Ik heb voor het eerst in mijn leven een eisprong gehad, dus voor mij is alles nieuw.. Zere borsten heb ik wel vaker, maar niet zo erg als nu.. (Ik heb een grote maat en ik heb verschillende bh's en ik merk dan wel welke mij het beste 'ondersteund'quote:Op woensdag 24 september 2008 22:27 schreef sproet-je het volgende:
Vlindur en prinses; hebben jullie al vaker dit soort symptomen gehad of is het de eerste keer dat je zoiets voelt.
Ik ben nu een paar maanden bezig met injecties (zesde cyclus is het nu) daarvoor heb ik Clomid gebruikt maar daar reageer ik niet op, zelfs niet met een driedubbele dosis.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef wilmadonna het volgende:
basimah: hoelang ben je ook alweer bezig? En dat waren nu toch injecties of heb ik het fout?
Of een innesteling.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb bloed bij het afvegen... Denk dat ik ongesteld word..................
Hoi wilmadonna,quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef wilmadonna het volgende:
iemand ook zulke bijwerkingen????
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:Vlindur, misschien inderdaad een innesteling (al heb ik begrepen dat dat juist licht, helder bloed is.) Bij mij begint mijn ongi ook altijd met een beetje oud bloed bij afvegen en dan na 2 dagen de doorbraak.
Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon weg blijft![]()
![]()
Wel super dat je wel een eisprong hebt gehad! Dan slaat het in ieder geval aan!![]()
Alle meiden succes! Hopen op meer doorstroom in dit topic.
Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?
Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf nog even in het 2e streepjes topic al is de kans groot dat ik me hier ook meer en meer kom laten zien aangezien het er naar uitziet dat ik ondanks een regelmatige bloeding, geen eisprong heb. 21 oktober volgende afspraak bij de gyn. Er is op 3e dag bloed geprikt. Daar kunnen ze dan toch zien of er bepaalde hormoontekorten zijn?
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef Hellen-O het volgende:
[..]
Ze meten op de verschillende dagen in je cyclus oa FSH, LH, oestrogeen, progesteron en testosteron om te zien of er hormoonstoornissen zijn.
Succes en hopelijk hoef je hier helemaal niet te komen!
Nou uhmzz..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef sproet-je het volgende:Doen ze dan helemaal niets omdat je te zwaar bent. Damn dat is
. Hoeveel zou je dan af moeten vallen?
vorige week vrijdag was te zien dat het ei weg was, en die woensdag daarvoor zat hij er nog. In die dagen is hij gesprongen. Ik ben dus nu 8 dagen verder..quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:37 schreef sproet-je het volgende:
Oh nee vlindur.... Ik blijf even duimen. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?
Ik hoop ook heel erg op een innesteling maar zelf wordt ik altijd 8 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat kan het ook zijn (maar niet bij jou!!)
Ja, maar dat kwam omdat ik van de PP af was. Ik was ongeveer elke 2 weken ongesteld en 2 keer 2 hele maanden. Daarom ben ik toen ook naar de gyn gegaan, omdat ik er flauw van was. Tijdens de onderzoeken bleek dus dat ik PCOS had, maar het vele bloeden kwam waarschijnlijk omdat ik 2 jaarlang de PP heb gebruikt en daardoor niet ongesteld werd. (Soort van terug pakken dus)quote:@Vlindur: maar jij werd toch ook redelijk regelmatig ongesteld?
Ik wacht het wel af.. Kan verder toch niks doen... Tis wel annoying dat het niet gewoon duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef Rottdog het volgende:
De innesteling van de bevruchte eicel in het baarmoederslijmvlies vindt rond de 10-11e dag na de ovulatie plaats.
Hee, dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Waarom plassen vrouwen als ze zwanger zijn niet blauw ofzo. Dan is het tenminste duidelijk!
Ik vind het zo raar: in mijn ziekenhuis zeggen ze dat temperaturen niet hoeft omdat ze middels bloedonderzoek en de echo's ook kunnen zien of je een eisprong hebt. Ik kreeg gewoon te horen op welke dagen van mijn cyclus ik moest komen prikken, zonder dat iemand wist of ik dan een verhoging had, en zij konden daaruit dan van alles afleiden. (oa dat ik dus een eisprong had gehad; maar dat hadden ze ook al op de echo gezien... ik weet niet meer wat ik moet geloven... zijn ze bij mij te laconiek of bij jou ouderwets of wat is het?! )quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus met het probleem dat ik ook zou moeten prikken op de 5e en 8e dag van temperatuurverhoging, maar die is er dus niet....
op dit knopjequote:Op zaterdag 27 september 2008 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Oh ja, ik moet nog even leren hoe ik moet 'quoten' ..... Dan is het wat handiger lezen.
klikken van de post waar je op wilt reageren, dan komt die tekst onderaan in het reageerscherm. wil je via een nieuwe pagina reageren dan kies je voor deze
Tampontest is inderdaad wat Kinderwens al zegt, tampon in brengen om te zien of er al bloed is. Maar misschien kun je beter gewoon wachten tot woensdag als je bij de gyn bent. Dan ben je zeker al voorbij de 'normale tijd' na een eisprong. Vervelend dat het zo vaag is hè, dan duurt het wachten nog langer.quote:Op zondag 28 september 2008 01:20 schreef Vlindur het volgende:
@Happy: Tampontest? Wat is dat ook al weer?
Had vanmiddag of gister weer wat oud bruin. Maar daar blijft het dus ook bij. Vind het maar knap vaag. Ik moet woensdag weer naar de gyn, Ik ga eerder ook niet testen. Wacht eerst wel af wat die te zeggen heeft, Ik rook ook nog gewoon. Wel minder. Drank laat ik wel staan.
quote:
Clomid valt ook onder 'iets doen', hoor!! Ik heb hetzelfde pad bewandeld. Bij mij ook geen eisprong zonder stimulatie. Eerst heb ik een jaar Clomid geslikt, maar daar reageerde ik na een tijdje niet meer op (behalve dan 3 keer blaasontsteking gehad, wat volgens mijn gyn niet door de Clomid kwam... nou volgens mij nog steeds wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef happyme28 het volgende:
Nee nog niet. Ben nu 2 maanden aan het temperaturen. Na de eerste maand zonder verhoging zeiden ze, dat dat voor kan komen dat je een maand geen eisprong hebt, maar deze maand dus weer niet. Nu ga ik er vanuit dat ik nooit een eisprong heb (ovulatietesten waren ook nooit sterk positief, 2e streepje net lichter dus ik vermoedde al zoiets.).
Helaas vrees ik dat ze nog niets gaan doen, want de eerste afspraak werd ook verteld dat ik eerst moest afvallen voor ze iets zouden doen. Weet alleen niet of bijvoorbeeld Clomid ook valt onder 'iets doen' .
Ik moet 21 oktober naar de gyn dat zou rond rond mijn eisprong (dag 15/16) zijn, dus misschien dat een echo dan ook duidelijkheid biedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |