Ik. Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
o, maar ik draag hakken, verf mijn haren en heb gekleurde lenzen. Wie zegt dat ik niet die persoon ben?
Niet de koffie. De theequote:
En hoe weet jij dat?quote:
Altijd makkelijk hè anderen de schuld gevenquote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
En intussen is het alweer veel later dan gepland... jullie schuld!
Jaaaaaah! Dat ga ik ook doenquote:
Trustequote:Op maandag 1 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jaaaaaah! Dat ga ik ook doen
Welterusten
Gelukkig niet. Dus ik wil die mail ook nietquote:
Ik ken meer van die mensenquote:
Hoe ver?quote:
nou ja nou ja, vooruit dan maar weerquote:
Ik ga der morgen mailenquote:
Helemaal niets, dat is het mooiequote:Op maandag 1 september 2008 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga der morgen mailenwat heb ik ook te verliezen?
Ik wil r gewoon weer eens meetenquote:Op maandag 1 september 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal niets, dat is het mooie
Trek je dat, daar gaan wonen?quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil r gewoon weer eens meetenen dan knuffen en zo
Nou wie weet. Het is goed toeven daar hoorquote:
Dan kruipen we gewoon wat dichter tegen elkaar aan en zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nu ja, maar in de winter ook?
Dat soort dtails glijdt vanzelf wel n vormquote:
Blubblub.quote:
google wattes?quote:
Voor mij niet interessantquote:
inderdaad steeds slechter ja. Er zaten ook al toeristen vast, dus dat vakantieland verdwijnt van vele verlanglijstjes vermoed ik zo. Straks is Indonesie nog het stabiele baken in ZO-Azie..quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
Indah
Thailand gaat toch niet lekker
Ik betaal ook niet voor mijn notes... als er nou nog wat zinnigs in zou staan...quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook niet betalen voor die 5 van mij.
Goedemorgen trouwens.
Nope, gaat vanzelf weer goed daar, dus blijft bovenaan mijn lijstje staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad steeds slechter ja. Er zaten ook al toeristen vast, dus dat vakantieland verdwijnt van vele verlanglijstjes vermoed ik zo. Straks is Indonesie nog het stabiele baken in ZO-Azie..![]()
die van mij waren ook maar een beetje lafjes inderdaad, maar goed.. ik mis die 4.50 incl 19% btw niet verder.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet voor mijn notes... als er nou nog wat zinnigs in zou staan...
Hoi Marcquote:
strenger qua wat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, gaat vanzelf weer goed daar, dus blijft bovenaan mijn lijstje staan
Indonesie vind ik echt nog steeds een stuk enger overkomen
Goedemorgen LLquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Hello mannen![]()
pff denk dat ik zo maar eens een kopje koffie ga halen..
na 2 pagina's typen heb ik er al genoeg van
Mevrouwquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Hello mannen![]()
pff denk dat ik zo maar eens een kopje koffie ga halen..
na 2 pagina's typen heb ik er al genoeg van
nah, valt wel mee hoor, de president is een ex-generaal, maar dat is het wel. Oh, er is nog een ex-generaal die een gooi probeert te doen naar het presidentschap, maar wellicht niet ver komt.quote:
En daar is het beter geregeld dan hier!!!quote:
Indonesie is ook niet duur, alleen waren de rijtuigen nieuw in 1970...quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar is het beter geregeld dan hier!!!
Poolse treinen zijn tip top in orde en voor omgerekend 0,28 cent reis je toch een half uur
Ik ben met de trein van een of ander dorpje naar Praag gereisd (en terug natuurlijk).quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesie is ook niet duur, alleen waren de rijtuigen nieuw in 1970...
OV is sowieso over het algemeen beter geregeld in het buitenland. Kijk alleen maar naar de metro's in grote steden als Parijs, Wenen en Barcelona.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben met de trein van een of ander dorpje naar Praag gereisd (en terug natuurlijk).
De stations zijn echt vervallen maar de trein was tip top in orde!
Daar kon de NS nog een puntje aan zuigen
dat puntje zuigen moet je overlaten aan een vrouw Niet slecht dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben met de trein van een of ander dorpje naar Praag gereisd (en terug natuurlijk).
De stations zijn echt vervallen maar de trein was tip top in orde!
Daar kon de NS nog een puntje aan zuigen
Ja, duidelijk herkenbaar als buitenlands station...quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh Bengel
In mn fobo kun je een stukje station zien
(op de foto waarop ik net ga niesen)
Toen we op het perron stonden hadden we zoiets van: oh oooh als we dit maar overleven..quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat puntje zuigen moet je overlaten aan een vrouw Niet slecht dan.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, duidelijk herkenbaar als buitenlands station...
Kuala Lumpur, Singapore, Bangkok ook goed genoeg... en Jakarta blijft lelijk achter natuurlijk. Maar er rijden nu goede AC-bussen op vaste routes met haltes.. een wereld van verbetering.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
OV is sowieso over het algemeen beter geregeld in het buitenland. Kijk alleen maar naar de metro's in grote steden als Parijs, Wenen en Barcelona.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:32 schreef Ladylike het volgende:zal eens de pics zoeken van het perron zelf en die eens posten..
dan schrik je echt wel
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een station
politie station?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een station
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat puntje zuigen moet je overlaten aan een vrouw Niet slecht dan.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een station
Kanchanaburi trein stationquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
politie station?
Hier in Indonesie heb je ook vreemde stationnetjes. Super-klein en schoon, maar wel 100 jaar oud. Mooi om te zien..
Ja, betere temperatuur dan hier hoop ik. Brrr, tis koud.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het al in de middag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |