kan je het gezellig samen doenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is stil hier, maar wel Nijmegen
moet eigenlijk uit gaan pakken enzo, maar wacht wel tot René thuis is![]()
das echt een yasha opmerking ik stel voor gewoon te verstoppen daar in de buurt zodat ze extra lang moet zoekenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Dat is vet kut, naar binnen lopen en maar rondkijken
BINNEN ja.. *brrrr*quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Houniet het volgende:
Waar spreken we af om 1900Binnen in Riva?
Ik wilde ook hetzelfde als LR posten, maar ik denk krijg je zo'n opmerkingen weer..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das echt een yasha opmerking ik stel voor gewoon te verstoppen daar in de buurt zodat ze extra lang moet zoeken
en ik danquote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde ook hetzelfde als LR posten, maar ik denk krijg je zo'n opmerkingen weer..
Maar waarom denk je dat ik al van te voren met LR afspreek
Die komt toch bekant langs mijn huis dus
Ow te laat met quotenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ik danik ben van 5 uur klaar met stage
Preciesquote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik haal dan eerst ook nog LG op haha.. dus eigenlijk maakt het ook niet uit, we lopen toch gedrieën naar binnen![]()
En zonder ons geen party natuurlijk
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik haal dan eerst ook nog LG op haha.. dus eigenlijk maakt het ook niet uit, we lopen toch gedrieën naar binnen![]()
En zonder ons geen party natuurlijk
Je bovenlip?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.
Kon je nou echt niet met iets originelers komen? Als dit het niveau van morgenavond is ga ik na een kwartier van armoe jankend naar huis.quote:
Ik vind flatjes meestal leuker zonder sokkenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het stinkt hier. En nee, het zijn niet m'n voeten.
Als je dat morgen aantrekt ga ik ook met tranen in m'n oegen naar huis. Maar dan wel van het lachenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind flatjes meestal leuker zonder sokken
[ afbeelding ]
Dat lijkt me dan weer best tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Kon je nou echt niet met iets originelers komen? Als dit het niveau van morgenavond is ga ik na een kwartier van armoe jankend naar huis.
Ow je komt wel bowlen?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik kom ook niet eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |