abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61890333
Niettus; ze hebben wel echt heel erg hun best gedaan dus ik kan het mijn eigen ziekenhuis niet kwalijk nemen.
Ze zeiden ook dat er net 3 nieuwe medewerkers bij het vu zijn aangenomen maar het duurt even voordat ze in zijn gewerkt en dan zijn er nog 2 vacatures. Maar het komt vast goed met ons, volgende keer is er gewoon plek!!

Vlindur en prinses; hebben jullie al vaker dit soort symptomen gehad of is het de eerste keer dat je zoiets voelt. Ach ik doe gewoon ook alvast een
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_61891919
Ik ben vanmorgen in het IJsselmeerziekenhuis geweest, de poli is tenslotte wel gewoon open.
Geen beweging te zien bij mij. Zondag terugkomen (heb ik mijn eigen gyn)
pi_61892121
basimah: hoelang ben je ook alweer bezig? En dat waren nu toch injecties of heb ik het fout?
pi_61893939
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:27 schreef sproet-je het volgende:
Vlindur en prinses; hebben jullie al vaker dit soort symptomen gehad of is het de eerste keer dat je zoiets voelt.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een eisprong gehad, dus voor mij is alles nieuw.. Zere borsten heb ik wel vaker, maar niet zo erg als nu.. (Ik heb een grote maat en ik heb verschillende bh's en ik merk dan wel welke mij het beste 'ondersteund' )

Ik heb trouwens 's avonds in bed nu ook honger, dat heb ik werkelijk nog nooit gehad!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61897813
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef wilmadonna het volgende:
basimah: hoelang ben je ook alweer bezig? En dat waren nu toch injecties of heb ik het fout?
Ik ben nu een paar maanden bezig met injecties (zesde cyclus is het nu) daarvoor heb ik Clomid gebruikt maar daar reageer ik niet op, zelfs niet met een driedubbele dosis.
Sja de vermoeidheid slaat wel toe en met ziekte in mijn omgeving word het allemaal niet zo gemakkelijk eigenlijk.
pi_61904240
tja, die vermoeidheid ken ik maar al te goed Basimah....
Ik heb vannacht weer een slapeloze nacht gehad.... soms denk ik: ik maak deze ronde af en daarna niks meer, geen medicijnen meer in mijn lichaam...
Maar ja... ik kan daar niks concreets over zeggen, want misschien wil ik het toch wel weer proberen.
En ziekte in de familie, dat ken ik ook.... vorige ronde was mijn stiefzoon net kantje boord in het ziekenhuis en mijn vader kreeg een by-pass operatie...
Ik had toen heel erg veel stress....
Gelukkig is nu alles weer goed en ik voel geen stress nu.
Toch heb ik last van hartkloppingen als ik in bed lig, weet niet waar dat aan ligt, maar ik verwijt het aan de neusspray synarel(a).... want toen ik die ging gebruiken had ik er al last van... wel lichter toen maar nu in combinatie met de puregon is het alleen maar erger geworden.
Soms is het zo erg dat ik denk de ochtend niet eens te halen, maar ja, dat kan ook tussen de oren zitten hoor.

ondertussen ben ik een wrak... zo voelt het tenminste.... overdag gaat het goed, nergens last van, maar het begint zodra ik in bed lig...

iemand ook zulke bijwerkingen????

Kop Basimah, nog even volhouden!!!! We houden er ondanks alles gewoon de moed erin!!!!
We geven niet op!!!!!!!!!!!
pi_61918522
WIlmadonna, hou het wel in de gaten hoor... klinkt wel heftig zoals je het beschrijft...! Ik zou even met je gyn overleggen als ik jou was.. Staat er niks over hartkloppingen in de bijsluiter?

Basimah, wat rot zeg dat er weer niet veel lijkt te gebeuren... echt kl*te...

Vlindur & Prinses... ik hoop voor jullie dat het met Clomid gewoon gelijk raak is. Zou mooi zijn! Maar ga er niet te veel vanuit. Ik zeg dit niet om jullie hoop de grond in te boren, want túúrlijk kàn het wel gewoon raak zijn. Ik zeg dit alleen uit ervaring, zeg maar... Ik dacht ook toen ik Clomid ging gebruiken 'dit wordt het, dit wordt het!', maar uiteindelijk werd het helemaal niks .

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen, dat ik géén zere borsten kreeg (en was ook niet misselijk) na een eisprong met Clomid! Dus wie weet is het bij jullie wel gewoon raak deze ronde!

Toen ik uiteindelijk wel zwanger bleek te zijn (na hormonen spuiten) merkte ik een paar dagen vóórdat ik testte ook dat ik hele gevoelige tepels had. Dat was het enige waar ik het aan merkte, maar ook dat scheelt natuurlijk erg per persoon... maar heel snel (minder dan een week) na je eisprong weet ik niet of je echt al kunt weten dat je zwanger bent...

Oh ja, en honger... dat had ik toen ik een week of 8 zwanger was... ik leek wel een bouwvakker... Dus wie weet, wie weet...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61921776
Ik heb bloed bij het afvegen... Denk dat ik ongesteld word..................

Dan heb ik dus een cyclus van 26 dagen..

pi_61923224
oh vlindur wat jammer... toch nog even afwachten hoor!

ik neem nu voor het slapen gaan minder van de neusspray en ik heb vannacht eindelijk goed kunnen slapen zonder al die enge bijwerkingen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:40:12 #210
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61923565
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb bloed bij het afvegen... Denk dat ik ongesteld word..................
Of een innesteling.
pi_61924669
Ik heb geen bloed meer gezien.. Wat ontzettend raar.. Het was ook wat oud en zat dik verpakt in het slijm, maar ik schrok me rot..

En is innesteling na een ruime week niet wat laat dan?
pi_61924784
Vlindur, misschien inderdaad een innesteling (al heb ik begrepen dat dat juist licht, helder bloed is.) Bij mij begint mijn ongi ook altijd met een beetje oud bloed bij afvegen en dan na 2 dagen de doorbraak.

Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon weg blijft

Wel super dat je wel een eisprong hebt gehad! Dan slaat het in ieder geval aan!

Alle meiden succes! Hopen op meer doorstroom in dit topic.

Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 09:58:18 #213
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61925009
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef wilmadonna het volgende:
iemand ook zulke bijwerkingen????
Hoi wilmadonna,

Ik heb ook een paar maanden Synarel gebruikt en had net als jij last van hartkloppingen en daarnaast nog van nachtelijke zweetaanvallen van dat spul Wat ik heb begrepen is dat de bijwerkingen hetzelfde kunnen zijn als iemand die in de overgang zit omdat er ongeveer dezelfde hormonen bij komen kijken. Het houdt immers je eisprong tegen. Als je het echt niet vertrouwt, zou ik het zeker aangeven bij de arts.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_61925025
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Vlindur, misschien inderdaad een innesteling (al heb ik begrepen dat dat juist licht, helder bloed is.) Bij mij begint mijn ongi ook altijd met een beetje oud bloed bij afvegen en dan na 2 dagen de doorbraak.

Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon weg blijft

Wel super dat je wel een eisprong hebt gehad! Dan slaat het in ieder geval aan!

Alle meiden succes! Hopen op meer doorstroom in dit topic.

Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?

Nou als ik over 2 dagen echt ongesteld word, dan heb ik een cyclus van 29 dagen. En dat kan dus prima..
Ik voel toch al niks meer raars.. Volgende maand beter dan maar..

Bij mij zagen idd in de 3ebloedprikdag dat ik geen cyclus had en toen is er dus verder onderzocht.
Ik hoop echt dat ze je kunnen helpen straks!
pi_61928287
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:

Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.

Succes en hopelijk hoef je hier helemaal niet te komen!
pi_61929002
Oh nee vlindur.... Ik blijf even duimen. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?
Ik hoop ook heel erg op een innesteling maar zelf wordt ik altijd 8 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat kan het ook zijn (maar niet bij jou!!)
pi_61929220
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef Hellen-O het volgende:

[..]

Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.

Succes en hopelijk hoef je hier helemaal niet te komen!
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....

@Vlindur: maar jij werd toch ook redelijk regelmatig ongesteld?
pi_61930744
dank je wel Slaapmeisje....
Heb gisterenavond iets minder synarela gebruikt en heb eindelijk een goede nachtrust gehad
mocht het toch erger worden, bel ik gewoon mijn gyn even... of vertel ik het zondag tijdens de eerste follikelmeting
pi_61931029
Happyme, dat had ik ook altijd. Ik moest ook op zoveel dagen na mijn temperatuurverhoging bloed laten prikken, maar ook ik had geen verhoging. Ik moest toen maar gewoon bloed laten prikken op de dagen dat ik dacht dat ik 3 of 8 dagen na mijn eisprong zat...

't Is niet echt handig om het zo te doen, want ik ben dus op een gegeven moment meerdere keren in de week gegaan, omdat ik dan dacht 'misschien is het nu wel 3 dagen na... of misschien nu... of misschien nu wel!'

Maar ben jij nu al met medicatie bezig of nog niet? Sorry, ik heb het even gemist denk ik...
pi_61931394
Nee nog niet. Ben nu 2 maanden aan het temperaturen. Na de eerste maand zonder verhoging zeiden ze, dat dat voor kan komen dat je een maand geen eisprong hebt, maar deze maand dus weer niet. Nu ga ik er vanuit dat ik nooit een eisprong heb (ovulatietesten waren ook nooit sterk positief, 2e streepje net lichter dus ik vermoedde al zoiets.).

Helaas vrees ik dat ze nog niets gaan doen, want de eerste afspraak werd ook verteld dat ik eerst moest afvallen voor ze iets zouden doen. Weet alleen niet of bijvoorbeeld Clomid ook valt onder 'iets doen' .

Ik moet 21 oktober naar de gyn dat zou rond rond mijn eisprong (dag 15/16) zijn, dus misschien dat een echo dan ook duidelijkheid biedt.
pi_61932222
Doen ze dan helemaal niets omdat je te zwaar bent. Damn dat is . Hoeveel zou je dan af moeten vallen?
pi_61932400
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef sproet-je het volgende:
Doen ze dan helemaal niets omdat je te zwaar bent. Damn dat is . Hoeveel zou je dan af moeten vallen?
Nou uhmzz.. nog zo'n 25 kilo (en dan ben ik er al 12 kg kwijt.... maar ik heb echt sterk de indruk dat het daar niet van komt, dus dan ben ik straks een jaar verder (en een jaar ouder.. ik word over 2 weken 34 jaar) en dan ben ik nog geen steek verder
pi_61937475
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:37 schreef sproet-je het volgende:
Oh nee vlindur.... Ik blijf even duimen. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?
Ik hoop ook heel erg op een innesteling maar zelf wordt ik altijd 8 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat kan het ook zijn (maar niet bij jou!!)
vorige week vrijdag was te zien dat het ei weg was, en die woensdag daarvoor zat hij er nog. In die dagen is hij gesprongen. Ik ben dus nu 8 dagen verder..
quote:
@Vlindur: maar jij werd toch ook redelijk regelmatig ongesteld?
Ja, maar dat kwam omdat ik van de PP af was. Ik was ongeveer elke 2 weken ongesteld en 2 keer 2 hele maanden. Daarom ben ik toen ook naar de gyn gegaan, omdat ik er flauw van was. Tijdens de onderzoeken bleek dus dat ik PCOS had, maar het vele bloeden kwam waarschijnlijk omdat ik 2 jaarlang de PP heb gebruikt en daardoor niet ongesteld werd. (Soort van terug pakken dus)

Ik had vanmiddag weer rood oud slijm bij het afvegen. Verder nog niks..
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:18:52 #224
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61942587
De innesteling van de bevruchte eicel in het baarmoederslijmvlies vindt rond de 10-11e dag na de ovulatie plaats.
pi_61942859
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef Rottdog het volgende:
De innesteling van de bevruchte eicel in het baarmoederslijmvlies vindt rond de 10-11e dag na de ovulatie plaats.
Ik wacht het wel af.. Kan verder toch niks doen... Tis wel annoying dat het niet gewoon duidelijk is.

Waarom plassen vrouwen als ze zwanger zijn niet blauw ofzo. Dan is het tenminste duidelijk!
pi_61944909
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Waarom plassen vrouwen als ze zwanger zijn niet blauw ofzo. Dan is het tenminste duidelijk!
Hee, dat is een goed idee!
pi_61946024
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef happyme28 het volgende:

[..]
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....
Ik vind het zo raar: in mijn ziekenhuis zeggen ze dat temperaturen niet hoeft omdat ze middels bloedonderzoek en de echo's ook kunnen zien of je een eisprong hebt. Ik kreeg gewoon te horen op welke dagen van mijn cyclus ik moest komen prikken, zonder dat iemand wist of ik dan een verhoging had, en zij konden daaruit dan van alles afleiden. (oa dat ik dus een eisprong had gehad; maar dat hadden ze ook al op de echo gezien... ik weet niet meer wat ik moet geloven... zijn ze bij mij te laconiek of bij jou ouderwets of wat is het?! )
Sterkte met afvallen ook, het is een gedoe allemaal zeg... "Maar het is voor een goed doel"
pi_61948112
Bij mij zeggen ze altijd dat de innesteling rond dag 6 is. En dat het dus ook niets uitmaakt dat ik al op dag 8 ongesteld wordt. Ik was daar namelijk bang voor maar volgens mijn gyneacoloog was dat nergens voor nodig.

Volgens mij moest ik ook gewoon op vaste dagen prikken en niet na een temperatuursverhoging. Maar het is al een paar maanden geleden dus dat weet ik niet meer zeker!
pi_61948122
Oh ja, ik moet nog even leren hoe ik moet 'quoten' ..... Dan is het wat handiger lezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 september 2008 @ 10:18:46 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61948264
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Oh ja, ik moet nog even leren hoe ik moet 'quoten' ..... Dan is het wat handiger lezen.
op dit knopje klikken van de post waar je op wilt reageren, dan komt die tekst onderaan in het reageerscherm. wil je via een nieuwe pagina reageren dan kies je voor deze
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61948475
bij mij doen ze ook vaak bloedonderzoek, en ook een week na de pregnyl. Daar kunnen ze dan zien of ik een goede eisprong heb gehad of niet....
Misschien is het meer iets voor jezelf dat temperaturen???
pi_61952599
Nou, op de instructie staat echt dat ik moet prikken op bepaalde dagen in de cyclus en dat is afhankelijk van de temperatuurverhoging, ik moet dagen tellen vanaf de 1e dag dat de temperatuur omhoog gaat

Anyway, ik ga het gewoon vragen als ik heenga de 21e want ik ben dat wekker zetten in het weekend wel zat.

succes morgen, Wilmadonna en Basimah, met de follikelmeting, hopenlijk ziet het er goed uit!

@Vlindur: nog niets? tampontestje gedaan? het gaat er wel goed uitzien anders hoor

en prinseszondererwt; bij jou al nieuws?

Spannend hoor!
pi_61952735
Nope, hier geen nieuws. Ik ben stiekem nog steeds op zoek naar vruchtbaar slijm, want dat heb ik dus niet gezien. Ook geen pijntjes ofzo rond de verwachte eisprong. Dus nu ik ben bang dat de clomid gewoon niks heeft gedaan. Sinds gisteren wel soort prikjes in mijn onderbuik, vooral 's avonds. En mijn tepels zijn nog steeds gevoelig. Ik heb pas een afspraak voor week 43 bij de gyn. Geen idee hoe de stand van zaken dan is en of ik binnenkort opnieuw aan de clomid moet... en moet ik dan weer eerst primolut? Of zouden mijn duivels zelf komen? Of juist niet... Hmm... ik heb dus een hoofd vol vragen. Dat vat het aardig samen. Ik kijk uit naar volgende week zondag, dan test ik dus als het nog nodig is.

Andere dames:
pi_61963184
@Happy: Tampontest? Wat is dat ook al weer?
Had vanmiddag of gister weer wat oud bruin. Maar daar blijft het dus ook bij. Vind het maar knap vaag. Ik moet woensdag weer naar de gyn, Ik ga eerder ook niet testen. Wacht eerst wel af wat die te zeggen heeft, Ik rook ook nog gewoon. Wel minder. Drank laat ik wel staan.
pi_61963594
Dag lieve meiden én Silktie

zeg eeh jullie zouden mij toch volgen naar zwangerschap en baby's..? Waar blijven jullie nou?

Vlindur, wat ontzettend spannend allemaal meis...hoe is het nu? Ik hoop zo dat er toch sprake is van een innestelingsbloeding...
Ik heb zelf trouwens geen bloedverlies gehad van de innestelingsbloeding, maar wel erge buikpijn (achteraf gezien) op de 6e dag na de IUI. Maar bij iedereen is het weer anders...
En de tampontest...ik denk dat bedoeld wordt een tampon inbrengen om te zien of je ongesteld bent. Kan ook met een wattenstaafje trouwens..

Ik wens jullie allen succes, sterkte en hoop dat jullie me nu echt snel volgen allemaal en dat er een groot slot op dit topic kan

Veeeeel liefs van mij voor jullie allen.
Natuurlijk blijf ik jullie volgen!

En Miss_Sly zit heerlijk in Zuid-Afrika...wauw! Fijne vakantie Miss_Sly!
pi_61965470
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:20 schreef Vlindur het volgende:
@Happy: Tampontest? Wat is dat ook al weer?
Had vanmiddag of gister weer wat oud bruin. Maar daar blijft het dus ook bij. Vind het maar knap vaag. Ik moet woensdag weer naar de gyn, Ik ga eerder ook niet testen. Wacht eerst wel af wat die te zeggen heeft, Ik rook ook nog gewoon. Wel minder. Drank laat ik wel staan.
Tampontest is inderdaad wat Kinderwens al zegt, tampon in brengen om te zien of er al bloed is. Maar misschien kun je beter gewoon wachten tot woensdag als je bij de gyn bent. Dan ben je zeker al voorbij de 'normale tijd' na een eisprong. Vervelend dat het zo vaag is hè, dan duurt het wachten nog langer.

Hier ineens gister en vandaag verhoging, maar dus wel al op dag 22 en 23 dus dat lijkt me rijkelijk laat. Daarbij had ik dat vorige maand ook rond deze tijd om vervolgens de 3e dag weer te kelderen, dus ik ga uit van hetzelfde senario.
pi_61966424
Gedaan, er zit wat rood-bruin slijm aan. Verder geen vers bloed. Ik ga er nog steeds maar vanuit dat ik ongesteld word.

Ik heb nog nooit getemperatuurd. Kan er dus niks mee vergelijken..
  zondag 28 september 2008 @ 16:17:20 #238
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61972908
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:52 schreef Kinderwens het volgende:
Dag lieve meiden én Silktie

[..]

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61984936
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef happyme28 het volgende:
Nee nog niet. Ben nu 2 maanden aan het temperaturen. Na de eerste maand zonder verhoging zeiden ze, dat dat voor kan komen dat je een maand geen eisprong hebt, maar deze maand dus weer niet. Nu ga ik er vanuit dat ik nooit een eisprong heb (ovulatietesten waren ook nooit sterk positief, 2e streepje net lichter dus ik vermoedde al zoiets.).

Helaas vrees ik dat ze nog niets gaan doen, want de eerste afspraak werd ook verteld dat ik eerst moest afvallen voor ze iets zouden doen. Weet alleen niet of bijvoorbeeld Clomid ook valt onder 'iets doen' .

Ik moet 21 oktober naar de gyn dat zou rond rond mijn eisprong (dag 15/16) zijn, dus misschien dat een echo dan ook duidelijkheid biedt.
Clomid valt ook onder 'iets doen', hoor!! Ik heb hetzelfde pad bewandeld. Bij mij ook geen eisprong zonder stimulatie. Eerst heb ik een jaar Clomid geslikt, maar daar reageerde ik na een tijdje niet meer op (behalve dan 3 keer blaasontsteking gehad, wat volgens mijn gyn niet door de Clomid kwam... nou volgens mij nog steeds wel! ).

Een normale stijging van je temperatuur komt ongeveer tussen dag 14-18. Bij mij kwam dat door Clomid ook meestal ergens in de 20-en-nog-wat-dagen. Uiteindelijk werden mijn cycli te lang, waardoor we zijn gestopt met Clomid.

Enne... goed hoor, dat je zoveel af bent gevallen!! Super!
pi_61989638
Ik ben gisteren weer geweest en ik mag dinsdag terugkomen. Het wil niet echt want het is inmiddels alweer een enorme cyclus geworden, het schiet echt niet op zo.
Nu weer iets in dosis omhoog maar uit angst dat ik doorschiet dus vrij snel weer een afspraak.
Ik heb 2 blauwe plekken op mijn buik gekregen door het prikken, het ziet er niet uit

Volgende week gaan en ik er even een midweek tussenuit om te ontspannen, we zijn zo druk geweest we willen even aan elkaar toekomen.

Overigens ben ik ook iets te zwaar maar doordat het bij ons echt in de familie zit om iets overgewicht te hebben is het voor mijn behandelingen nooit een issue geweest.
pi_61991183
gisteren (ja op zondag) op controle geweest, follikelmeting en bloed prikken.
heb nu activiteit aan de rechter eierstok.
dag 6 van de injecties zag het er dus zo uit:
1 ei van 13 mm en 1 van 7 mm.
Het ziet er goed uit... heb eerst 3 dagen 100 moeten spuiten, en daarna weer terug naar 75.
woensdag of donderdag weer terugkomen.

basimah: ik heb ook blauwe plekken op mijn buik..... maar dat gaat wel weer over hoor!
pi_61991235
Wilma, prik je wel goed in je buikrolletje. Ik had alleen blauwe plekken al is verkeerd had geprikt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61992157
heb steeds blauwe plekken.... ik kan niet zo goed een buikrolletje maken, omdat ik een vrij dikke buik heb.
maar ik heb ook altijd blauwe plekken als ze bloed bij me prikken, misschien gewoon overgevoelig ofzo?
weet niet hoe je fout kunt prikken...
pi_61993497
Ik had van de Pregnyl ook altijd blauwe plekken. Alleen als ik het heeeeeel langzaam inspoot viel het wel wat mee. Volgens de gyn was ik er gewoon iets gevoelig voor.

Wilmadonna; ziet er goed uit!
Basimah; lekker om er even tussenuit te gaan, waar gaan jullie heen? Kom je niet in de war met de behandeling?
pi_62009921
Wilmadonna Super!! Op naar een mooi ei!!

Basimah; lekker genieten van je vakantie! Belangrijk om even tijd voor elkaar vrij te maken! Veel plezier!
pi_62011357
De bedoeling is dat ik deze week nog een mooi ei kweek dus dan zal ik niet in de war komen met mijn vakantie Laten we dus hopen dat de planning in elkaar gaat vallen.
We gaan naar het strand (hopen op redelijk weer) en anders ben ik allang blij met een andere omgeving lekker uit eten winkeltjes kijken beetje teevee loeren kaarsje branden
pi_62017549
Ik ben terug van de gynaecoloog..

Het is is niet goed. De waarde van de eisprong was maar 8.5 en moet 30 zijn om 'goed' te zijn.. Dus helaas pindakaas... Volgende maand doen we het weer met clomid. Mocht ik dan weer geen goeie eisprong hebben gaat ze het anders doen. Het is nu wachten op de menstruatie. Op dag 3 moet ik dan weer terug komen om te kijken of binnen alles goed is. En dan kan ik weer de clomid gebruiken..
Ergens baal ik verschrikkelijk. Aan de andere kant had ik wel zoiets verwacht..

Ik zou nu wel graag in de OP willen als dat mag.. Bedankt alvast.
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:53:24 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62017680
Balen Vlindur...

Wat wil je precies in de OP hebben?
pi_62018115
eehm, Dat is een goeie
Iets met PCOS en bezig met 2e ronde ofzo? Maak er maar iets moois van
Eedankt !