abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61706555
Kinderwens geweldig!!! Van harte met je zwangerschap! ga jij het begin zijn van een streepjesregen hier

Miss fijne vakantie (als je dit nog leest!) en je bent het alleen de eerste dagen (en je bent gewoon ongesteld, daar is ook wat voor te zeggen hoor!!) en dan de rest van de vakantie lekker niet! Geniet ervan kanjer! (van je vakantie dan, niet van je ongesteldheid )

Silktie, maar jullie doen IVF? Dan krijg je toch ook een cyclusremmer (hier bijv. Lucrin, Synarel etc.) dus dan kunnen de eitjes toch niet springen? Pas na de pregnyl toch? Enniewee, hoop dat jullie morgen wat meer duidelijkheid hebben!!

Vlindurrr, wat spannend!!! jij gaat gewoon de volgende zijn in de streepjesregen, en dan komt de rest + ik erachteraan!! Go Vlindur ei GO!

Prinses, bij jou ook spannend, als jij nou samen met Vlindur streepies piest Dan gaan we met zijn allen aan de TAART! Sterkte met wachten zo, de komende weken...

Andere dames, denk nog steeds aan jullie!!! Ook wij komen aan de beurt gewoon, vind ik, dat moet gewoon. PUNT

Hier de verzekering maar eens gebeld, hoe dat zit met eventueel overstappen, maar moet toch echt mijn cryo's bij het VU opmaken. Kan best over, maar dat telt dan als 3e ivf (heeeeel krom, snap er niets van) en dat is natuurlijk zonde. Helder alhoewel krom. Maargoed, doe je niets aan!
Vrijdag maar babbelen in ZKH, kijken of ik de 3 gyn's op 1 lijn kan krijgen
Bedoeling is toch wel dat ik eind oktober er weer voor wil gaan! Aankomend weekend verwacht ik mijn menstruatie, als het goed is een stuk minder dan normaal (acupunctuur) en dan gaat ze nog een paar dingetjes doen en dan gaaaaaan we er gewoon weer voor!

Overigens gaan volgende week bolletjes op drukpunten in mijn oor... voor het STOPPEN met roken! Heb er zin in, en dan ben ik mooi gestopt voordat we beginnen. Iedereen weer blij

(ja sorry gewoon hyperbui, en gun het jullie en mezelf gewoon hartstikke, en weer hoop, en zin en enthousiasme! 2009 wordt ECHT ons jaar! Ik straal het nu gewoon in )
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_61706796
ik ben te laat.... maar Miss_Sly... alsnog een fijne vakantie...!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61727352
Gefeliciteerd Kinderwens !

Ik ben voor controle naar de gyn gegaan. Mijn afspraak was een kwartier vervroegd naar kwart voor acht, maar dat had niet gehoeven, want de geplannede operatie ging niet door. Er mag in het IJsselmeerziekenhuis niet geopereerd worden op het moment.
Mijn eitjes waren nog klein. Zondag terugkomen dan dosis verhogen naar 100
pi_61743585
basimah: welke operatie zouden ze bij jou gaan doen dan?
pi_61744688
ik hoef niet geopereerd te worden maar het zet het ziekenhuis wel opsekop
er mag nu ook niet meer bevallen worden trouwens.
Je moet nu uitwijken naar een ander ziekenhuis (almere of harderwijk of zwolle)
pi_61744828
quote:
Na de operatiekamers sluit nu ook de afdeling verloskunde van de IJsselmeerziekenhuizen in Lelystad en Emmeloord de deuren. Dat maakte bestuursvoorzitter Gersji Rodrigues Pereira donderdag bekend tijdens een persconferentie in Lelystad.

De Inspectie voor de Gezondheidszorg gelastte woensdag sluiting van de operatiekamers, omdat de luchtkwaliteit niet aan de norm voldoet. Zonder de beschikbaarheid van operatiekamers vindt het ziekenhuis het niet verstandig om zwangere vrouwen te laten bevallen in de hospitalen voor het geval zich complicaties voordoen.
pi_61756616
Lastig Basimah, gerommel in het ziekenhuis.
Hopelijk slaat de hogere dosis beter aan bij je.

Ik was vanmorgen op mijn werk en ben heel erg misselijk naar huis gegaan, natuurlijk kwamen er ook 'misschien ben je wel zwanger' opmerkingen. Ik kon er even lastig tegen...
pi_61760650
Prinses, op hoeveel dagen zit je nu dan?
pi_61761483
Prinseszondererwt dat is lastig zulke opmerkingen. Ik zou daar ook niet goed mee om kunnen gaan anders dan een vriendelijke glimlach en het verder negeren.
pi_61763553
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Jose81 het volgende:
Prinses, op hoeveel dagen zit je nu dan?
Ik zit vandaag op dag 14 van mijn cyclus. Dus echt nog geen misselijkheid van de juiste soort hoor!
pi_61764726
Mijn gesprek ging niet door
Althans, ze wilden hem verlaten, met de andere gyn, terwijl ik specifiek heb gevraagd om mijn eigen...

En daarbij, ik ga op zoek naar een nieuwe baan. Mijn huidige functie wil ik niet meer en binnen het bedrijf zijn op dit moment geen andere mogelijkheden die passen.. Gaan nu kijken bij het moederbedrijf (heb ik goede hoop op!) maar als dat niets wordt, zal ik definitief de arbeidsmarkt weer opmoeten... Heb nog een vast contract, dus wel de tijd..

Onderwijl besloten dat ik het kinderplan niet meer ga opschuiven ivm werk. Dat is wel een opluchting. Zekerheid heb je eigenlijk nooit, kan van alles gebeuren. Maar tis wel weer even wennen, op zoek naar iets nieuws (ik vind het bedrijf zo leuk en wil er niet weg, maarja moeten er wel mogelijkheden zijn natuurlijk en mijn eigen functie wil ik ECHT niet meer uitvoeren...)

Gelukkig zit ik goed in mijn vel, dus het gaat allemaal goedkomen! Maar tis wel weer ff een omslag. Maaar alles gebeurd met een reden, denk ik dan maar
pi_61764862
Mijn ei is gesprongen!!!!

Het grote wachten is begonnen. Volgende week moet ik bloed laten prikken en over 2 weken heb ik weer een afspraak.

Heeft iemand enig idee wanneer mn NOD nu is? Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat nu werkt!
Dag 1 van mn cyclus was nu 1 september.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61765281
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Mijn ei is gesprongen!!!!

Het grote wachten is begonnen. Volgende week moet ik bloed laten prikken en over 2 weken heb ik weer een afspraak.

Heeft iemand enig idee wanneer mn NOD nu is? Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat nu werkt!
Dag 1 van mn cyclus was nu 1 september.
@Vlinder, normaal zit er een periode van 12-16 dagen tussen eisprong en menstruatie en ongeveer op de helft. Je zit nu op 19 dus ik denk dat je wel moet rekenen op 15/16 dagen wachten.

Super zeg, dat je een eisprong hebt gehad!

Ik ben nog druk aan het temperaturen en hoop dat deze maand wel een verhoging te zien is (vorige maand helaas niet). Heb 21 oktober weer afspraak bij de gyn. Heb wel 2 weken geleden bloed laten prikken op 3e dag maar moet ook nog bij verhoging prikken, maar dan moet die er wel zijn....

Heb trouwens al een paar dagen kramp en lichte steken rond mijn baarmoeder en eierstok. Minder dan vorige maand (toen kon ik amper zitten) maar of dit nu een eisprong is of dat er iets mis zit, durf ik niet te zeggen. Spannend hoor!
pi_61768777
Vlindur wat GOED!!!!

Gemiddeld is je NOD na een eisprong na 14 dagen, maar das dus gemiddeld.. Iets eerder of later kan ook zeker nog!

Maaar wat spannend!! Ik duim zooooo voor je mee! 21 oktober ga je gewoon (HOPELIJK) hartje horen bij je gyn Dat hoop ik echt!!

Basimah, ik dacht al toen ik het nieuws hoorde: basimah zit daar toch? Hopelijk betekent het voor haar niets!! Ik hoop zooooo dat 100 mg iets voor je gaat doen. Het is tijd (vind ik!!!) Hou vol lieve dame!!

Prinses dat is ook al bedoelen mensen het meestal echt goed!! Het is bijna nooit echt verkeerd bedoeld, maar toch komt het vaak zo over... Ik hoop dat je over een paar weken ECHT kunt zeggen: ja dat klopt ben hartstikke zwanger!

Silktie, hoe is het nou?
pi_61775921
Prinses, da's inderdaad niet dat soort misselijkheid dan... En nee, dan wil je ook echt dat soort opmerkingen niet horen. Hopelijk over een week of 2 misselijkheid zoals 'ie wel zou moeten horen

NieTTus, wat klink je toch weer lekker optimistisch!! Goed hoor... en ja, ik vind het ook tijd worden dat jij in het andere topic komt posten!!

Vlinder, spannend!! Ik ga voor je duimen!!
pi_61809854
Wat is het hier stil

Hoest met iedereen!?
pi_61815113
Ik wacht af...

En jij?
pi_61815570
ik moet morgen (eh vandaag dus, maandag) naar de gyn.
hopelijk vandaag starten met puregon.
pi_61818679
Ik hoop dat het mag wilmadonna!
pi_61818915
mag vanaf vandaag starten met puregon, maarrrrr... er was geen apotheek die het op voorraad had, dus ik kan het morgen pas afhalen.
Geeft niet zoveel, als het met de pregnyl maar niet zo is, haha
Ik moet deze keer starten met 100, dat 3 dagen en dan naar 75 zoals gewoonlijk.
zondag op controle komen, rare dag, maar vind het wel super dat ze speciaal voor mij op haar vrije zondag naar het ziekenhuis wil komen!

we gaan er weer voor deze ronde!!!!
ik zit vol goede hoop!
pi_61819284
Succes weer met deze ronde!
pi_61819359
Ik ben ook nog bezig met puregon prikken ik heb een hogere eenheid dan ik al h ad, namelijk 900 eenheden en voorheen had ik 600. Ik ben zondag naar de Gyn geweest en het zag er allemaal nog netjes uit maar er was verder nog geen groter wordende folikel te zien.
Woensdag terugkomen. Ik ben wel van 87.5 naar 100 gegaan nu.
pi_61819624
Hallo lieve meiden

Even kort een berichtje. Mijn menstruatie is weer over, en inderdaad NieTTus, de rest van de tijd heb ik er mooi geen last van Het is hier geweldig, bruiloft was supertof, het is eenmooi land en Kruger Park is fantastisch

Alle dames een dikke en tot later
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61829323
Hier ook wacht- en klustijd. Spannend wel.
Voor alle wachtende, spuitende en slikkende dames hier!
  maandag 22 september 2008 @ 19:05:13 #175
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61831877
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Hallo lieve meiden

[..]

Alle dames een dikke en tot later

Ik ben blij dat jullie het leuk hebben, lekker de batterij opladen; geniet er maar van.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  maandag 22 september 2008 @ 19:26:18 #176
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61832524
Weer even een korte update.

@ NieTTus
Nee, we doen nog geen IVF, maar dat is hoogstwaarschijnlijk de volgende stap.
We zijn al wel de acceptatie-commissie gepasseerd (papierwerk waar onze dokter voor gezorgd heeft, we hebben niets hoeven doen en niemand hoeven spreken), maar moeten nog van het ziekenhuis voorlichting krijgen omtrent de hele procedure.
Het zou me ook niets verbazen als de namen van de medicijnen hier anders zijn dan in Nederland. Al die namen die ik hier voorbij heb zien komen ...

Vanochtend IUI gehad, morgen weer. Hiep hiep hoe... .
Morgen wordt de IUI misschien uitgevoerd door de gyn die de laatste twee keizersneden gedaan heeft (en die hopelijk ook de volgende gaat doen), het zou toch wel een goed teken moeten zijn dat hij nu ook aan het begin van het proces staat .

Zo leren jullie nog eens wat over mijn vrouw - drie keizersneden en ze laat zich niet tegenhouden .
(Voor die enkeling die zich mijn posts van zo'n vijf aar geleden herinnert over de Z&G van onze oudste: na zes dagen weeën en een poging tot natuurlijke bevalling, werd het uiteindelijk toch eerst de hele apotheek benutten tot en met een epiduraal en toen uiteindelijk een keizersnede; ze kwam net bij en het eerste dat ze tegen me zei was: "Wanneer beginnen we aan de volgende?" * zucht * )

Als ik naar haar kijk en zoal lees wat jullie allemaal doorstaan, lijkt het me inderdaad beter dat het kinderen baren niet aan de mannen is toevertrouwd ... brrrr. En dan worden vrouwen 'het zwakke geslacht' genoemd ...
Chapeau van deze vent voor jullie allemaal!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61834695
Hoi allemaal! Mag ik ook mee gaan schrijven? Ben al een aantal maanden aan het lurken bij jullie en aangezien er bij ons nu weer wat gebeuren kan ik ook meeschrijven. Even kort (tenminste dat zal ik proberen) onze situatie: in januari bij het ziekenhuis gekomen na verwijzing van de huisarts. We waren al een tijdje aan het proberen en gelukkig had ik geen moeilijke huisarts. Hij stuurde mijn man ook voor een zaadtest zodat de uitslag bekent zou zijn bij de eerste afspraak in het ziekenuis. In het ziekenhuis toen ook direct slecht nieuws, zeer weinig zaadjes... Slik... Mannetje moest extra onderzoek in het VU ondergaan maar daar kwam dezelfde uitslag. Bij mij alles prima, gelukkig. Dus eigenlijk was bij ons alles in 1 maand duidelijk, aan de ICSI.
Eind maart ben ik begonnen met spuiten, in april terugplaatsing. Jammergenoeg mislukt. Gelukkig wel 6 embryo's in de diepvries (verdeelt over 2 rietjes). Eigenlijk wilden we dus voor de zomer een cryo poging gaan doen maar toen werd ik ernstig ziek. Eerst heftige koorts, niet meer kunnen lopen, leverontsteking, niet echt fijn dus. Gelukkig ging dat na een paar weken over, net optijd voor onze vakantie. Dus wij wilden heerlijk gaan genieten van een paar weken niets aan ons hoofd. Nee dus, we zaten nog maar een paar uur in de auto met ons tentje achterin toen ik merkte dat mijn gezicht raar ging doen. Bleek ik dus een gezichtsverlamming te hebben. Ik heb een week in Duitsland in het ziekenhuis gelegen en toen weer naar huis. Waarschijnlijk had ik door de hormonen zo'n slechte weerstand gekregen dat een virus nogal heftig huis heeft gehouden in mijn lichaam.

Maar nu zijn we 4 maanden verder en het gaat weer goed! Gezicht bijna weer 100% en ik wil weer verder. Op dit moment ben ik aan het wachten op mijn eisprong zodat de cryo ontdooit kan worden. Morgen in het ziekenhuis weer een echo en ik hoop dat het dan raak is!

Hmmm, echt kort was het niet he?!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_61840993
Welkom Sproet-je, tuurlijk mag je meeschrijven, maar toch hoop ik dat je snel naar het andere topic mag gaan hoor !
pi_61845085
Ha Sproet-je! Wat een verhaal! Spannend, nu in de cryo poging dus! Je loopt bij het VU? Zit je bij het VU direct of via een transferziekenhuis? Zelf doe ik dat laatste, alleen de afgelopen pogingen zijn gecancelled omdat het VU vol zat met cryo pogingen... Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat..

Desondanks: heeeeeel veeeel succes!!
pi_61847964
allemaal! Inderdaad nu bezig met cryo en vandaag ook te horen gekregen dat ze geen ruimte bij het VU hadden . Ik hoop dat ik morgen nog een positieve ovulatietest heb dan nog een klein kansje.

Niettus, ik doe het ook via een transferziekenhuis. Maar als ik het goed begrijp is het bij jou dus al een paar keer gebeurt dat het niet door kan gaan. Hoevaak is het bij jou daarop gestrand? Wat ik me afvraag, hebben mensen die rechtstreeks bij het VU zitten, voorrang?
pi_61848393
He Sproet-je, welkom. Wat een toeval, ik heb ook een gezichtsverlamming gehad en heb ook ISCI gedaan!
En heb nu een prachtige dochter van 6 weken dus hopelijk zetten de overeenkomsten zich door .

(Ik was van de week bij het consulatieburo en we hadden het over Jasjas's gezichtje. Na de geboorte leek het wel of een kant al meer was ontwikkeld, die wang was dikker en het oog was groter. Zoals toen voorspeld trekt dat inmiddels bij. Wat niet bijtrekt is dat haar ogen bv. niet 100% op een lijn staan, haar gezicht is gewoon een beetje asymetrisch maar dat heb ik ook. De kinderarts zei toen: ja dat had ik al gezien dat jouw ogen ook niet helemaal op een lijn staan en dat je ene oog groter is dan het andere. Dat laatste komt echter door mijn gezichtsverlamming (is bij mij dus helaas niet helemaal over gegaan) dat dus kan ze toch niet hebben geerfd maar het is wel frappant dat zowel moeder als dochter dat dus hadden - maar bij dochter is het dus gelukkig van voorbijgaande aard )
pi_61849656
He madelieve, altijd fijn een goed voorbeeld!! Maar bij jou is het dus niet helemaal goed gekomen? Ik heb op dit moment alleen een beetje last van mijn onderlip die nog niet 100% meedoet waardoor ik nog ietsje scheef praat. Maar dat zien eigenlijk alleen de mensen die me goed kennen. Mijn moeder had een gezichtsverlamming toen ze van mij zwanger was, toen ik geboren werd keek ze als eerste of ik wel helemaal recht was... Maar misschien heeft Jasja met de ene kant van haar gezicht een beetje klem gezeten?
pi_61854011
Dat is dus inderdaad wat ik me ook afvraag.. Ze schijnen 8 cryo's op een dag te kunnen doen.. Maar het is nog steeds knudde begrijp ik?

Ze hebben vandaag al gemeld dat het vol zit voor je? Of is dat als vandaag je eisprong zou zijn geweest, en maak je nog wel een kans als ie morgen komt? Ik hoop het in elk geval voor je! Hier 2 keer achter elkaar een cancel, toen met medicatie, zodat ze kunnen rekken, maar mijn eigen cyclus kwam eroverheen dus ook cancel. Ze geven wel aan dat het in het vu steeds dramatischer wordt. Ik hoop oprecht dat ze eens wat meer personeel gaan aannemen, zodat ze er meer kunnen doen op een dag. Want 1 keer cancel, soit. Maar als dat maar op die manier blijft gaan...

Heb laatst geinformeerd of ik de boel niet kan overgooien naar een ander ziekenhuis, maar dat is dus verzekeringstechnisch niet mogelijk. Om moedeloos van te worden soms!!

Maargoed, laten we hopen dat er gewoon plek voor je is!! Jij had ook 6 cryo's? Hoe zijn die van jou ingevroren? Bij mij hebben ze ze per 3 (??) in een rietje (duidelijk antwoord hebben ze daar nog nooit op kunnen geven). Dus 2 pogingen, hopelijk. Als alles goed ondooit (en max 2 per keer nu terug)

(oh lees nu ook in 2 rietjes.. bizar eigenlijk, je zou denken dat ze ze lekker per stuk invriezen, meer kansen!!)
pi_61854297
Sproet-je, ik behoorde volgens de arts tot de 5-10% 'zwaarste' gevallen, het duurde ook 8 weken voordat er uberhaupt weer een beetje beweging in kwam. Ik denk dat mensen die mij niet kennen echt niet zoiets hebben van 'goh wat heeft die een raar hoofd' maar ik zelf en mensen die mij kennen zien het wel, mijn ene oog is inderdaad wat kleiner en dat wordt erger als ik moe ben of lach of praat. Ik heb vorig jaar mijn ogen laten meten en bleek er ook een vertraging in dat oog te zitten, als ik een beweging maak reageert dat oog dus later. De rest van mijn gezicht is ook wel een beetje scheef. Ik heb het nooit heel erg gevonden maar merk wel dat ik minder graag op de foto ga - en ik hield er sowieso al niet van.
Maar wat een bizar toeval dat je moeder het ook heeft gehad, zo vaak komt het nou ook weer niet voor.

Het kan inderdaad heel goed dat Jasja klem heeft gezeten, ze lag in een stuit (dat heeft ze dus wel van mij geerfd want ik was ook zo'n eigenwijs type) met haar koppie klem onder mijn ribben.

Niettus, dat ze meerdere eitjes in een rietje invriezen heb ik ook nooit begrepen! Je zou inderdaad verwachten dat ze ze per stuk doen en dan eentje ontdooien en mocht dat misgaan, ze de volgende gaan ontdooien..
pi_61856082
Sproetje: Hopelijk ben je snel weer weg hier wegens goed nieuws.
pi_61857289
Niettus: Het is toch ook niet normaal, 3 keer voor niets hoop... Ik hoop dat het VU daar snel wat aan gaat doen.
Bij mijn ziekenhuis gaat het zo; als je een positieve ovulatietest bellen ze met het VU voor de aanmelding. Dan zouden ze geloof ik zaterdag de cryo's moeten ontdooien en daar was dus nu al geen plek meer voor.
Ik heb vaak 2 dagen een positieve ovulatietest, dus als hij morgen nog steeds positief is bellen ze nog een keer naar het VU om te kijken of er plaats is om zondag de cryo's te ontdooien. Maar als ik jouw verhaal zo lees, zal dat ook wel niets worden...

Madelieve: 8 weken niets... pfff bij mij begon het na 6 weken weer een heel klein beetje te verbeteren. Steeds 2 weken verbetering en dan weer 2 weken niets. Hoelang is het nu voor jou geleden?

Prinseszondererwt: Jij bent nu aan het wachten??
pi_61857602
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef sproet-je het volgende:
Prinseszondererwt: Jij bent nu aan het wachten??
Over 12 dagen gooi ik er -bij geen duivels- een test tegenaan... Nu nog maar even door met klussen voor de zekerheid.
pi_61861530
Hallo Sproetje...! Welkom hier. Wat een verhaal zeg.. wat heb je een tegenslagen gehad . Ik hoop dat het je snel mee zit in ieder geval en dat ICSI voor jullie de weg is naar jullie kindje..!!

Basimah, succes in het ziekenhuis morgen!

Wilmadonna succes maar weer met deze nieuwe ronde!! Toen je schreef dat er geen apotheek open was, dacht ik nog 'goh.. ik heb hier nog in de koelkast liggen...', maar ja... da's een beetje lastig he, even naar Nederland komen om het op te komen halen

Prinses... succes nog even he, met het afwachten!!
pi_61867326
jose: bedankt in ieder geval.... heb het de volgende dag gelukkig op kunnen halen.... de apotheek is gewoon tot 20 uur open, maar ze moeten het maar op voorraad hebben... en dat hebben ze vaak niet.
ik kan donderdag de 2e ampul ophalen.

vraagje: hebben jullie ook last van hartkloppingen... of nou ja, ik weet niet of het hartkloppingen zijn, maar steeds als ik ga slapen is het net alsof mijn hart het hard te verduren heeft...

Tjonge, Sproetje.... je hebt wel wat meegemaakt hoor, lijkt me echt eng!!!
Wist niet eens dat dat kon gebeuren! Maar ik heb ook als ik injecties gebruik, vaak last dat ik bijna niet meer kan lopen... mijn benen lijken dan wel een blok beton aan mijn lijf. Maar dat is vaak als ik al een heel eind gelopen heb.

basimah: succes meid!

prinses: succes en klussen maar
pi_61874062
wilmadonna; hartkloppingen komen ook vaak voor bij stress, vooral als je rustig in je bed gaat liggen misschien dat het daar aan ligt?

Hier klotennieuws gehad, vanochtend giga positieve ovulatest maar het VU wil me niet accepteren.... gister was hij positief dus dan mag het vandaag niet meer. Even een potje en door maar weer. Wat is een maand op een mensen leven....
pi_61875130
Sproetje, sterkte.. Wat onwijs stom van het VU!

Ik heb nu al een ruime week last van borrelende darmen, zere zware borsten na het uitdoen van de bh en continu zere tepels. Ik ben licht misselijk bij vlagen en heb soort van buikpijn in mn onderbuik. Verder soms duizelig na het opstaan en kan ik 's avonds mn spijkerbroek niet meer aan omdat mn buik dan te gevoelig is.

Please tell me that its true..
pi_61879137
Jeetje sproetje, wat een naar bericht! Knap dat je zo positief vooruit denkt.

Vlindur, dat lijkt erg goed te gaan! Maar eigenlijk kan misselijkheid er nog niet van zijn he. Maar zere tepels: check! En groter dan normaal, dat zijn ze hier ook.
pi_61880307
vlindur en prinseszondererwt;
pi_61880408
nog 9 nachtjes voor ik ga testen. Dan is het 15 dagen na mn eisprong.

Prinses, wil jij ook nu al testen? Ik wil het zo graag, terwijl er denk ik toch nog niks te zien is!
pi_61880805
Vlindur, ik kan die anderhalve week nog wel wachten. Ook omdat er tot dan een klein beetje hoop is... Op een eisprong, een cyclus, een zwangerschap. Het is voor mij eigenlijk allemaal goed nieuws. Maar daardoor niet minder spannend!
pi_61882284
Jeetje Sproet-je... Ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt je houdt er door gisteren wel rekening mee, maar toch is het gewoon knudde.

Had jouw ziekenhuis geen truucje kunnen uitvoeren, door te zeggen dat ie gisteren toch nog niet goed was, maar dat ie vandaag pas echt goed was? Geen idee of dat kan hoor, maar hier geven ze vaak aan dat ze alles in hun macht doen om te zorgen dat je aan de beurt komt.. Bijv. door al tijdig te bellen dat je eisprong eraan komt, en dat ie eigenlijk altijd (bij mij dan) op dag 16 is, dat ik al een paar keer een cancel heb gehad, en dat ze extra hun best moeten doen om een plekje voor me te reserveren....

Gewoon shit dus. En een maand is weinig op een mensenleven, maar je leeft er wel naartoe. Positief denken is nodig, maar dit is altijd zo'n domper. Daar mag je je gewoon best even shit om voelen.

Volgende maand nieuwe kansen, ik duim echt KEIHARD mee dat je dan aan de beurt bent! Hou je taai!! (en ik hoop dat het VU nu ECHT eens wat gaat doen, want ook door dit verhaal wordt ik steeds minder positief als wij weer aan de slag gaan.. vorig jaar was al heel lastig, maar het wordt dus steeds lastiger om aan de beurt te komen....)
pi_61882361
Vlindur en Prinses dat klinkt hoopvol

Jullie hebben beide een IUI gehad? Begrijp ik dat goed? Geen pregnyl hoeven prikken (dat moet bij IVF wel en ik had ook die verschijnselen, maar niet zwanger...) als jullie dat niet hebben hoeven gebruiken dan ben ik helemaal hoopvol! Anders alsnog, maar dan is het zeker nog even spannend......

Ik duim mee!!!!!!!! STREEPJESREGEN DAT MOET!!!
pi_61882717
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef NieTTus het volgende:
Vlindur en Prinses dat klinkt hoopvol

Jullie hebben beide een IUI gehad? Begrijp ik dat goed?
Vlindur en ik hebben beide clomid geslikt en zelf geklust, geen IUI dus.
pi_61882948

Dan duim ik heeeeel hard met jullie mee!!! (en doe gewoon heeeeel hoopvol vast een ondanks dat het alle kanten nog op kan!)

Ik hoop het zoooo voor jullie meiden!!
pi_61885923
vlindur en prinses: SPANNEND!!!!
Ik duim mijn duimen er vanaf voor jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')