Gij heiden, die punt is heilig!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef Klonk het volgende:
,
Ik kan nu niet zeggen dat ik hard werkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja, soms zou het wel leuk zijn als je niets hoefde te doen voor je geld. Maar helaas.
Wat ben je in hemelsnaam aan het doen dan? Online pokeren ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef Ladylike het volgende:
het begint zo.. heb mn plaats iig
hmm ben benieuwd hoe lang het gaat duren
ja..tot 54e verdien je geld..ruim 3000quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
ik hoop voor je dat je wint
Is er ook nog zoiets als 2e en 3e plaats
of winner takes all ?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ben je in hemelsnaam aan het doen dan? Online pokeren ofzo?.
weet ik niet, dat heb ik dus nog nooit gedaanquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik niet, dat heb ik dus nog nooit gedaan
Groot KSC feest in mn nieuwe villa danquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef vdvorst het volgende:
Succes LadyLike
Geef maar een rondje als je wint
Ah ok. Dat verklaart. Succes.quote:
Kei tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groot KSC feest in mn nieuwe villa dan
idemquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen dat ik hard werk
eindelijk gaat de KSC meeten, count me inquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groot KSC feest in mn nieuwe villa dan
Echt lezen doe je niet he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef OA het volgende:
Want?
Nee.quote:
TETTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef JortK het volgende:
juuuuuuuuuuuuu!
Dan is het goed.quote:
hoeveel zijn er nu nog over ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
Mn schoonvader (pokert normaal beter dan ik doe) ligt er al uit
mja 1 keer all in verliezen en je ligt eruit
geen kans om chips bij te kopen in een toernooi
gelukkig ging mijn all in net goed
Ik ken de policy!quote:
Die wijzigt mij te vaak.quote:
404 netquote:
Hou ons op de hoogte,quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
Mn schoonvader (pokert normaal beter dan ik doe) ligt er al uit
mja 1 keer all in verliezen en je ligt eruit
geen kans om chips bij te kopen in een toernooi
gelukkig ging mijn all in net goed
KSC policy niet. Die is er feiltelijk nauwelijk sinds JJ hier niet meer rondhangt,quote:
Een policy, serieus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef OA het volgende:
[..]
KSC policy niet. Die is er feiltelijk nauwelijk sinds JJ hier niet meer rondhangt,
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef OA het volgende:
[..]
KSC policy niet. Die is er feiltelijk nauwelijk sinds JJ hier niet meer rondhangt,
oeh dies meer geworden zie ik.. ruim 1.100.000quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte,
Dan kunnen we lekker meeten in de villa, want hoeveel is de hoofdprijs?
quote:
Ehm, kun je mooi huisje van kopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh dies meer geworden zie ik.. ruim 1.100.000
dat dacht ik tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, kun je mooi huisje van kopen
Het stortregent daar niet?quote:
Jazeker, je moet on-topic posten, behalve als je gezellig bent en je mag niet eindeloos plaatjes posten behalve als het tieten zijn.quote:
Dunt lekker uitquote:
Dat schiet lekker op zoquote:
Hier is het ook droogquote:
En hier.quote:
Bluf ze onderuit!quote:
ze callen mn bluffquote:
Poker nerdy? sinds wanneer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, hier ook al nerdy praat. Ik ga maar slapen
Tieten!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
liever dirty?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirty vaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
liever dirty?
Kheb nog vuile vaat staan.. tot zo
Enn.. ennn... echt alles kwijt, of speel je nog?quote:
Nog vlot gedaan danquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
236ste geworden dus geen prijs
edit: nou hier heb je dus je antwoord.. net verloren
Jammerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
236ste geworden dus geen prijs
edit: nou hier heb je dus je antwoord.. net verloren
verwondert me dat ik het langer dan mn schoonpa vol heb gehouden..quote:
Feeeeeestje!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef Ladylike het volgende:
troost ksc meet in mn opgeknapte huisje over een maand dan maar?
Je verspeelt 2000 euro in een kwartiertje en alles wat je zegt is "Jammer dan"?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef Ladylike het volgende:
verwondert me dat ik het langer dan mn schoonpa vol heb gehouden..
3 all ins gecalled met goede kaarten maar toch verloren (kut river),,. tja dan gaat het hard
OF je speelt iemand eruit of hij wint.. jammer dan..
5.. was opgespeeld tot 2000quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verspeelt 2000 euro in een kwartiertje en alles wat je zegt is "Jammer dan"?
Kostte mij nu 5 .. eigenlijk 2000quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
LL, hoeveel moet je betalen om mee te mogen doen met zo'n pokerding?
nee haha als het mn eigen geld was geweest baalde ik welquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ik dacht al, ik begrijp vast iets verkeerd
ik heb geen flauw idee wat je allemaal bedoelt maar vind het wel jammer voor jequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verwondert me dat ik het langer dan mn schoonpa vol heb gehouden..
3 all ins gecalled met goede kaarten maar toch verloren (kut river),,. tja dan gaat het hard
OF je speelt iemand eruit of hij wint.. jammer dan..
thanxquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat je allemaal bedoelt maar vind het wel jammer voor je
1 % van drie dollarquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:19 schreef Ladylike het volgende:
hey verrek.. heb nog 3 dollar hahaha
Yeah, een lollyquote:
IRL heb ik gelukkig meerquote:
We zagen wel een enorme wolk aan komen denderen. Net op tijd binnen dus, maar wel een lekker rondje kunnen wandelen.quote:
3 dollarcent. Zeg maar 2 eurocent. Minus 10 ct transactiekosten, dat betekent dat jij LL nog 8 cent verschuldigd bent.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
3 dollarcent. Zeg maar 2 eurocent. Minus 10 ct transactiekosten, dat betekent dat jij LL nog 8 cent verschuldigd bent.
Ik denk dat je voorlopig maar niet moet cashen.
Tss, randstad zekerquote:
Blaffersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |