open er een topic overquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, de meet kan donderdag niet doorgaan
De sisterhood of the travelingpants komt
Ah fuck mên, ik heb helemaal geen zin in bospaddestoelensoepquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Nee hoor
Oplossing: een zak bospaddestoelensoep heb ik nog staan. Die neem ik, met twee geroosterde boterhammetjes erbij.
Hehe, eindelijk iemand die m'n geëmmer op waarde schatquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:06 schreef LaGrive het volgende:
wat heb je het zwaar Mikkie!
Nog geen OV en stufi.... Anders ging ik wel lekker met de treinquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom ga je niet gewoon veilig met de bus naar school CP?
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef LastRequest het volgende:
Seriously
Bij smaken verschillen..
Die zwangere vrouw was weer alleeeen maar aan het klagen en ze heeft gewoon niets gegeten, dat zei ze ook.. van elke gang max 2 hapjes.. Ze vond het namelijk allemaal vies! Geeft ze die vrouw een 8 omdat ze goed kon koken![]()
Dat doet iederen, niet mauwen maar poetsen fietsen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja uhm ik wil echt niet fietsen donderdag als het regent of slecht weer wordt he
Nja ik kan het niet helemaal uitleggen, Yasha snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?
Ja ik kom helemaal uit Wijchen weet je nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doet iederen, niet mauwen maar poetsen fietsen.
Niet van twee minihapjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan toch proeven dat 't extreem goed is gekookt maar 't persoonlijk niet lekker vinden?
Dan móet het wel waar zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nja ik kan het niet helemaal uitleggen, Yasha snapt wat ik bedoel
Dit mens is gewoon vreselijk. Er is zelfs een topic in cul over deze lui nu
Ah, dan kan ze zeker niet kokenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
Er is zelfs een topic in cul over deze lui nu
Ze zijn niet voor niks pro'squote:
Ik moet ook een eindje fietsen, word je hard vanquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik kom helemaal uit Wijchen weet je nog
Fietsen boeit me niet, maar in de regen welquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik moet ook een eindje fietsen, word je hard van. En 't bier smaakt dan lekkerder
.
Zo hee, da's nog eens een open sollicitatiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of er moet iemand zijn waar ik lekker kan douchen en me om kan kleden
Nee heb je, nja denk dat dat het ook blijftquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo hee, da's nog eens een open sollicitatie
Mikkie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Dan moet je bij De_Kardinaal zijn geloof ik CP, wij moeten ook door de eventuele regen fietsen.
D_K woont er lekker dichtbij.
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of er moet iemand zijn waar ik lekker kan douchen en me om kan kleden
Dan moet ie met het OV terug, en CP is nou eenmaal niet zo goed met vervoer regelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?
Alleen is treinen naar de stad zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure als ik ga dan ben je van harte welkom... maar kan je niet treinen naar Heyendaal dan?
Ik regel wel vervoer, desnoods mijn fiets. Laat R. niet meer voor me rijden, komop zeg, 12 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet ie met het OV terug, en CP is nou eenmaal niet zo goed met vervoer regelen.
En zo heeft god je weer behoed voor een ongezonde maaltijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'laat ik eens naar de snackbar gaan'
'jasje pakt, deur uit loopt'
'dikke plensbui aanschouwt'
'terug naar binnen gaat'
Ook niet eerder naar buiten kijken dan hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
Regen is lekker, daarna douchenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
Ik zit nog half spanje-minded... waar je je nooit zorgen hoefde te maken om 't weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niet eerder naar buiten kijken dan hè
Pas op ! je wordt natquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
'terug naar binnen gaat'
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Regen is lekker, daarna afdrogen.
Ik heb meestal niks tegen regen, loop er prima doorheen, en heb geeneens een paraplu ofzo en krijg plaatsvervangende schaamte als ik mensen een paraplu op zie steken bij een paar druppeltjes... en het kan best verfrissend zijn zoals houniet zegt... maar zo'n hoosbui als ik alleen ff vreten wil halen.. nahquote:
Je moeder stopt je geheid weer allemaal kleding en geld toe, dus waar doe je moeilijk overquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen vrij
is mijn moeder al om 10 uur hier om te winkelen
Dan blijf je daar vreten, of je neemt het mee in een plastic tasjequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb meestal niks tegen regen, loop er prima doorheen, en heb geeneens een paraplu ofzo en krijg plaatsvervangende schaamte als ik mensen een paraplu op zie steken bij een paar druppeltjes... en het kan best verfrissend zijn zoals houniet zegt... maar zo'n hoosbui als ik alleen ff vreten wil halen.. nah
Wordt mn patat nat
Ik moet ook nog eten.. maar ik ga eindelijk maar eens m'n salade maken.quote:
Dat kan ook een uurtje laterquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moeder stopt je geheid weer allemaal kleding en geld toe, dus waar doe je moeilijk over.
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan blijf je daar vreten, of je neemt het mee in een plastic tasje
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakEn zo'n tasje sluit niet helemaal af
Dus, afwassen en koken of de regen in... dan wordt de regen toch al aantrekkelijker
Zo'n tasje knoop je dicht aan de bovenkant, of je vouwt 'm om. Ben je nou zo dom of doe je maar alsofquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bedoeling was om lekker te snacken tijdens het kijken van prison breakEn zo'n tasje sluit niet helemaal af
Dus, afwassen en koken of de regen in... dan wordt de regen toch al aantrekkelijker
Ben bang dat dat nog zo is ook, dus als ik nu ga zijn ze waarschijnlijk aan het opruimenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan hoop ik dat je friettent om 22:00 sluit.
Owjaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n tasje knoop je dicht aan de bovenkant, of je vouwt 'm om. Ben je nou zo dom of doe je maar alsof
Gangstaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
Ik lig zo chill op bed nu, laptop op me buik, koptelefoon op, lekker muziekje, m&m's, capucon op.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten.. maar ik ga eindelijk maar eens m'n salade maken.
En Yasha niet zeuren, ik mis m'n mams
Valt wel mee, ligt chilll.quote:
Uhm richting Keizer karel lopen en eigenlijk hoef je dan alleen maar rechtdoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Hoe kom je vanaf het station bij de Waalkade dan? Dan laat ik de auto anders bij school staan, gratis.
Da's nog een dikke 20 minuten lopen, of je moet bussen. Dus ik zou gewoon met de auto gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Hoe kom je vanaf het station bij de Waalkade dan? Dan laat ik de auto anders bij school staan, gratis.
20 minuten amehoela, beetje pas er in en 10 minutenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nog een dikke 20 minuten lopen, of je moet bussen. Dus ik zou gewoon met de auto gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |