He jammer, had faithy wel graag bij mij op schoot gehad, kijken hoe moblo's vriend er op reageert.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoorde ik net uit betrouwbare bron, maar ze gaat wel bij mij op schoot
Now you're just being sillyquote:Op donderdag 4 september 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
gaat Mr. MoBlo vreemd met Faithy?![]()
Ik ga niet vanaf 1400 op school zitten wachten tot 1900quote:Op donderdag 4 september 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
quitter!
Wie is de grootste slet van de twee? Weet ik bij wie ik vanavond moet zijnquote:
Dan laat ik de vrouw ook thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie is de grootste slet van de twee? Weet ik bij wie ik vanavond moet zijn
Ja want niemand is veilig voor mijn player skillzquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan laat ik de vrouw ook thuis.
Het was meer om de vrouw thuis te laten, om gebruik te maken van de slettenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want niemand is veilig voor mijn player skillz
Hee, ik duld geen concurrentie, daarom breng ik het zoquote:Op donderdag 4 september 2008 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was meer om de vrouw thuis te laten, om gebruik te maken van de sletten. Maar hoe jij het formuleert kan ook
!
Dank uquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Yashi wordt echt loeihard gepwnd hier.
D'r gaan verdomme een man of acht eten en daarna nog meer mensen bowlen, en Yashi moet alles regelen. Stelletje luie flikkers die ook mee gaan eten, hoe moeilijk is het nou om even te bellen?.
Lul.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
"Goh, ik wilde net gaan bellen"
wathijzeiquote:Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
"Goh, ik wilde net gaan bellen"
Smakelijk eten bij dequote:
Dan lieten ze de pan vallen met je lekker stukkie vlees erin, dat ze vervolgens rechtstreeks vanaf de vloer weer *hop* in de pan gooienquote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smakelijk eten bij deRiva
als je herrie uit de keuken hoort niet kijken
Nadat ze erop hebben gestampt, 'hier *booyah* een rosbief'quote:Op donderdag 4 september 2008 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan lieten ze de pan vallen met je lekker stukkie vlees erin, dat ze vervolgens rechtstreeks vanaf de vloer weer *hop* in de pan gooien.
Doe eensquote:
Eh jaquote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
waar ken je cp dan van ? zn motorpics?
Held, jij blijft dus buiten wachten op mijquote:Op donderdag 4 september 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar was ik ook bang voor de eerste keer
Sowieso vind ik het verschrikkelijk om mensen te zoeken in restaurants, op terrassenDus ik regel altijd iets van te voren
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb een soort van probleem waardoor ik misschien niet mee kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |