quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
houniet plak een tietenplaatje erin
Nu ben ik er wat eerder bijquote:
+ -J-D-quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Kunnen we nu Houniet aangeven voor misbruiken van de macht?
Wacht maar jongens, de lekkeremannenfipo komt eraan
Sorry, jongedamequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Dan ben ik op brugklaskampquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
haha jdmooie fipo
kom je bowlen donderdag?
Nu doen ze 't in de broekquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Het bericht is weer ontgrendeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Een weber grilAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb hem niet op slot gedaan hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja échtquote:
Dat gaat automatisch bij een editquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op slot gedaan hoor.
Daar had ik op geletquote:
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
verander de titel ff in ''tietensepo'' anders klopt t niet
ban voor tsquote:
Goede shitquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ] deze bans hadden ze in indonesie ook
Cokequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Wat vet swarma!
[ afbeelding ]
deze hadden ze in Cyprus ook
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdagquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma wat ben je ook een wannabee pimp
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor D_K regelen donderdag.
Wat snap je niet aan het woord wannabeequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdag.
Een wannabee die zich moet bewijzen danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord wannabee
Dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, deze pillen hakken er wel in zeg
wat zijn de slechtweeroptiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt een druk weekend
Donderdag bowlen
Vrijdag verjaardag van mama
Zaterdag bbq bij mijn baas met mijn werk.
Zondag familiedag van mijn moeders kant inclusief bbq
Ik hoorde net wel iets ja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
02-09-08 15:50:55 Ambulance Gelderland-Zuid A1 BURCHTSTRAAT NIJMEGEN Onwel
yas? iets gezien
miss dat je ff naar buiten ging ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel iets ja..
Maar schat, je bent zelfs op mijn kamer geweest, dus je MOET gewoon weten dat ik niets KAN zien
Mijn broer en mijn moeder zijn resp jarig geweest en jarig.. Die malloten vieren het alleen 1000 keerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hele familie is deze week jarig, vraag ik me toch wat er in de periode a 9 maanden geleden te doen is.
Serieusquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
miss dat je ff naar buiten ging ofzo
Ja maar dat is........oh wacht laat maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb donderdag dan bowlen.. vrijdag school en eerste avond introductie, en dan het hele weekend intro![]()
dat je op dat moment buiten was ofzo aangezien je geen chips gekocht hadquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar dat is........oh wacht laat maar.
Jawel ik ben sterk fdommequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat je op dat moment buiten was ofzo aangezien je geen chips gekocht haden het toch niet kan missen ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]FAILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis van een studentenverenigingThe rock candy's melted, only diamonds now remain
Dat is toch echt iets andersquote:
Puick! Gisteren zeer gezond gegeten, vandaag weer. En net een uur fanatiek gesquasht dus m'n calorietjes voor vandaag ben ik ook weer kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t trouwns met jullie gezond eten voornemens![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je er te laat achterkwam waar die lag?
Restcep, zo'n drie posts voor het topic dicht gingquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Wat vet swarma!
[ afbeelding ]
deze hadden ze in Cyprus ook
En, was het spannend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej hopelijk is de huisgenoot/muziekkwestie geregeldHebh em net gevraagd of het af en toe wat zachter kon..
Veertig minuten van het centrum naar huis. Ga jij per driewieler met lekke banden ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
en weer thuishet fietsen was leuk
Serieus, daar is toch geen klap aan of ben ik nou de enige die dat denktquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whehehe, ik heb volgende week op maandag al weekend![]()
Ik ga lekker 4 dagen naar Keulen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, daar is toch geen klap aan of ben ik nou de enige die dat denkt
Klinkt als een zware studiequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga lekker 4 dagen naar Keulen denk ik
heb je me zien langskomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Veertig minuten van het centrum naar huis. Ga jij per driewieler met lekke banden ofzo?
Oh noes!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, de meet kan donderdag niet doorgaan
De sisterhood of the travelingpants komt
Meid, ik ben trots op je. Pak lekker een zak chips erbij, je hebt 'm verdiend!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh en Mikkie, ik ga nu pas GG kijkengoed hea
open er een topic overquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, de meet kan donderdag niet doorgaan
De sisterhood of the travelingpants komt
Ah fuck mên, ik heb helemaal geen zin in bospaddestoelensoepquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Nee hoor
Oplossing: een zak bospaddestoelensoep heb ik nog staan. Die neem ik, met twee geroosterde boterhammetjes erbij.
Hehe, eindelijk iemand die m'n geëmmer op waarde schatquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:06 schreef LaGrive het volgende:
wat heb je het zwaar Mikkie!
Nog geen OV en stufi.... Anders ging ik wel lekker met de treinquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom ga je niet gewoon veilig met de bus naar school CP?
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef LastRequest het volgende:
Seriously
Bij smaken verschillen..
Die zwangere vrouw was weer alleeeen maar aan het klagen en ze heeft gewoon niets gegeten, dat zei ze ook.. van elke gang max 2 hapjes.. Ze vond het namelijk allemaal vies! Geeft ze die vrouw een 8 omdat ze goed kon koken![]()
Dat doet iederen, niet mauwen maar poetsen fietsen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja uhm ik wil echt niet fietsen donderdag als het regent of slecht weer wordt he
Nja ik kan het niet helemaal uitleggen, Yasha snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?
Ja ik kom helemaal uit Wijchen weet je nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doet iederen, niet mauwen maar poetsen fietsen.
Niet van twee minihapjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?
Dan móet het wel waar zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nja ik kan het niet helemaal uitleggen, Yasha snapt wat ik bedoel
Dit mens is gewoon vreselijk. Er is zelfs een topic in cul over deze lui nu
Ah, dan kan ze zeker niet kokenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
Er is zelfs een topic in cul over deze lui nu
Ze zijn niet voor niks pro'squote:
Ik moet ook een eindje fietsen, word je hard vanquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik kom helemaal uit Wijchen weet je nog
Fietsen boeit me niet, maar in de regen welquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik moet ook een eindje fietsen, word je hard van. En 't bier smaakt dan lekkerder
.
Zo hee, da's nog eens een open sollicitatiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of er moet iemand zijn waar ik lekker kan douchen en me om kan kleden
Nee heb je, nja denk dat dat het ook blijftquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo hee, da's nog eens een open sollicitatie
Mikkie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Dan moet je bij De_Kardinaal zijn geloof ik CP, wij moeten ook door de eventuele regen fietsen.
D_K woont er lekker dichtbij.
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of er moet iemand zijn waar ik lekker kan douchen en me om kan kleden
Dan moet ie met het OV terug, en CP is nou eenmaal niet zo goed met vervoer regelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?
Alleen is treinen naar de stad zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?
Ik regel wel vervoer, desnoods mijn fiets. Laat R. niet meer voor me rijden, komop zeg, 12 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet ie met het OV terug, en CP is nou eenmaal niet zo goed met vervoer regelen.
En zo heeft god je weer behoed voor een ongezonde maaltijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'laat ik eens naar de snackbar gaan'
'jasje pakt, deur uit loopt'
'dikke plensbui aanschouwt'
'terug naar binnen gaat'
Ook niet eerder naar buiten kijken dan hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
Regen is lekker, daarna douchenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
Ik zit nog half spanje-minded... waar je je nooit zorgen hoefde te maken om 't weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niet eerder naar buiten kijken dan hè
Pas op ! je wordt natquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Regen is lekker, daarna afdrogen.
Ik heb meestal niks tegen regen, loop er prima doorheen, en heb geeneens een paraplu ofzo en krijg plaatsvervangende schaamte als ik mensen een paraplu op zie steken bij een paar druppeltjes... en het kan best verfrissend zijn zoals houniet zegt... maar zo'n hoosbui als ik alleen ff vreten wil halen.. nahquote:
Je moeder stopt je geheid weer allemaal kleding en geld toe, dus waar doe je moeilijk overquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen vrij
is mijn moeder al om 10 uur hier om te winkelen
Dan blijf je daar vreten, of je neemt het mee in een plastic tasjequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb meestal niks tegen regen, loop er prima doorheen, en heb geeneens een paraplu ofzo en krijg plaatsvervangende schaamte als ik mensen een paraplu op zie steken bij een paar druppeltjes... en het kan best verfrissend zijn zoals houniet zegt... maar zo'n hoosbui als ik alleen ff vreten wil halen.. nah
Wordt mn patat nat
Ik moet ook nog eten.. maar ik ga eindelijk maar eens m'n salade maken.quote:
Dat kan ook een uurtje laterquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moeder stopt je geheid weer allemaal kleding en geld toe, dus waar doe je moeilijk over.
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan blijf je daar vreten, of je neemt het mee in een plastic tasje
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakEn zo'n tasje sluit niet helemaal af
Dus, afwassen en koken of de regen in... dan wordt de regen toch al aantrekkelijker
Zo'n tasje knoop je dicht aan de bovenkant, of je vouwt 'm om. Ben je nou zo dom of doe je maar alsofquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakEn zo'n tasje sluit niet helemaal af
Dus, afwassen en koken of de regen in... dan wordt de regen toch al aantrekkelijker
Ben bang dat dat nog zo is ook, dus als ik nu ga zijn ze waarschijnlijk aan het opruimenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.
Owjaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n tasje knoop je dicht aan de bovenkant, of je vouwt 'm om. Ben je nou zo dom of doe je maar alsof
Gangstaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
Ik lig zo chill op bed nu, laptop op me buik, koptelefoon op, lekker muziekje, m&m's, capucon op.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten.. maar ik ga eindelijk maar eens m'n salade maken.
En Yasha niet zeuren, ik mis m'n mams
Valt wel mee, ligt chilll.quote:
Uhm richting Keizer karel lopen en eigenlijk hoef je dan alleen maar rechtdoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Hoe kom je vanaf het station bij de Waalkade dan? Dan laat ik de auto anders bij school staan, gratis.
Da's nog een dikke 20 minuten lopen, of je moet bussen. Dus ik zou gewoon met de auto gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Hoe kom je vanaf het station bij de Waalkade dan? Dan laat ik de auto anders bij school staan, gratis.
20 minuten amehoela, beetje pas er in en 10 minutenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nog een dikke 20 minuten lopen, of je moet bussen. Dus ik zou gewoon met de auto gaan.
Waar zit je op school dan ergens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
+1 voor je buitengewone optische skillsquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef Houniet het volgende:
MAAAR DIE IS ISISBLOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Gein ouwe, geinquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
+1 voor je buitengewone optische skills
HAN Nijmegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zit je op school dan ergens?
Neem dan gewoon de bus?quote:
Maar ik moet sowieso met de wagen anders kom ik niet thuis s' avonds ouwequote:
Dus, zonder bier heb ik ook plezier hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ie aan de fris.
Auto naar HAN -> bus naar stad -> bus naar bowling -> met auto naar huis?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik moet sowieso met de wagen anders kom ik niet thuis s' avonds ouwe.
Want?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Na donderdag neem je het woord ouwe niet meer in je mond denk ik![]()
:P
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
Kijk CP, over blond gesproken, hier is niets mis mee.
Willa Ford
* Cocktailprikker baart niet meer scheertquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP is een broekie, en ziet eruit als een broekie.
Als welke plofkgogpdiikke?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.![]()
![]()
Jammer dat der tatoo niet meer zo scherp is
Dat zou kunnen inderdaad, allleen ik weet niet hoe ik vanaf het station bij de Waalkade komquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto naar HAN -> bus naar stad -> bus naar bowling -> met auto naar huis?
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merktquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.![]()
![]()
Jammer dat der tatoo niet meer zo scherp is
Dat ook ja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merkt
Dat vond je toch niet zo erg? Bleek uit fotomateriaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kdenk niet dat dat helptDan zie je eruit als een ongeschoren broekie
Fipo's van afgelopen 2 topicsquote:
tmfquote:
Ik benoem geen specifieke dingen? You only see it with a dirty mindquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merkt
Dat het hem staat betekent niet dat het jou staat..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat vond je toch niet zo erg? Bleek uit fotomateriaal![]()
[..]
Fipo's van afgelopen 2 topics![]()
[..]
tmf![]()
![]()
[..]
Ik benoem geen specifieke dingen? You only see it with a dirty mind
Geil! en wat een gare kutsmileyquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI alle m&ms door mijn bed heen [ afbeelding ].
Ik ben nog nooit ongeschoren naar een meet gekomen,quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat het hem staat betekent niet dat het jou staat..
I love textonly, nu zag ik je geweldige Sigquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de chocola op me rug zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geil! en wat een gare kutsmiley
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ongeschoren naar een meet gekomen,
Nee, maar doordat je sig nu extra groot in beeld kwam viel het me opquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nergens last van. CP, heb jij de sig's uitstaan ofzo?
Dat is haar mening tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Yashi niet kan oordelen of het me wel of niet staat
ze heeft et nog nooit gezien ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
Alhoewel, daar oordeel ik wel over nadat ik je gezien heb
En jij dan Yashi? Ben jij overal geschoren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ze heeft et nog nooit gezien ?
Maar tegelijkertijd, beweer jij, ook al heb ik het nooit gezien, dat ik het wel mooi vind omdat ik het swarma volgens jou wel goed vind staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus uitgelult![]()
Ik deed inderdaad een mogelijke vergelijking van jonge ongeschoren broekiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd, beweer jij, ook al heb ik het nooit gezien, dat ik het wel mooi vind omdat ik het swarma volgens jou wel goed vind staan..
Dus uitgelult
Ik ben overal getrimd mag dat ook?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
Nee, getrimd super gladquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
getrimd is dat er nog welhaar zit maar kort haar toch?
Amen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar over het algemeen vind ik een beetje ongeschoren wel tof, mits er geen schnor is.. snorren zijn fout
Zo'n lekkere Güntherpornosnor vind ik anders wel extreem libidoverhogendquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar over het algemeen vind ik een beetje ongeschoren wel tof, mits er geen schnor is.. snorren zijn fout
Snorren zijn voor paupers.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n lekkere Güntherpornosnor vind ik anders wel extreem libidoverhogend
[ afbeelding ]
Nee meneer ik denk graag voor anderen, ik wilde gewoon even zeker weten dat ie dat er mee bedoelde..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, getrimd super gladOf getrimd een spaghettibundel
je wilt gewoon dat ie nog een keer zegt echt kort...
Ja dat dus! Kom maar een keertje snorkelen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, en dat beetje haar van de navel naar beneden vind ik ook wel![]()
En dan daar beneden mooi getrimtwant geen haar is ook weer zo uhm, naja dat vind ik iig echt leluk
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee meneer ik denk graag voor anderen, ik wilde gewoon even zeker weten dat ie dat er mee bedoelde..
Toch zonde van die vooruitziende blikquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, maak wat moois van 't volgende topic.
Sms'jes stuur ik morgenvroeg om half 7 weer terug.
Gastquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat dus! Kom maar een keertje snorkelen!
Kut, dan moet ik me donderdag dus nog scherenquote:
Serieusquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat dus! Kom maar een keertje snorkelen!
Dat geldt voor beide seksen dan, vind ik. Anders is het net zo'n pedo-lookquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan daar beneden mooi getrimtwant geen haar is ook weer zo uhm, naja dat vind ik iig echt leluk
Hij wilt graag smsjes ontvangen van Yasshaaaaaaa.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch zonde van die vooruitziende blik.
Ik heb niet eens een snor mên.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij wilt graag smsjes ontvangen van Yasshaaaaaaa.
En jij moet je snor gewoon laten staan als je dat wilt.
Alleen je snor dan he! ongeschoren staat jou goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik me donderdag dus nog scheren.
Kut dat wilde ik vandaag doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet serieus nog wel naar de kapper..
Ik moet ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kut dat wilde ik vandaag doen.
Moet jouw kut naar de kapper?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut naar de kapper daar zeg je wat!
Mwah, tis wel makkelijkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide seksen dan, vind ik. Anders is het net zo'n pedo-look.
Nijmegen #188 - Met de handen in het (schaam)haar!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
TT
Nijmegen # 188 - Kwijlend naar de meet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen je snor dan he! ongeschoren staat jou goed
Helaaschquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een snor mên.. Zelfs m'n baardje/sikje is minimaal dit keer, heb 'm er zondag nog afgehaald om een goede indruk te maken bij wat mensen die ik nog niet kende
Ja maak maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nijmegen #188 - Met de handen in het (schaam)haar!
Ja, kan wezen. Dan nog, ik vind het echt geen porem. Net alsof je met iemand van 12 in bed ligtquote:
Ach schat, jij hebt toch al zo'n onvergetelijke indruk gemaakt, kan niet meer stuk hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Helaasch. Erg onder de indruk zullen jullie dus niet zijn donderdag
Ik zou niet weten hoe knusse stier van me!quote:
Daarover verschillen de meningen, maar vooruit, als jij er gelukkig mee bent...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef lekker niet naar de kapper!
Alhoewel ik al echt niet lang meer geweest benmaar het zit nog goed, zelfs mijn pony nog
Zeg ik net iets liefs, ga jij zo doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, maar vooruit, als jij er gelukkig mee bent...
/carequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kan wezen. Dan nog, ik vind het echt geen porem. Net alsof je met iemand van 12 in bed ligt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe knusse stier van me!
Kut ik dacht aan zoeen beestquote:
Ik vind het wel lekker hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kan wezen. Dan nog, ik vind het echt geen porem. Net alsof je met iemand van 12 in bed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |