quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
houniet plak een tietenplaatje erin
Nu ben ik er wat eerder bijquote:
+ -J-D-quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Kunnen we nu Houniet aangeven voor misbruiken van de macht?
Wacht maar jongens, de lekkeremannenfipo komt eraan
Sorry, jongedamequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Dan ben ik op brugklaskampquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
haha jdmooie fipo
kom je bowlen donderdag?
Nu doen ze 't in de broekquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Het bericht is weer ontgrendeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Een weber grilAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb hem niet op slot gedaan hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja échtquote:
Dat gaat automatisch bij een editquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op slot gedaan hoor.
Daar had ik op geletquote:
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
verander de titel ff in ''tietensepo'' anders klopt t niet
ban voor tsquote:
Goede shitquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ] deze bans hadden ze in indonesie ook
Cokequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Wat vet swarma!
[ afbeelding ]
deze hadden ze in Cyprus ook
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdagquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma wat ben je ook een wannabee pimp
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor D_K regelen donderdag.
Wat snap je niet aan het woord wannabeequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdag.
Een wannabee die zich moet bewijzen danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord wannabee
Dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, deze pillen hakken er wel in zeg
wat zijn de slechtweeroptiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt een druk weekend
Donderdag bowlen
Vrijdag verjaardag van mama
Zaterdag bbq bij mijn baas met mijn werk.
Zondag familiedag van mijn moeders kant inclusief bbq
Ik hoorde net wel iets ja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
02-09-08 15:50:55 Ambulance Gelderland-Zuid A1 BURCHTSTRAAT NIJMEGEN Onwel
yas? iets gezien
miss dat je ff naar buiten ging ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel iets ja..
Maar schat, je bent zelfs op mijn kamer geweest, dus je MOET gewoon weten dat ik niets KAN zien
Mijn broer en mijn moeder zijn resp jarig geweest en jarig.. Die malloten vieren het alleen 1000 keerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hele familie is deze week jarig, vraag ik me toch wat er in de periode a 9 maanden geleden te doen is.
Serieusquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
miss dat je ff naar buiten ging ofzo
Ja maar dat is........oh wacht laat maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb donderdag dan bowlen.. vrijdag school en eerste avond introductie, en dan het hele weekend intro![]()
dat je op dat moment buiten was ofzo aangezien je geen chips gekocht hadquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar dat is........oh wacht laat maar.
Jawel ik ben sterk fdommequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat je op dat moment buiten was ofzo aangezien je geen chips gekocht haden het toch niet kan missen ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]FAILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis van een studentenverenigingThe rock candy's melted, only diamonds now remain
Dat is toch echt iets andersquote:
Puick! Gisteren zeer gezond gegeten, vandaag weer. En net een uur fanatiek gesquasht dus m'n calorietjes voor vandaag ben ik ook weer kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t trouwns met jullie gezond eten voornemens![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je er te laat achterkwam waar die lag?
Restcep, zo'n drie posts voor het topic dicht gingquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Wat vet swarma!
[ afbeelding ]
deze hadden ze in Cyprus ook
En, was het spannend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej hopelijk is de huisgenoot/muziekkwestie geregeldHebh em net gevraagd of het af en toe wat zachter kon..
Veertig minuten van het centrum naar huis. Ga jij per driewieler met lekke banden ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
en weer thuishet fietsen was leuk
Serieus, daar is toch geen klap aan of ben ik nou de enige die dat denktquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whehehe, ik heb volgende week op maandag al weekend![]()
Ik ga lekker 4 dagen naar Keulen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, daar is toch geen klap aan of ben ik nou de enige die dat denkt
Klinkt als een zware studiequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga lekker 4 dagen naar Keulen denk ik
heb je me zien langskomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Veertig minuten van het centrum naar huis. Ga jij per driewieler met lekke banden ofzo?
Oh noes!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, de meet kan donderdag niet doorgaan
De sisterhood of the travelingpants komt
Meid, ik ben trots op je. Pak lekker een zak chips erbij, je hebt 'm verdiend!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh en Mikkie, ik ga nu pas GG kijkengoed hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |