quote:Op donderdag 4 september 2008 17:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh ja!
En hij met zijn hondje.
Stomme doosquote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef LaGrive het volgende:
ik heb vanochtend voor de grap tijdslimieten ingesteld voor mijn vriendje op zijn computer door een account voor mij te te voegen. Maar had het idee dat ik ze er daarna had afgegooid, maar nu kan hij niet op zijn eigen computer en ik weet niet meer wat voor wachtwoord ik heb ingesteld, dus hij wil dat ik naar daar kom...
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef LaGrive het volgende:
Het werkt niet, ik ga toch even daarheen.. dus ik haak een half uur van te voren
Ik heb nog over, wil je ook?quote:
Ah nee, dan moeten we CP weer uit de berm graaien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
ff snel volspammen dit topicwat doen we voor volgende meet?
poolen of gaan we een keertje quad rijden ofzo
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als dit nog lang duurt dan heb ik straks een bochel
Je hebt 't nooit gedaan hequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
laserquesten is leuk dan is mikkie iig goed te raken
Gebeurd zelden, maar ik waardeer Mikkies postquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:05 schreef Mikkie het volgende:
Laserquesten vind ik echt gaar. Op zich wel geinig, maar na een half uur sta je weer buiten. Dan voel ik me altijd zo afgezetDan liever poolen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! en dus moeten we echt iets tofs gaan doen..
Zoals naar de 80's en 90's party van radio veronica op 29 november..Swarma rijdt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |