zekers mooi optredenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
't is geen SYTYCD optreden, maar dit vind ik ook wel een mooi optreden:
Yep en hij is door.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Had die nog helemaal niet gezien, zat het in de reguliere uitzending?
Daar stoor ik me idd ook aan. Ik hoef dat hip-hop jurylid niet op zn stoel zien meeswingen, ik wil de auditie van de dansers zien.quote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
ik vind het wel jammer dat de camera's elke keer inzoomen op de jury als de danser een of andere spetterende move doen. doe dan de jury in het klein in een hoekje in beeld oid maar laat iig het dansen zien aan het publiek dat naar een dansprogramma kijkt
Je bedoelt die ene die juist wel met recht da bomb vet shizzle flex yo yo WOOOOO kan zeggen, maar het niet doet en daarvoor in de plaats gewoon rustig zijn professionele mening geeft?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Karina het volgende:
Hoe noemden ze nou dat dansen dat die eerste jongen deed (die met die golfbroek)? Vond hem wel goed trouwens.
Het is haas niet te geloven, maar het enige jurylid dat ik NIET irritant vind, is die Amerikaan!
van: http://www.dankaraty.com/?cat=5quote:And dropped in there was a quick trip over to Amsterdam to film another episode of So You Think You Can Dance – Holland! We just finished their Bootcamp (which is what we call “Vegas Week” here in the states. I’m going to be living in Holland for a couple of months because I’m judging the entire season over there, with a couple of stops in Canada to judge and choreograph on their version of SYTYCD too.
En ze slistquote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het is met die Elize? Ze presenteert alsof ze reclame maakt voor een nieuw flitsend merk kauwgom.
Ja precies, het leek nu steeds dat wanneer iemand een radslag deed, de jury helemaal achterover sloeg van verbazing dat iemand zoiets voor elkaar kreeg!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ergerde me er alleen wel al een aantal keer aan dat de camera net op het moment dat de danser een ontiegelijk mooie move maakt de jury in beeld neemt. Je ziet dan nog net dat er wat moois gebeurd, maar niet hoe precies.
Die is iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef zquing het volgende:
Wat een kutstem heeft dat canadese jurilid
http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Murphy_(choreographer)
deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |