quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bowlen @ alround 4 september 21.15 verzamelen!!
Komers:
LR
Yasha
Moblo
Moblo's![]()
CP
Swarma
Piet
Houniet
Mikkie
Morgane
Hosti
Irishbastard
LG
Misschieners:
Bram
D_K
Dupje
Niet komers:
Californium zit in het prachtige Edinburgh!
NEEM JE COLLEGEKAART MEE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eten om 19.00 bij de Riva, ben je het er niet mee eens.. kom dan met een beter voorstel.. En niet de BKdas voor middernachtsnacks..
Swarmahoer
Lastrequest
Houniet
Yashi
Irishbastard
Moblo
CP
Misschieners:
-
Niet eters
Pietjepuk
Mikkie
Morgane
Optimistquote:Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
Laten we deze een beetje schoon houden.
Ik heb geen fiets, ach ik laat mijn wagen wel op school staan. Kan ik na het bowlen ook snel de wagen weer pakkenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
fipo
en eens met houniet: met lingerie is t veel leuker dan zonder![]()
en houniet heb je geen fiets in nijmegen eigelijk? en na 6 uur is t parkeren in de stad gratis toch mikkie (ownej koopavond)
Ik wel dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ehm... ik organiseer dit niet
ja ganz geilquote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij wordt gelikt door een reservering swarma? Niet door Yashi?doe je toch iets fout
Dank jequote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
ja jij wel yasha
ik was er gisteravond trouwens langsgelopen zag er redelijk strak uit qua uiterlijk
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
ja jij wel yasha
ik was er gisteravond trouwens langsgelopen je zag er redelijk strak uit qua uiterlijk
Waarom hoef ik dan bij VB niet te reserveren volgende week?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
en tuurlik moet je reserveren donderdag is de drukste avond vd week
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
Laten we deze een beetje schoon houden.
Sorry!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
er word gewoon voor jou gereserveerd pietje dus haast je gewoon ff
en yasha probeer nou eens logisch te denkentuurlijk moet je reserveren
kan je het gezellig samen doenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is stil hier, maar wel Nijmegen
moet eigenlijk uit gaan pakken enzo, maar wacht wel tot René thuis is![]()
das echt een yasha opmerking ik stel voor gewoon te verstoppen daar in de buurt zodat ze extra lang moet zoekenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Dat is vet kut, naar binnen lopen en maar rondkijken
BINNEN ja.. *brrrr*quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Houniet het volgende:
Waar spreken we af om 1900Binnen in Riva?
Ik wilde ook hetzelfde als LR posten, maar ik denk krijg je zo'n opmerkingen weer..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das echt een yasha opmerking ik stel voor gewoon te verstoppen daar in de buurt zodat ze extra lang moet zoeken
en ik danquote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde ook hetzelfde als LR posten, maar ik denk krijg je zo'n opmerkingen weer..
Maar waarom denk je dat ik al van te voren met LR afspreek
Die komt toch bekant langs mijn huis dus
Ow te laat met quotenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ik danik ben van 5 uur klaar met stage
Preciesquote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik haal dan eerst ook nog LG op haha.. dus eigenlijk maakt het ook niet uit, we lopen toch gedrieën naar binnen![]()
En zonder ons geen party natuurlijk
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik haal dan eerst ook nog LG op haha.. dus eigenlijk maakt het ook niet uit, we lopen toch gedrieën naar binnen![]()
Je bovenlip?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.
Kon je nou echt niet met iets originelers komen? Als dit het niveau van morgenavond is ga ik na een kwartier van armoe jankend naar huis.quote:
Ik vind flatjes meestal leuker zonder sokkenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.
Als je dat morgen aantrekt ga ik ook met tranen in m'n oegen naar huis. Maar dan wel van het lachenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind flatjes meestal leuker zonder sokken
[ afbeelding ]
Dat lijkt me dan weer best tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Kon je nou echt niet met iets originelers komen? Als dit het niveau van morgenavond is ga ik na een kwartier van armoe jankend naar huis.
Ow je komt wel bowlen?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik kom ook niet eten
quote:
Ik verheug me er al 2 weken opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik verheug me er al 2 weken opZal wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., buiten dat is de groep van de eerste 2 (?) meets echt niet meer te vergelijken met die van nu
.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jah echt zo'n gaar kliekje is het nu
Maar viel spass(tische worpen)
Nee, en dat ga ik ook niet doen ookquote:Op woensdag 3 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi heb je al gebeld voor een tafel?
En nieuwe modem van Oranje is onderweg, huisfoon ook dood.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mocht er er nog niet zijn om 1915, bel mij, ik kan alleen gebeld wordenja half afgesloten nummer, hihi
Ik dek mezelf vast inquote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er staat ook jullie? niet per definitie CP
don't mess with my kliekjequote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
You wish you were a part of itquote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus jullie komen mij niet oppikken op het station?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
ja,quote:Op woensdag 3 september 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo, gaat jeook mee bowlen, bieren en alles want die staat nog niet op de lijst
.
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus jullie komen mij niet oppikken op het station?
3quote:Op woensdag 3 september 2008 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft er iemand een nummer voor me? Voor het geval ik me morgen ineens wel goed voel? Bowlen ga ik sowieso niet doen!
quote:
Als je zo doorgaat krijg je morgen een spastische worp tegen je hoofdquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
spastische worpen zijn alleen voor mikkie weggelegd
Ik ben bang dat mijn fiets dat niet overleefdquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik niet
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, hadden ze het over je fiets?![]()
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, hadden ze het over je fiets?![]()
Dat LRquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik niet
vorige keer zaten we met 5 bij Camelotquote:Op donderdag 4 september 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben al meer mensen die komen eten dan dat we op de laatste meets bij elkaar hadden
Zeg, jij bent al bezetquote:Op donderdag 4 september 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Die Mrs Houniet ben ik wel benieuwd naar
Gewoon een algemeen onderzoek van warenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Faithy komt ook trouwens
He jammer, had faithy wel graag bij mij op schoot gehad, kijken hoe moblo's vriend er op reageert.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoorde ik net uit betrouwbare bron, maar ze gaat wel bij mij op schoot
Now you're just being sillyquote:Op donderdag 4 september 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
gaat Mr. MoBlo vreemd met Faithy?![]()
Ik ga niet vanaf 1400 op school zitten wachten tot 1900quote:Op donderdag 4 september 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
quitter!
Wie is de grootste slet van de twee? Weet ik bij wie ik vanavond moet zijnquote:
Dan laat ik de vrouw ook thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie is de grootste slet van de twee? Weet ik bij wie ik vanavond moet zijn
Ja want niemand is veilig voor mijn player skillzquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan laat ik de vrouw ook thuis.
Het was meer om de vrouw thuis te laten, om gebruik te maken van de slettenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want niemand is veilig voor mijn player skillz
Hee, ik duld geen concurrentie, daarom breng ik het zoquote:Op donderdag 4 september 2008 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was meer om de vrouw thuis te laten, om gebruik te maken van de sletten. Maar hoe jij het formuleert kan ook
!
Dank uquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Yashi wordt echt loeihard gepwnd hier.
D'r gaan verdomme een man of acht eten en daarna nog meer mensen bowlen, en Yashi moet alles regelen. Stelletje luie flikkers die ook mee gaan eten, hoe moeilijk is het nou om even te bellen?.
Lul.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
"Goh, ik wilde net gaan bellen"
wathijzeiquote:Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
"Goh, ik wilde net gaan bellen"
Smakelijk eten bij dequote:
Dan lieten ze de pan vallen met je lekker stukkie vlees erin, dat ze vervolgens rechtstreeks vanaf de vloer weer *hop* in de pan gooienquote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smakelijk eten bij deRiva
als je herrie uit de keuken hoort niet kijken
Nadat ze erop hebben gestampt, 'hier *booyah* een rosbief'quote:Op donderdag 4 september 2008 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan lieten ze de pan vallen met je lekker stukkie vlees erin, dat ze vervolgens rechtstreeks vanaf de vloer weer *hop* in de pan gooien.
Doe eensquote:
Eh jaquote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
waar ken je cp dan van ? zn motorpics?
Held, jij blijft dus buiten wachten op mijquote:Op donderdag 4 september 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar was ik ook bang voor de eerste keer
Sowieso vind ik het verschrikkelijk om mensen te zoeken in restaurants, op terrassenDus ik regel altijd iets van te voren
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb een soort van probleem waardoor ik misschien niet mee kan
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh ja!
En hij met zijn hondje.
Stomme doosquote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef LaGrive het volgende:
ik heb vanochtend voor de grap tijdslimieten ingesteld voor mijn vriendje op zijn computer door een account voor mij te te voegen. Maar had het idee dat ik ze er daarna had afgegooid, maar nu kan hij niet op zijn eigen computer en ik weet niet meer wat voor wachtwoord ik heb ingesteld, dus hij wil dat ik naar daar kom...
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef LaGrive het volgende:
Het werkt niet, ik ga toch even daarheen.. dus ik haak een half uur van te voren
Ik heb nog over, wil je ook?quote:
Ah nee, dan moeten we CP weer uit de berm graaien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
ff snel volspammen dit topicwat doen we voor volgende meet?
poolen of gaan we een keertje quad rijden ofzo
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als dit nog lang duurt dan heb ik straks een bochel
Je hebt 't nooit gedaan hequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
laserquesten is leuk dan is mikkie iig goed te raken
Gebeurd zelden, maar ik waardeer Mikkies postquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:05 schreef Mikkie het volgende:
Laserquesten vind ik echt gaar. Op zich wel geinig, maar na een half uur sta je weer buiten. Dan voel ik me altijd zo afgezetDan liever poolen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! en dus moeten we echt iets tofs gaan doen..
Zoals naar de 80's en 90's party van radio veronica op 29 november..Swarma rijdt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Daar hoef je toch geen vrij voor te regelen? Althans, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dan maar enigszins op tijd naar huis en iets minder fit op 't werk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik de volgende dag vrij kan regelen wel
Dat ook jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
maarja jullie hebben allebei een andere opvatting over ''optijd ''
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! en dus moeten we echt iets tofs gaan doen..
Zoals naar de 80's en 90's party van radio veronica op 29 november..kom bij mij op bezoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Mja, de laatste drie keer dat ik 'op tijd' naar huis wilde werd het alsnog zes uur, dus ik moet wat strenger worden voor mezelfquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
maarja jullie hebben allebei een andere opvatting over ''optijd ''
Je twist werkt niet, zet eigenlijk alleen maar jezelf in een kwaaier daglicht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de laatste drie keer dat ik 'op tijd' naar huis wilde werd het alsnog zes uur, dus ik moet wat strenger worden voor mezelf
En jij moet trouwens helemaal je mond houden, met je moeders auto.
Bij mij wel, ja. Als ik eenmaal in de kroeg ben dan blijf ik vaak veel te lang hangen, en dat moet ik dus voorkomenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja want dat heeft er erg veel mee te maken of je op tijd thuis bent of niet
oh, dat komt nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
moblo, schiet op, ik verwacht een kwaliteitspaint
Nee dat was gewoon matig. Constant pimpen met je cabrio en dan in de gare Hyundai van je ma komen opdravenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik doelde op t feit met wiens auto ik kom
als ik met de cabrio ging had je ook weer iets te huilen gehad hoor dus t is nooit goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon matig. Constant pimpen met je cabrio en dan in de gare Hyundai van je ma komen opdraven.
Bullshit. Dit is echt een kulargument omdat je niks beters weet te verzinnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik met de cabrio ging had je ook weer iets te huilen gehad hoor dus t is nooit goed
Houniet was wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Hou, was het eigenlijk voor herhaling vatbaar wat jou betreft?
jij zou houniet nog n keer doen jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houniet was wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar hoor![]()
![]()
![]()
want ik heb geen 4.5 euro om me te vertellen wat de notes waren![]()
. . . . . . .quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij zou houniet nog n keer doen ja
Dat wel hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Hou, was het eigenlijk voor herhaling vatbaar wat jou betreft?
Zelfs geen airhockey schijfquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat wel hoor. Alles is nog heel en ik heb geen bowlingballen of andere dingen tegen mijn koker aangekregen dus het viel me allemaal mee
.
Dus eigenlijk is swarma een geile Kringspiermusketierquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou zo'n slechte grap nooit maken, het is echt, Hou zat op de tafel en swarma gooide gooi een euro in de tafel.
quote:
Het was de bomquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef -J-D- het volgende:
Was 't gezellig?
Top, maar goed, ik had een goede smoes.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Volgende keer moet je ook komen -J-D-. Krijg je een lekkere Amsterdammer van me.
Daar worden eerst volgens traditie 2 topics over volgeluldquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:57 schreef -J-D- het volgende:
Wanneer is de volgende meet?
Dat betekent in elk geval dat je met de fiets komt danquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent nummer 2 die me al een pilsje belooft. Ik word nog zat
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat betekent in elk geval dat je met de fiets komt dan
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?quote:
*zwaait witte vlag* Ik geef nu al op!quote:Op zondag 7 september 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?
Hmmm. In racetermen is de witte vlag een teken van de laatste ronde, maar ik vrees dat je die niet eens kan volbrengen?quote:Op zondag 7 september 2008 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*zwaait witte vlag* Ik geef nu al op!
Zoals ik een aantal topic geleden al aangaf, bij bier (veel bier) ben ik erquote:Op zondag 7 september 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?
Jij was anders wel een fal0r, samen met LG.quote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Zoals ik een aantal topic geleden al aangaf, bij bier (veel bier) ben ik er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |