Je hebt 't nooit gedaan hequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
laserquesten is leuk dan is mikkie iig goed te raken
Gebeurd zelden, maar ik waardeer Mikkies postquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:05 schreef Mikkie het volgende:
Laserquesten vind ik echt gaar. Op zich wel geinig, maar na een half uur sta je weer buiten. Dan voel ik me altijd zo afgezetDan liever poolen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! en dus moeten we echt iets tofs gaan doen..
Zoals naar de 80's en 90's party van radio veronica op 29 november..Swarma rijdt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Daar hoef je toch geen vrij voor te regelen? Althans, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dan maar enigszins op tijd naar huis en iets minder fit op 't werk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik de volgende dag vrij kan regelen wel
Dat ook jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
maarja jullie hebben allebei een andere opvatting over ''optijd ''
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! en dus moeten we echt iets tofs gaan doen..
Zoals naar de 80's en 90's party van radio veronica op 29 november..kom bij mij op bezoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Mja, de laatste drie keer dat ik 'op tijd' naar huis wilde werd het alsnog zes uur, dus ik moet wat strenger worden voor mezelfquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
maarja jullie hebben allebei een andere opvatting over ''optijd ''
Je twist werkt niet, zet eigenlijk alleen maar jezelf in een kwaaier daglicht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de laatste drie keer dat ik 'op tijd' naar huis wilde werd het alsnog zes uur, dus ik moet wat strenger worden voor mezelf
En jij moet trouwens helemaal je mond houden, met je moeders auto.
Bij mij wel, ja. Als ik eenmaal in de kroeg ben dan blijf ik vaak veel te lang hangen, en dat moet ik dus voorkomenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja want dat heeft er erg veel mee te maken of je op tijd thuis bent of niet
oh, dat komt nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
moblo, schiet op, ik verwacht een kwaliteitspaint
Nee dat was gewoon matig. Constant pimpen met je cabrio en dan in de gare Hyundai van je ma komen opdravenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik doelde op t feit met wiens auto ik kom
als ik met de cabrio ging had je ook weer iets te huilen gehad hoor dus t is nooit goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon matig. Constant pimpen met je cabrio en dan in de gare Hyundai van je ma komen opdraven.
Bullshit. Dit is echt een kulargument omdat je niks beters weet te verzinnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik met de cabrio ging had je ook weer iets te huilen gehad hoor dus t is nooit goed
Houniet was wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Hou, was het eigenlijk voor herhaling vatbaar wat jou betreft?
jij zou houniet nog n keer doen jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Houniet was wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar hoor![]()
![]()
![]()
want ik heb geen 4.5 euro om me te vertellen wat de notes waren![]()
. . . . . . .quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij zou houniet nog n keer doen ja
Dat wel hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Hou, was het eigenlijk voor herhaling vatbaar wat jou betreft?
Zelfs geen airhockey schijfquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat wel hoor. Alles is nog heel en ik heb geen bowlingballen of andere dingen tegen mijn koker aangekregen dus het viel me allemaal mee
.
Dus eigenlijk is swarma een geile Kringspiermusketierquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou zo'n slechte grap nooit maken, het is echt, Hou zat op de tafel en swarma gooide gooi een euro in de tafel.
quote:
Het was de bomquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef -J-D- het volgende:
Was 't gezellig?
Top, maar goed, ik had een goede smoes.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Volgende keer moet je ook komen -J-D-. Krijg je een lekkere Amsterdammer van me.
Daar worden eerst volgens traditie 2 topics over volgeluldquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:57 schreef -J-D- het volgende:
Wanneer is de volgende meet?
Dat betekent in elk geval dat je met de fiets komt danquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent nummer 2 die me al een pilsje belooft. Ik word nog zat
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat betekent in elk geval dat je met de fiets komt dan
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?quote:
*zwaait witte vlag* Ik geef nu al op!quote:Op zondag 7 september 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?
Hmmm. In racetermen is de witte vlag een teken van de laatste ronde, maar ik vrees dat je die niet eens kan volbrengen?quote:Op zondag 7 september 2008 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*zwaait witte vlag* Ik geef nu al op!
Zoals ik een aantal topic geleden al aangaf, bij bier (veel bier) ben ik erquote:Op zondag 7 september 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd voor die biercontest. Ik geloof dat CP ook mee wilde doen?
Jij was anders wel een fal0r, samen met LG.quote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Zoals ik een aantal topic geleden al aangaf, bij bier (veel bier) ben ik er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |