Dat vond ik ook zo leuk aan SYTYCD US, ze laten een paar rotte appels er tussendoor zien maar gaan al snel over op de orde van de dag, ze nemen het heel serieus en de jury is niet uit op makkelijke oneliners en onberedeneerde commentaren. Sowieso zijn al die Popstars/Idols gangers uit op eeuwige roem, bekendheid, een bak geld en een leuk platencontractje. De dansers weten dat ze altijd deel uit moeten maken van een ensemble, of in de achtergrond op moeten treden. Daar hebben ze vrede mee. Die kans die ze krijgen om in de spotlights te staan pakken ze met beide handen aan en nemen ze niet als vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:26 schreef Michellee het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien op gemist. Ik vond het een super uitzending, met echt goede dansers! Nadruk ligt op de dans, niet op het leedvermaak zoals bij Idols/Popstars etc...
Húúúú! De Amerikaanse Herman.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef Jerruh het volgende:
zou er ook nog een persoon als "sex" in SYTYCS-NL komen?
Die moeder vn hem is net zo erg. Die komt altijd mee! Hij heeft tot nu toe elk seizoen een poging gedaan en elk seizoen huivert de jury! in seizoen 4 deed zelfs zijn moeder haar bek open tegen de jury en toen werd nigel helemaal pissed hehe.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Húúúú! De Amerikaanse Herman..
quote:Marechaussee arresteert deelnemers dansprogramma
Uitgegeven: 10 september 2008 16:32
Laatst gewijzigd: 10 september 2008 17:06
SCHIPHOL - De marechaussee heeft maandagavond acht deelnemers van het RTL-programma 'So you think you can dance' aangehouden op Schiphol. Dat heeft een woordvoerder van de marechaussee op de luchthaven woensdag bevestigd.
De dansers werden opgepakt nadat ze van een workshop uit Londen terugkwamen. Ze vertoonden hun kunsten op een draaiende bagageband en verdwenen daarna in de afgeschermde bagagekelder.
Schikking
De marechaussee heeft de deelnemers van het televisieprogramma na verhoor een schikking van enkele honderden euro's aangeboden. Daarna zijn ze weer vrijgelaten.
"We kunnen dergelijk gedrag niet tolereren", meent de zegsman van de marechaussee. "Naast het punt dat de dansers zich onbevoegd op beschermd gebied (bagagekelder, red.) begaven, is het ook zeer gevaarlijk om zulke stunts op een bagageband uit te voeren."
Spijt
Volgens de marechaussee bleek tijdens de verhoren dat de deelnemers van het dansprogramma erg van het voorval zijn geschokken en spijt hebben van hun actie.
Een woordvoerster van RTL zegt dat de kandidaten in een impulsieve bui hebben gehandeld. "Ze hebben later ingezien dat het niet handig was.''
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
hmz is dit de enige topic op fok waar de lieverdjes zitten?
Ik had toch wel verwacht dat de fokkers deze jongen al hadden gevonden en afgezeken no phun intended
Ik ken haar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
geweldig vond ik deze griet
help hoe plaats je een vid?
gevonden
nope maar die circuleert wel al een week op inet rond hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?
en ze denkt echt dat ze goed kan dansen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |