Gein ouwe, geinquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
+1 voor je buitengewone optische skills
HAN Nijmegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zit je op school dan ergens?
Neem dan gewoon de bus?quote:
Maar ik moet sowieso met de wagen anders kom ik niet thuis s' avonds ouwequote:
Dus, zonder bier heb ik ook plezier hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ie aan de fris.
Auto naar HAN -> bus naar stad -> bus naar bowling -> met auto naar huis?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik moet sowieso met de wagen anders kom ik niet thuis s' avonds ouwe.
Want?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Na donderdag neem je het woord ouwe niet meer in je mond denk ik![]()
:P
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
Kijk CP, over blond gesproken, hier is niets mis mee.
Willa Ford
* Cocktailprikker baart niet meer scheertquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP is een broekie, en ziet eruit als een broekie.
Als welke plofkgogpdiikke?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.![]()
![]()
Jammer dat der tatoo niet meer zo scherp is
Dat zou kunnen inderdaad, allleen ik weet niet hoe ik vanaf het station bij de Waalkade komquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto naar HAN -> bus naar stad -> bus naar bowling -> met auto naar huis?
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merktquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig mis mee inderdaad, maar toch krijg ik daar niet dezelfde fysieke reactie op als die mollige blonde plofkopbig.![]()
![]()
Jammer dat der tatoo niet meer zo scherp is
Dat ook ja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merkt
Dat vond je toch niet zo erg? Bleek uit fotomateriaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kdenk niet dat dat helptDan zie je eruit als een ongeschoren broekie
Fipo's van afgelopen 2 topicsquote:
tmfquote:
Ik benoem geen specifieke dingen? You only see it with a dirty mindquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had liever niet willen weten dat jij bij het zien van een foto in ons topic meteen een fysieke reactie merkt
Dat het hem staat betekent niet dat het jou staat..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat vond je toch niet zo erg? Bleek uit fotomateriaal![]()
[..]
Fipo's van afgelopen 2 topics![]()
[..]
tmf![]()
![]()
[..]
Ik benoem geen specifieke dingen? You only see it with a dirty mind
Geil! en wat een gare kutsmileyquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI alle m&ms door mijn bed heen [ afbeelding ].
Ik ben nog nooit ongeschoren naar een meet gekomen,quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat het hem staat betekent niet dat het jou staat..
I love textonly, nu zag ik je geweldige Sigquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de chocola op me rug zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geil! en wat een gare kutsmiley
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ongeschoren naar een meet gekomen,
Nee, maar doordat je sig nu extra groot in beeld kwam viel het me opquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nergens last van. CP, heb jij de sig's uitstaan ofzo?
Dat is haar mening tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Yashi niet kan oordelen of het me wel of niet staat
ze heeft et nog nooit gezien ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
Alhoewel, daar oordeel ik wel over nadat ik je gezien heb
En jij dan Yashi? Ben jij overal geschoren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ze heeft et nog nooit gezien ?
Maar tegelijkertijd, beweer jij, ook al heb ik het nooit gezien, dat ik het wel mooi vind omdat ik het swarma volgens jou wel goed vind staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus uitgelult![]()
Ik deed inderdaad een mogelijke vergelijking van jonge ongeschoren broekiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd, beweer jij, ook al heb ik het nooit gezien, dat ik het wel mooi vind omdat ik het swarma volgens jou wel goed vind staan..
Dus uitgelult
Ik ben overal getrimd mag dat ook?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
To much info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |