Kinderwens

geweldig!!! Van harte met je zwangerschap!

ga jij het begin zijn van een streepjesregen hier

Miss fijne vakantie (als je dit nog leest!) en je bent het alleen de eerste dagen (en je bent gewoon ongesteld, daar is ook wat voor te zeggen hoor!!) en dan de rest van de vakantie lekker niet!

Geniet ervan kanjer! (van je vakantie dan, niet van je ongesteldheid

)
Silktie, maar jullie doen IVF? Dan krijg je toch ook een cyclusremmer (hier bijv. Lucrin, Synarel etc.) dus dan kunnen de eitjes toch niet springen? Pas na de pregnyl toch? Enniewee, hoop dat jullie morgen wat meer duidelijkheid hebben!!
Vlindurrr, wat spannend!!!

jij gaat gewoon de volgende zijn in de streepjesregen, en dan komt de rest + ik erachteraan!!

Go Vlindur ei GO!
Prinses, bij jou ook spannend, als jij nou samen met Vlindur streepies piest

Dan gaan we met zijn allen aan de TAART! Sterkte met wachten zo, de komende weken...
Andere dames, denk nog steeds aan jullie!!!

Ook wij komen aan de beurt gewoon, vind ik, dat moet gewoon. PUNT
Hier de verzekering maar eens gebeld, hoe dat zit met eventueel overstappen, maar moet toch echt mijn cryo's bij het VU opmaken. Kan best over, maar dat telt dan als 3e ivf (heeeeel krom, snap er niets van) en dat is natuurlijk zonde. Helder alhoewel krom. Maargoed, doe je niets aan!
Vrijdag maar babbelen in ZKH, kijken of ik de 3 gyn's op 1 lijn kan krijgen
Bedoeling is toch wel dat ik eind oktober er weer voor wil gaan! Aankomend weekend verwacht ik mijn menstruatie, als het goed is een stuk minder dan normaal (acupunctuur) en dan gaat ze nog een paar dingetjes doen en dan gaaaaaan we er gewoon weer voor!
Overigens gaan volgende week bolletjes op drukpunten in mijn oor... voor het STOPPEN met roken! Heb er zin in, en dan ben ik mooi gestopt voordat we beginnen. Iedereen weer blij
(ja sorry

gewoon hyperbui, en gun het jullie en mezelf gewoon hartstikke, en weer hoop, en zin en enthousiasme! 2009 wordt ECHT ons jaar! Ik straal het nu gewoon in

)