In nederland heet het Synarel. Dus bijna hetzelfde. Ik vond de bijwerkingen van de neusspray trouwens minder dan die van de Lucrin injecties die ook de eigen hormoonhuishouding stilleggen. Niet ieder ziekenhuis werkt hier trouwens mee dacht ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:29 schreef wilmadonna het volgende:
synarela heet het hier, misschien kun je het googlen?
Heb je de uitslag la gehad?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik neem morgen de laatste primoluts en krijg ook de uitslag van het bloed prikken. Daarna hopelijk snel duivels en dan aan de clomid. Spannend wel.
Ja, alles was goed! Ik kreeg de gyn niet eens aan de lijn, die had een spoed-iets. Vond ik eigenlijk niet erg, hoefde ik ook niet op te biechten dat ik niet tot vandaag gewacht heb met de primolut.quote:
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Alles bij elkaar. Eventueel extra vitamine C is ook goed, maar schaap vond 4-5 pillen 's ochtends wel voldoende
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?
Dank jequote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef miss_sly het volgende:
SilkTie, ik mag je manier van posten welDown to earth met een positieve ondertoon, heerlijk
Als schaap nog wat pepers nodig heeft: we hebben hier tegenover het werk een shoarma tent met nogal pittige dingetjes (niet de serveersters, die zijn niet pittig: niet in aanblik en niet in serveren). Een bakje opsturen? Het probleem is wel dat z'n achterste daarna nog zo'n week doorbrandt ... maar da's off-topicquote:Schaap slikt inmiddels ook van alles, homeopatische pillentjes die de man van mijn vriendinnetje ook slikt. Ook foliumzuur, gewoon een multivitamine, zaagbladpalm en L-carnithine. De produtie van de man vna mijn vriendin was er erg door verbeterd (bijna verdubbeld!) dus de moeite waard om de toch al niet slechte zwemmers van schaap even wat peper in hun achterste te stoppen
Die vitamine C verbetert de opname van die andere zooi.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Alles bij elkaar. Eventueel extra vitamine C is ook goed, maar schaap vond 4-5 pillen 's ochtends wel voldoende
1. Een van die pillen is zo'n gel-ding, krijg je m.i. dus een vies papje vanquote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?
Gewoon even uit interesse: waar heb je dat opgezocht?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:52 schreef Jose81 het volgende:
Silktie, ik heb gelijk even gekeken wat het Loofhuttenfeest nou precies inhoudt.. leuk om zo weer wat te leren! Ik heb nooit geweten wat het nou precies inhoudt...![]()
Ik ben het helemaal met je eens. En doorgaans gaat het me best goed af, maar een inzinkinkje heb ik toch wel zo nu en dan, hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hou niet zo van dat depri gedoe, dan moet je niet alleen tegen de situatie maar ook nog tegen een slecht humeur vechten.
Met frisse tegenzin is het makkelijker vechten en het maakt de situatie ook hanteerbaarder.
Nou, wat dat betreft kan hij wel wat hebben. Toen we in Mexico op vakantie waren, viel hij iedere keer aan op de salsa die je overal bij geserveerd krijgt. Pas als zijn neus begon te lopen en hij lichtelijk tranen in zijn ogen kreeg bij het proeven van de eerste hap, vond hij de salsa lekkerquote:Als schaap nog wat pepers nodig heeft: we hebben hier tegenover het werk een shoarma tent met nogal pittige dingetjes (niet de serveersters, die zijn niet pittig: niet in aanblik en niet in serveren). Een bakje opsturen? Het probleem is wel dat z'n achterste daarna nog zo'n week doorbrandt ... maar da's off-topic.
I know. Maar zoals gezegd, we eten best gezond, dus ik denk dat dat wel goed zitquote:Die vitamine C verbetert de opname van die andere zooi.
Succes met slikken en mijn duimen draaien voor deze IUI zodat IVF niet nodig zal zijnquote:Gisteren zei ik al tegen de apotheekster dat ik mij net mijn oma zl. voel, allemaal pilletjes voor het ontbijt (maar zij is ermee toch flink voorbij de 90 gekomen ...)
[]
1. Een van die pillen is zo'n gel-ding, krijg je m.i. dus een vies papje van![]()
2. Stiekem toedienen?!?
Dat idee kreeg ik al van je posts.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En doorgaans gaat het me best goed af, maar een inzinkinkje heb ik toch wel zo nu en dan, hoor.
Dan mag die een keer langs komen als mijn Jemenitische 'pleegvader' weer verse 'schoug' gemaakt heeft. Ontzettend lekker, maar je neus gaat tranen en je ogen lopen zodra je er een meter vanaf staatquote:Nou, wat dat betreft kan hij wel wat hebben. Toen we in Mexico op vakantie waren, viel hij iedere keer aan op de salsa die je overal bij geserveerd krijgt. Pas als zijn neus begon te lopen en hij lichtelijk tranen in zijn ogen kreeg bij het proeven van de eerste hap, vond hij de salsa lekker
Ik denk dus dat hij heel graag wat wil ontvangen![]()
Wij eten ook gezond: we gebruiken veel volkoren, weinig suiker, geen zout, alleen olijfolie, geen frituur, alleen maar roerbakken, geen margarine of boter etc. etc. etc.: ik mis sommige dingen wel, maar mijn vrouw is nogal gevoelig voor vettigheid, blijft direct in haar keel steken; visje gebakken in boter is dus mijn lekkernij die ene keer in de 2-3 jaar dat wij bij mijn ouders op bezoek zijn; ik klaag niet, want wat ze maakt is erg lekker en zo kan het dus ook zijn dat broeken die ik 10-15 jaar geleden gekocht heb, nog altijd passen. Maar dat beetje extra vitamine C heb ik denk ik toch wel nodig, ik eet niet zoveel fruit als zou moeten. Soms heb ik een aanval en dan eet ik drie perzikken en vijf pruimen achter elkaar op en dan kan ik weer drie weken zonder. Regelmatiger leven en meer slaap zou ook goed zijn ... maar goed, de hypotheek moet toch ergens van betaald wordenquote:I know. Maar zoals gezegd, we eten best gezond, dus ik denk dat dat wel goed zit
Dank je!quote:Succes met slikken en mijn duimen draaien voor deze IUI zodat IVF niet nodig zal zijn
Ik ben het met je eens, maar toch, ik heb echt zitten janken omdat ik mij gekwetst voelde door je opmerking over depri gedoe.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hou niet zo van dat depri gedoe, dan moet je niet alleen tegen de situatie maar ook nog tegen een slecht humeur vechten.
Met frisse tegenzin is het makkelijker vechten en het maakt de situatie ook hanteerbaarder.
[..]
Loofhuttenfeest ingetypt op Google en toen een link gevonden naar beeldbank.nl als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef SilkTie het volgende:
Gewoon even uit interesse: waar heb je dat opgezocht?
Mijn excuses, het was echt niet de bedoeling om iemand te kwetsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:39 schreef Basimah het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar toch, ik heb echt zitten janken omdat ik mij gekwetst voelde door je opmerking over depri gedoe.
Ik ben altijd vrolijk en druk en ik ga gewoon door met leven, maar juist nu heb ik het gevoel dat ik niet heel even mag balen.![]()
Mijnen ik zijn aan het kijken of we een weekend weg kunnen volgende week, even ertussenuit
Ik woon in Israel. Sommige dingen in de gezondheidszorg lopen hier wat anders dan in Nederland, vandaar mijn vraag. Maar waarschijnlijk hangt het ook van de behandelend arts af.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Waar woon je als ik vragen mag -omdat je schrijft dat je benieuwd bent naar de behandeling in Nederland?
[..]
OK, dan had ik eerdere posts hierover hier toch goed onthouden. Daarom had ik het onze arts gevraagd, hoe dat hier in zijn werk gaat. Uit zijn woorden begreep ik dat het ziekenhuis waaraan hij verbonden is, deze procedure wel onder narcose uitvoert ... maar hopelijk hoeven we daar niet achter te komenquote:Op zondag 7 september 2008 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
SilkTie, volgens mij gaat het oogsten van de eitjes zonder verdoving.
Iig niet onder narcose voor zover ik weet. En het schijnt best heel pijnlijk te zijn.
'Ze zeggen' dat de eierstokken niet verdoofd kunnen worden, dus dat je het hoe dan ook voelt als je niet onder narcose bent.
Dat versterkt dus mijn begrip van wat de arts zei over narcose, die vertelde ons dat je 's ochtends aankomt en ergens vroeg in de middag weer naar huis mag.quote:Op zondag 7 september 2008 09:52 schreef wilmadonna het volgende:
[..]
brighteyes/ silktie : ik heb gelezen dat je hier in het ziekenhuis een pilletje krijgt voordat ze de eitjes eruit zuigen.
(gewoon een lichte pijnstiller)
en je moet een half uur in het ziekenhuis blijven wachten voordat je weer naar huis mag.
Deze zag ik nu pas.quote:Op zondag 7 september 2008 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Even over de punctie en verdoving: Het is per ziekenhuis verschillend. Slaapmeisje moest het doen op 2 paracetamollekes en ik was totaal van de wereld door diazepam en morfine.
Je kan natuurlijk wel vragen of ze willen "oogsten" met morfine. De eerste punctie had ik alleen een roesje en dat vond ik al een ramp. Met morfine is een punctie best te doen.
Hier ben ik het zo mee eens!quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Daar isNieTTus
![]()
Fijn dat je je zo goed voelt! En heel verstandig om zo'n gesprek aan te gaan met je gyn zonder dat je al in een poging zit. Even alles duidelijk krijgen, alles op een rijtje, antwoorden en een goed plan van aanpak.
Meisje, ik hoop zo dat het dit jaar nog jouw jaar wordt...een verse baby lukt niet meer, maar een dikke vette positieve test en een beginnend buikje met kerst zou mooi zijn![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een ei!
Ik kom net bij de gyn vandaan en na 5 dagen clomid van 50 mg heb ik al een heel ei! Hij is 15 mm groot en zit links, op de rechter zat één van 10mm. Maar die stopt nu met groeien, omdat die andere al groter is.
Ik had dit nooit verwacht! Dus we moeten nu om de dag klussen. Maandag moet ik er weer heen.
Ben benieuwd!
En? En? En?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:35 schreef Kinderwens het volgende:
Van mijn kant nog geen nieuws, ik zit nog steeds op het wachtbankje. Maandag mag ik een test doen of word ik ongesteld.
daar sluit ik me bij aan: ik duim mee voor 'kinderwens-met-'n-kind-in-dr-pens!'quote:Op maandag 15 september 2008 13:49 schreef _evenstar_ het volgende:
*duimerdeduim* wat zou het mooi zijn
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef Kinderwens het volgende:
Ik ben zwanger!!!
HOERA!!!!!
Ik heb een digitale test gedaan en het resultaat was heel duidelijk
We zijn gister naar de aanstaande grootouders geweest, dus vandaar nu pas een reactie...
Nou heb ik het goede voorbeeld gegeven, nu jullie hoor!!!! Deze topicreeks moet gewoon helemaal uitsterven
Bedankt voor de steun en de felicitaties allemaal
[offtopic]kom jij je eens melden in Z&G.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef Jose81 het volgende:
Ooh Kinderwens, wat ontzettend fijn voor je!!! Ik ben echt zooo blij voor je! Eindelijk eens een positieve test in dit topic...
![]()
Geniet ervan, joh!! Super!!![]()
![]()
We hebben er al drie, die zijn allemaal natuurlijk verwekt. We zouden er graag nog een paar bij willen (mijn vrouw roept altijd dat als ze jonger was geweest, dat ze dan voor het elftal was gegaanquote:Op woensdag 17 september 2008 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde trouwewns nog wat vragen: ik krijg uit een ander topic het idee dat jullie al een kind/kinderen hebben; is dat ook via IVF gegaan?
[..]
quote:Na de operatiekamers sluit nu ook de afdeling verloskunde van de IJsselmeerziekenhuizen in Lelystad en Emmeloord de deuren. Dat maakte bestuursvoorzitter Gersji Rodrigues Pereira donderdag bekend tijdens een persconferentie in Lelystad.
De Inspectie voor de Gezondheidszorg gelastte woensdag sluiting van de operatiekamers, omdat de luchtkwaliteit niet aan de norm voldoet. Zonder de beschikbaarheid van operatiekamers vindt het ziekenhuis het niet verstandig om zwangere vrouwen te laten bevallen in de hospitalen voor het geval zich complicaties voordoen.
Ik zit vandaag op dag 14 van mijn cyclus. Dus echt nog geen misselijkheid van de juiste soort hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Jose81 het volgende:
Prinses, op hoeveel dagen zit je nu dan?
@Vlinder, normaal zit er een periode van 12-16 dagen tussen eisprong en menstruatie en ongeveer op de helft. Je zit nu op 19 dus ik denk dat je wel moet rekenen op 15/16 dagen wachten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Mijn ei is gesprongen!!!!
Het grote wachten is begonnen. Volgende week moet ik bloed laten prikken en over 2 weken heb ik weer een afspraak.
Heeft iemand enig idee wanneer mn NOD nu is? Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat nu werkt!
Dag 1 van mn cyclus was nu 1 september.
quote:Op maandag 22 september 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Hallo lieve meiden
[..]
Alle dames een dikkeen tot later
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef sproet-je het volgende:
Prinseszondererwt:Jij bent nu aan het wachten??
Vlindur en ik hebben beide clomid geslikt en zelf geklust, geen IUI dus.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef NieTTus het volgende:
Vlindur en Prinses dat klinkt hoopvol![]()
Jullie hebben beide een IUI gehad? Begrijp ik dat goed?
Ik heb voor het eerst in mijn leven een eisprong gehad, dus voor mij is alles nieuw.. Zere borsten heb ik wel vaker, maar niet zo erg als nu.. (Ik heb een grote maat en ik heb verschillende bh's en ik merk dan wel welke mij het beste 'ondersteund'quote:Op woensdag 24 september 2008 22:27 schreef sproet-je het volgende:
Vlindur en prinses; hebben jullie al vaker dit soort symptomen gehad of is het de eerste keer dat je zoiets voelt.
Ik ben nu een paar maanden bezig met injecties (zesde cyclus is het nu) daarvoor heb ik Clomid gebruikt maar daar reageer ik niet op, zelfs niet met een driedubbele dosis.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef wilmadonna het volgende:
basimah: hoelang ben je ook alweer bezig? En dat waren nu toch injecties of heb ik het fout?
Of een innesteling.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb bloed bij het afvegen... Denk dat ik ongesteld word..................
Hoi wilmadonna,quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef wilmadonna het volgende:
iemand ook zulke bijwerkingen????
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:Vlindur, misschien inderdaad een innesteling (al heb ik begrepen dat dat juist licht, helder bloed is.) Bij mij begint mijn ongi ook altijd met een beetje oud bloed bij afvegen en dan na 2 dagen de doorbraak.
Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon weg blijft![]()
![]()
Wel super dat je wel een eisprong hebt gehad! Dan slaat het in ieder geval aan!![]()
Alle meiden succes! Hopen op meer doorstroom in dit topic.
Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?
Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef Hellen-O het volgende:
[..]
Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.
Succes en hopelijk hoef je hier helemaal niet te komen!
Nou uhmzz..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef sproet-je het volgende:Doen ze dan helemaal niets omdat je te zwaar bent. Damn dat is
. Hoeveel zou je dan af moeten vallen?
vorige week vrijdag was te zien dat het ei weg was, en die woensdag daarvoor zat hij er nog. In die dagen is hij gesprongen. Ik ben dus nu 8 dagen verder..quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:37 schreef sproet-je het volgende:
Oh nee vlindur.... Ik blijf even duimen. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?
Ik hoop ook heel erg op een innesteling maar zelf wordt ik altijd 8 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat kan het ook zijn (maar niet bij jou!!)
Ja, maar dat kwam omdat ik van de PP af was. Ik was ongeveer elke 2 weken ongesteld en 2 keer 2 hele maanden. Daarom ben ik toen ook naar de gyn gegaan, omdat ik er flauw van was. Tijdens de onderzoeken bleek dus dat ik PCOS had, maar het vele bloeden kwam waarschijnlijk omdat ik 2 jaarlang de PP heb gebruikt en daardoor niet ongesteld werd. (Soort van terug pakken dus)quote:@Vlindur: maar jij werd toch ook redelijk regelmatig ongesteld?
Ik wacht het wel af.. Kan verder toch niks doen... Tis wel annoying dat het niet gewoon duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef Rottdog het volgende:
De innesteling van de bevruchte eicel in het baarmoederslijmvlies vindt rond de 10-11e dag na de ovulatie plaats.
Hee, dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Waarom plassen vrouwen als ze zwanger zijn niet blauw ofzo. Dan is het tenminste duidelijk!
Ik vind het zo raar: in mijn ziekenhuis zeggen ze dat temperaturen niet hoeft omdat ze middels bloedonderzoek en de echo's ook kunnen zien of je een eisprong hebt. Ik kreeg gewoon te horen op welke dagen van mijn cyclus ik moest komen prikken, zonder dat iemand wist of ik dan een verhoging had, en zij konden daaruit dan van alles afleiden. (oa dat ik dus een eisprong had gehad; maar dat hadden ze ook al op de echo gezien... ik weet niet meer wat ik moet geloven... zijn ze bij mij te laconiek of bij jou ouderwets of wat is het?! )quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....
op dit knopjequote:Op zaterdag 27 september 2008 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Oh ja, ik moet nog even leren hoe ik moet 'quoten' ..... Dan is het wat handiger lezen.
Tampontest is inderdaad wat Kinderwens al zegt, tampon in brengen om te zien of er al bloed is. Maar misschien kun je beter gewoon wachten tot woensdag als je bij de gyn bent. Dan ben je zeker al voorbij de 'normale tijd' na een eisprong. Vervelend dat het zo vaag is hè, dan duurt het wachten nog langer.quote:Op zondag 28 september 2008 01:20 schreef Vlindur het volgende:
@Happy: Tampontest? Wat is dat ook al weer?
Had vanmiddag of gister weer wat oud bruin. Maar daar blijft het dus ook bij. Vind het maar knap vaag. Ik moet woensdag weer naar de gyn, Ik ga eerder ook niet testen. Wacht eerst wel af wat die te zeggen heeft, Ik rook ook nog gewoon. Wel minder. Drank laat ik wel staan.
quote:
Clomid valt ook onder 'iets doen', hoor!! Ik heb hetzelfde pad bewandeld. Bij mij ook geen eisprong zonder stimulatie. Eerst heb ik een jaar Clomid geslikt, maar daar reageerde ik na een tijdje niet meer op (behalve dan 3 keer blaasontsteking gehad, wat volgens mijn gyn niet door de Clomid kwam... nou volgens mij nog steeds wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef happyme28 het volgende:
Nee nog niet. Ben nu 2 maanden aan het temperaturen. Na de eerste maand zonder verhoging zeiden ze, dat dat voor kan komen dat je een maand geen eisprong hebt, maar deze maand dus weer niet. Nu ga ik er vanuit dat ik nooit een eisprong heb (ovulatietesten waren ook nooit sterk positief, 2e streepje net lichter dus ik vermoedde al zoiets.).
Helaas vrees ik dat ze nog niets gaan doen, want de eerste afspraak werd ook verteld dat ik eerst moest afvallen voor ze iets zouden doen. Weet alleen niet of bijvoorbeeld Clomid ook valt onder 'iets doen' .
Ik moet 21 oktober naar de gyn dat zou rond rond mijn eisprong (dag 15/16) zijn, dus misschien dat een echo dan ook duidelijkheid biedt.
Ik heb een 'voorbeeld' temperatuurcurve gekregen, maar dat is dan zo'n ideale cyclus waarbij de verhoging precies op de 14 dag komt en dan gelijk 0,5-0,7 graden stijgt. Nu zei de gyn wel dat dat de ideale cyclus was en dat je daar altijd wel van afwijkt, maar het maakt zo onzeker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:00 schreef Vlindur het volgende:
Happy, Geen idee hoe het zit met tempen, kun je het niet googlen? Er is vast wel ergens iets te vinden toch?
God ja, dan zijn we wel echte n00bs hequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb een 'voorbeeld' temperatuurcurve gekregen, maar dat is dan zo'n ideale cyclus waarbij de verhoging precies op de 14 dag komt en dan gelijk 0,5-0,7 graden stijgt. Nu zei de gyn wel dat dat de ideale cyclus was en dat je daar altijd wel van afwijkt, maar het maakt zo onzeker.
Anyway, ik dacht misschien zijn hier wel ervaringsdeskundigen die ook getemperatuurt hebben en ook maar een paar tienden omhoog gingen.
Jeetje zeg,, Ik hoop ook dat je snel mag vertrekken.. Heb je zelf wel het idee dat de gyn zn best doet? of moddert ie maar wat aan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:42 schreef wilmadonna het volgende:
vlindur: wij zijn sinds 2006 bezig.. in maart 2006 gestart met de eerste tabletten kuur toen....
dus ik hoop echt dat het nu 's zal lukken.
Eigenlijk niets... behalve dat mijn mentruatie dus niet kwam op dag 28.... En ook niet op 29. Toen heb ik er maar een test tegenaangegooid en bleek dat ik eindelijk zwanger was. Maar het was ook zo onwerkelijk ik voelde me helemaal niet anders.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef wilmadonna het volgende:
--> voor degenen die zwanger zijn geraakt na een behandeling met injecties:
wanneer merkte je voor het eerst iets raars in je lichaam?
en wat waren de verschijnselen?
(ik ben hier erg benieuwd naar)
Net als Ticootje heb ik het ook niet gemerkt. Ik werd ook niet ongi en ben op dag 18 na de IUI gaan testen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef wilmadonna het volgende:
--> voor degenen die zwanger zijn geraakt na een behandeling met injecties:
wanneer merkte je voor het eerst iets raars in je lichaam?
en wat waren de verschijnselen?
(ik ben hier erg benieuwd naar)
quote:Helaas slecht nieuws gehad vanmiddag; er zijn op de echo géén foetale delen te zien terwijl die er nu toch echt hadden moeten zijn. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe verder; curettage of natuurlijke miskraam.
Ik ben verdrietig dat we dit kindje maar zo kort bij ons konden houden en bang voor wat komen gaat. Geen idee hoe of wat met een curettage of een natuurlijke miskraam. Ik vind het doodeng.
En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |