit een snelle tolk/typiste die teksten neer te rammen zodat het een halve minuut of minuut later bij ons binnenkomt.
Haha, ja in het begin vond ik hem zelfs best onaantrekkelijk maar dat is gaanderweg bijgesteld, gek tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te typen. Poison-Ivy ik ben je eeuwig dankbaar.Kom we gaan ons allebei schamen.
Ik vind d'r best wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef -Peach het volgende:
Ze heeft best wel een arrogant koppie, die Julia.
Ach ja, ze leest ook gewoon de autocue voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
"Dat en meer after the break!"
wtf? Gewoon na de reclame, kind.
3 paren, maar dan wel ieder voor zich. Levert vaak rare dingen op, wanneer hun tijd erop zit, hoor je de SYTYCD-'kreet' (die je aan het begin van de uitzending hoort) en daar proberen ze een handige pose op aan te nemen om hun dans mee te eindigen. Soms lukt het, soms niet. En de arme Latin dansers staan meestal gewoon een partij heupswingend rond te paraderen omdat ze ook in hun eigen stijl niet solo-dansen. Die dansen er een beetje verlaten bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ja, ze leest ook gewoon de autocue voor.
Hoeveel paren moeten die 'Dance for your life' doen? 3 paren? Moeilijk hoor!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef Dakota het volgende:
uit Elizefrustratie heb ik er maar Ben en Jerry's bijgepakt
Oh man, zo ontzettend mee eens!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb ontdekt dat ik het enorm sexy vind als een man ergens helemaal voor gaat, erg goed is in wat hij doet en dat uitstraalt!
Dan maakt het niet eens uit als ik hem niet fysiek eaantrekklijk vind in eerste instantie, ik vind het gewoon super sexy
Ik denk dat Kwal zijn zetel wel gekocht heeft met de hoofdprijsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop dat Kwal volgende week wordt vervangen door Petje
Het vasthouden alsof het een Tarzan is?quote:
Nee, maar ik kan ook alleen maar de naam Bram onthouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gaan er nog mensen stemmen?
Ik heb mijn favorieten maar ik stem nooit.
"Doe het, want ze hebben een tik verdiend!" Zei ze net. Tenminste, dat verstond ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Dakota het volgende:
Laten we een front anti elize beginnen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk heb ik een schijthekel aan dit programma want ik kan nog maar amper m'n been optillen tot 90 graden en die mensen op tv kunnen hun nekwervels masseren met hun hielen.
Yes!! Dat overdreven gearticuleer van haar....en die microfoonquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Dakota het volgende:
Laten we een front anti elize beginnen
Dat is al topsport op zich, lijkt mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Dakota het volgende:
ik kan mijn been staand in mijn nek leggenwoei
nu niet want ik ben 7 mnd zwanger
Nope, ik zag em ook bij de eindpose, ze waren iets té wild.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef St4ck3r het volgende:
ben ik de enige die de tepel van de partner van ivan heb gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |