Dat lijkt me dan weer best tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Kon je nou echt niet met iets originelers komen? Als dit het niveau van morgenavond is ga ik na een kwartier van armoe jankend naar huis.
Ow je komt wel bowlen?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik kom ook niet eten
quote:
Ik verheug me er al 2 weken opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik verheug me er al 2 weken opZal wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., buiten dat is de groep van de eerste 2 (?) meets echt niet meer te vergelijken met die van nu
.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jah echt zo'n gaar kliekje is het nu
Maar viel spass(tische worpen)
Nee, en dat ga ik ook niet doen ookquote:Op woensdag 3 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi heb je al gebeld voor een tafel?
En nieuwe modem van Oranje is onderweg, huisfoon ook dood.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mocht er er nog niet zijn om 1915, bel mij, ik kan alleen gebeld wordenja half afgesloten nummer, hihi
Ik dek mezelf vast inquote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er staat ook jullie? niet per definitie CP
don't mess with my kliekjequote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
You wish you were a part of itquote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus jullie komen mij niet oppikken op het station?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik haal dan eerst ook nog LG op haha.. dus eigenlijk maakt het ook niet uit, we lopen toch gedrieën naar binnen![]()
En zonder ons geen party natuurlijk
ja,quote:Op woensdag 3 september 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo, gaat jeook mee bowlen, bieren en alles want die staat nog niet op de lijst
.
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus jullie komen mij niet oppikken op het station?
3quote:Op woensdag 3 september 2008 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft er iemand een nummer voor me? Voor het geval ik me morgen ineens wel goed voel? Bowlen ga ik sowieso niet doen!
quote:
Als je zo doorgaat krijg je morgen een spastische worp tegen je hoofdquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
spastische worpen zijn alleen voor mikkie weggelegd
Ik ben bang dat mijn fiets dat niet overleefdquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik niet
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, hadden ze het over je fiets?![]()
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, hadden ze het over je fiets?![]()
Dat LRquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je bij Yasha achterop kan kan dat wel, of het handig is qua route weet ik niet
vorige keer zaten we met 5 bij Camelotquote:Op donderdag 4 september 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben al meer mensen die komen eten dan dat we op de laatste meets bij elkaar hadden
Zeg, jij bent al bezetquote:Op donderdag 4 september 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Die Mrs Houniet ben ik wel benieuwd naar
Gewoon een algemeen onderzoek van warenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Faithy komt ook trouwens
He jammer, had faithy wel graag bij mij op schoot gehad, kijken hoe moblo's vriend er op reageert.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
hoorde ik net uit betrouwbare bron, maar ze gaat wel bij mij op schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |