Ze staat wel in de lijst toch? Waarschijnlijk morgen de Liveshows-site online, dus dan zullen we het zien of ze er nog op staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Aarti het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er gebeurt met dat meisje dat "onder contract staat bij een productie"
Ooowquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Boris heeft inmiddels zijn contract voor Rockopera in Concert teruggegeven en gaat dus helemaal voor SYTYCD. Best een gok voor 'm.
Ach, Boris heeft nooit om werk verlegen gezeten, dus ben er van overtuigd dat als SYTYCD niets wordt, hij wel weer ergens anders aan de bak komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ooow![]()
Nou niet slim want ik heb het idee dat hij niet erg ver gaat komen.
Noooooooooooooquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Anyway.. site van de liveshows staat online en tot mijn schrik zie ik Anne May tussen de kandidaten staandacht ik van haar af te zijn
![]()
neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja, bijna m'n hele beeld is zwart!!! Hebben jullie dat ook??
FF in de slaapkamer kijken, of het daar ook zo is.....
ik heb geen Digitale TVquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb gewoon beeld![]()
Hebben jullie digitale tv? Misschien ligt het daaraan.
Balen zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
Wij willen beeld a.u.b.
Dank je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Cee, ik vind jouw avatar nog steeds geweldig
Nee, als er van twee verschillende koppels een persoon weg gaat (dus een jongen bij de ene, een meisje bij de andere), vormen de overgebleven kandidaten een nieuw koppel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eline vind ik top.
Trouwens als ik nou één persoon van de koppels weg wil, kan dat ook???? Of gaat dan het hele koppel weg????????
huh...dat meen je niet? Misschien de huidig techniekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Lekker live, deze liveshow met ondertiteling.
Uh, dat kan hoor. Tegenwoordig typen ze gewoon mee als het moet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Lekker live, deze liveshow met ondertiteling.
Volgens mij is het een uur eerder ofzo opgenomen, zeker niet live aangezien ik al kon lezen wat Dan ging zeggen voordat hij het zei.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
huh...dat meen je niet? Misschien de huidig techniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |