quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
houniet plak een tietenplaatje erin
Nu ben ik er wat eerder bijquote:
+ -J-D-quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Kunnen we nu Houniet aangeven voor misbruiken van de macht?
Wacht maar jongens, de lekkeremannenfipo komt eraan
Sorry, jongedamequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Dan ben ik op brugklaskampquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
haha jdmooie fipo
kom je bowlen donderdag?
Nu doen ze 't in de broekquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)ik ga missie roepen hoor!
Het bericht is weer ontgrendeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Een weber grilAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb hem niet op slot gedaan hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja échtquote:
Dat gaat automatisch bij een editquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op slot gedaan hoor.
Daar had ik op geletquote:
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
verander de titel ff in ''tietensepo'' anders klopt t niet
ban voor tsquote:
Goede shitquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ] deze bans hadden ze in indonesie ook
Cokequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Wat vet swarma!
[ afbeelding ]
deze hadden ze in Cyprus ook
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdagquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma wat ben je ook een wannabee pimp
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor D_K regelen donderdag.
Wat snap je niet aan het woord wannabeequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is swarma een pimp dan? Kan hij mooi een chick voor CP regelen donderdag.
Een wannabee die zich moet bewijzen danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord wannabee
Dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, deze pillen hakken er wel in zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |