abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62018371
Dank.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62019175
Ik ben vanmorgen ook geweest en mijn baarmoederslijm is dik genoeg (7mm) maar mijn folikels willen niet echt, ze zijn allemaal klein behalve twee stuks die zijn 1.1 en 1.2 (ze moeten minimaal 1.8 zijn) het schiet nog niet op dus. Donderdag terugkomen.

Het is bij het ziekenhuis allemaal heel spannend voor het personeel, iedereen vreest voor zijn of haar baan daarnaast is het personeel in het ziekenhuis vrij close, het is maar een klein ziekenhuis. Ik vind het zo balen voor ze. Die interm die is aangesteld gaat vast geen vriendjes maken.
Voor mijzelf zou ik het balen vinden als het ziekenhuis hier dicht moet of in afgeslankte vorm verder gaat. Dan moet ik waarschijnlijk naar Almere, dat is veel reistijd voor mij en dan kom ik niet in een ziekenhuis dat beter bekend staat ofzo. Als dat zo is dan neem ik op de uur reistijd die ik krijg liever nog een half uur erbij om door te reizen naar het AMC.
pi_62019326
vlindur: oh wat jammer nou.... hopelijk gaat het de volgende keer goed
(ik had hetzelfde probleem.... geen goede eisprong met tabletten)

basimah: wat balen zeg.... ja liever een goed ziekenhuis en dan maar iets langer onderweg.
maar zou fijn zijn als je het lekker in de buurt had idd
pi_62019789
Oh nee vlindur, dat is echt... . Nu maar hopen dat het volgende maand beter gaat.
Basimah je hebt een pm.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_62028890
Jeetje, balen Vlindur , maar hopen dat het deze maand wel goed is!

Zeker balen Basimah, mijn oma heeft daar gelegen tot haar overlijden en ik vond het altijd een erg fijn ziekenhuis met zeer betrokken personeel. Hoop ook dat het gewoon blijft. Reistijd is zeker niet fijn.

Hier nu 4 dagen verhoging maar wel erg laat in mijn cyclus. Als ik nu morgen nog steeds verhoging heb, dan moet ik dus prikken (maar zul je net zien dat ik in Limburg zit op klantenbezoek (woon zelf bij Den Haag) en ook nog een afspraak bij de dietiste heb... wordt weer racen dan). Ik verwacht eerlijk gezegd dat mijn temp. wel weer naar beneden is want voel allemaal krampjes in mijn buik.

Overigens, wat is normaal? Ik heb normaal ongeveer 36.5 aan ochtendtemperatuur en nu is het 36.8, 36.8, 36.7 en 36.8. Is dat voldoende voor een verhoging?
pi_62029310
Jullie zijn lief

Ik wist niet dat ongesteld zijn zó zeer deed zeg.. Mn arme buik en mn arme rug. Tis niet best. En die hoeveelheid! Jemig. Dat was ik even niet meer gewend Dit is wel mn eerste echte menstruatie sinds jaren. Maar ja, ben blij dat dat in iedergeval weer werkt

Basmiah, Ik hoop dat je in je ziekenhuis kan blijven. Ik heb er 2 momenteel, het UMCG (Groningen) voor mn pols en hier in Drachten voor de babywens. Het lijkt me niks om te moeten verhuizen. Je leert het personeel toch kennen. Zou het niks vinden om alles weer te moeten delen met een vreemde arts..

Wilmadonna, Hoelang ben jij/ zijn jullie bezig? En hoelang heeft het geduurd voor ze dat veranderden dan?

Happy, Geen idee hoe het zit met tempen, kun je het niet googlen? Er is vast wel ergens iets te vinden toch?
pi_62029554
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:00 schreef Vlindur het volgende:
Happy, Geen idee hoe het zit met tempen, kun je het niet googlen? Er is vast wel ergens iets te vinden toch?
Ik heb een 'voorbeeld' temperatuurcurve gekregen, maar dat is dan zo'n ideale cyclus waarbij de verhoging precies op de 14 dag komt en dan gelijk 0,5-0,7 graden stijgt. Nu zei de gyn wel dat dat de ideale cyclus was en dat je daar altijd wel van afwijkt, maar het maakt zo onzeker.

Anyway, ik dacht misschien zijn hier wel ervaringsdeskundigen die ook getemperatuurt hebben en ook maar een paar tienden omhoog gingen.
pi_62029800
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb een 'voorbeeld' temperatuurcurve gekregen, maar dat is dan zo'n ideale cyclus waarbij de verhoging precies op de 14 dag komt en dan gelijk 0,5-0,7 graden stijgt. Nu zei de gyn wel dat dat de ideale cyclus was en dat je daar altijd wel van afwijkt, maar het maakt zo onzeker.

Anyway, ik dacht misschien zijn hier wel ervaringsdeskundigen die ook getemperatuurt hebben en ook maar een paar tienden omhoog gingen.
God ja, dan zijn we wel echte n00bs he
pi_62029842
bij mij ging 't ook altijd maar een paar tienden omhoog hoor happyme. en dat was toch genoeg!
pi_62038554
Vlindur wat balen zeg, dat je dat te horen hebt gekregen... maar wel fijn inderdaad dat je lichaam wel weer goed lijkt te werken wat je menstruatie betreft...!

Basimah... bij jou schiet het ook niet echt op dus... nou... hopen maar dat het binnenkort in ieder geval beter gaat!!

Happy, ook ik heb hééééééél lang getemperatuurd en ik had zonder medicijnen ook geen verhoging. Met Clomid ging mijn temperatuur ook altijd maar een paar tienden omhoog. Mijn gyn zei dat die paar tienden wel genoeg waren... àls 'ie maar stijgt...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62040413
vlindur: wij zijn sinds 2006 bezig.. in maart 2006 gestart met de eerste tabletten kuur toen....
dus ik hoop echt dat het nu 's zal lukken.
pi_62045643
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:42 schreef wilmadonna het volgende:
vlindur: wij zijn sinds 2006 bezig.. in maart 2006 gestart met de eerste tabletten kuur toen....
dus ik hoop echt dat het nu 's zal lukken.
Jeetje zeg,, Ik hoop ook dat je snel mag vertrekken.. Heb je zelf wel het idee dat de gyn zn best doet? of moddert ie maar wat aan?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:55:11 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62060648
Hier nu vandaag de 5e dag verhoging , ben dus vanavond bloed wezen prikken. Wel zit ik al op dag 26 vandaag en heb allerlei krampjes in mijn buik dus vermoed dat ik wel ongesteld ga worden over een paar dagen (normaal gesproken over een dag of 4).

Wij gaan lekker op vakantie vrijdagmorgen voor 12 dagen naar Spanje dus ben even vertrokken. en als ik nou eind volgende week nog niet ongesteld ben, zoek ik even een internetcafé en kom ik het even melden
pi_62066329
Nou lieve meiden en heren, ik ga voorlopig afscheid van jullie nemen..

Al tijden ben ik aan het wikken en wegen, ja, nee.. doorgaan of niet.. Net nu ik zo lekker in mijn vel zit na een heel slecht 1,5 afgelopen jaar.. en ik heb de knoop doorgehakt.. Het komende jaar ga ik helemaal geen poging meer ondernemen. Een jaar helemaal niets, maar dan ook echt niets. Genieten, verre reizen, ben nog met andere dingetjes bezig.. Nieuwe baan straks.. Manlief is het met me eens (maar die heeft sowieso zoiets van: wat jij wil, wil je nu: graag! Wil je nog even wachten, ook prima, als jij je maar goed voelt..)

We willen heel graag kindjes, maar het is nog belangrijker dat ik lekker mezelf ben en goed in mijn vel zit. En dat zit ik eindelijk en ik wil me gewoon nergens meer zo blind in storten op dit moment. De molen brengt teveel onzekerheden met zich mee en op dit moment wil ik gewoon even zekerheid, en dat is rust in dit geval. Ben heel gezond bezig, o.a. door te zijn gestopt met roken en heel veel te sporten, en dat wil ik een poosje doorzetten. Voelt erg goed namelijk!

Heeft me echt even gekost om zover te komen, maar daaraan merk ik wel dat het goed gaat. Wil nog steeds dolgraag, maar die ziekelijke drang van: het moet nu! is er even niet. Het is momenteel goed zo. Ik ben bijna 28, dus heb nog even. Gelukkig en dat zet me nu in de positie deze keuze te maken en die keuze voelt goed. Mijn cryo's lopen niet weg Was het gejojo echt zat, ene dag: ik wil NU! Andere dag: maar is het verstandig wat als, wil nog wel dit of dat voordat.... blablabla... En nu gewoon even: RUST!

Blijf zeker meelezen, en zal af en toe zeker nog wat komen posten! Ik wens jullie allemaal zoveeeeel geluk en hoop zoooooo dat dit topic dus écht leeg is, tegen de tijd dat ik er weer echt voor ga. Het is jullie allemaal gegund!!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62067792
Lieve NieTTus, Ik wens je alle sterkte en gezondheid toe, dat je goed kan uitrusten en je zelf weer tot orde laat komen. (Kromme zin, maar je snapt me wel)
Succes met je nieuwe baan!

Liefs!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:21:03 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62068786
NieTTus, goed voor jezelf zorgen is altijd prioriteit 1 hoor!
Jouw tijd komt echt nog wel!
(En voor het geval iemand me verkeerd begrijpt, dat bedoel ik niet als in 'het komt vanzelf wel, mocht iemand me verkeerd begrijpen, maar meer dat dat gevoel van 'nu wil ik het wel' echt wel weer komt als de tijd daar rijp voor is.)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:50:22 #267
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62069081
Niettus een absoluut begrijpelijke keuze
pi_62072492
NieTTus, wat een moedige keuze, want het is een moeilijke keuze. Ik wens je een fantastisch jaar toe met alle voorspoed en kracht en daarna wel vol goede moed de molen in!
pi_62073037
NieTTus
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_62073232
tsjonge, wat dapper vind ik je Niettus. klinkt heel verstandig! en fijn dat je man je zo steunt. alle goeds gewenst tijdens dit jaar-voor-jezelf, en ik hoop dat je er daarna weer tegenaan kunt (en dat 't dan snel raak is!).
pi_62073388
Jeetje niettus wat een dappere keus! Je hebt ook helemaal gelijk om voor jezelf te kiezen maar wat zal het moeilijk zijn geweest om die knoop door te hakken. Geniet van alles de komende tijd!
pi_62077029
Niettus: een moeilijke en moedige keuze! Lekker genieten van het jaartje 'even niks aan mijn lijf' !!!!
heb bewondering voor je dat je deze keuze gemaakt hebt!

ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en mag vanavond de pregnyl zetten.
Dus morgen en overmorgen thuis zelf 'klussen'.

Heb het nog even nagevraagd over inseminatie en mocht het deze keer niet lukken (wat ik niet hoop natuurlijk) mogen we inseminatie laten doen volgende keer. Dus nog geen IVF.
Mijn gynacologe is heel begripvol, aardig en persoonlijk. Het duurt alleen allemaal langer en werkt net even iets anders in zweden dan in NL.
Ik mag pas over 3 weken testen (heb vanaf morgen ook een kuur met progesteron vaginale tabletten, 20 dagen lang) dus dan kan ik pas iets laten weten!
pi_62077094
20 dagen..... Maar progesteron beinvloed de zwangerschapstest niet dus dan zou je toch ook over 2 weken wel sneaky kunnen testen?
pi_62078876
dat kan ja, haha
ik heb vorige keer ook niet zolang kunnen wachten hoor
of ik wordt ongesteld... dan hoef ik niet meer te testen...
pi_62079932
Ik ben inmiddels 3 dagen ongesteld. Vanochtend naar de gyn geweest voor controle. Ik heb geen cystes en mag vanavond weer met clomid beginnen..

Wilmadonna. Succes met klussen de komende dagen. Hoop dat je er een feestje kan bouwen over 21 nachtjes
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:08:06 #276
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_62081205
NieTTus, heel moedig van je! Hopelijk geeft dat jaar je de rust en energie die je nodig hebt om daarna weer vol goede moed verder te gaan.

Alle anderen: succes met deze ronde!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:18:26 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62084417
NieTTus, sterke en stoere vrouw!! Wat een dappere beslissing heb je genomen. Er is vast ook een wondertje voor jullie weggelegd, dat kan niet anders.

Alle anderen: ik lees gewoon mee hoor, maar reageer niet meer zoveel. Ik wil jullie ini eder geval heel veel succes wensen en wilmadonna je gaat een spannende periode tegemoet en wat fijn dat de evt. volgende poging toch een inseminatie wordt en geen IVF!!
Make love, not war ☮
pi_62089238
NieTTus, wat een dappere keuze, zeg! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er wel van 'schrok', juist omdat je er zo positief instond en dan nu toch een totaal andere keuze maakt. Maar dat maakt het niet minder belangrijk dat je gewoon voor de rust en jezelf kiest. Heeeeeeel veel sterkte. Doe rustig aan!!! En doe wat je hart je ingeeft...! Geniet van de rust...!

Wilmadonna... zet'm op!!
pi_62090047
Niettus, wat dapper van je. Heel moedig om voor jezelf te kiezen. Wie weet gebeurt er juist wat je niet verwacht...
pi_62102657
Hier helaas geen geluk deze ronde. Op naar de volgende NOD.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:59:15 #281
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62103657
Prinses... 't zou zo fijn zijn geweest als je gelijk klaar was geweest...
pi_62104306
Klote prinses.. Maar vol goede moed gaan we volgende maand voor ronde 2!

pi_62105564
Wat jammer voor je prinses.....
Prinses en vlindur jullie gaan gewoon deze ronde 2 streepjes zien! (en dan doe ik ook graag mee, als het ziekenhuis meewerkt in ieder geval)
pi_62105753
jammer prinses....
pi_62126023
Ik ben vandaag voor controle geweest, ze gaan nu groeien (3 stuks tegenlijk) ze hangen een beetje bij de 13 mm ongeveer, morgen terugkomen, word het morgen niet dan word het overmorgen.
Baarmoederslijm was ook netjes dik genoeg, dus het ziet ernaar uit dat onze eerste dagen vakantie goed gaan beginnen
pi_62143015
o gelukkig basimah dat je eitjes (drie nog wel) gaan groeien!
Hoeveel dagen ben je nu aan het spuiten???
Kom je nu niet in de knoei nu je op vakantie gaat?

wij hebben eergisteren en gisteren geklust, dus het is nu afwachten...
pi_62143416
Spannend basimah en wilmadonna! Ik duim alvast mee.
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:47:15 #288
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_62143871
Tot onze verbazing was het vrijdag weer "raak": ondanks dat mijn vrouw de laatste dagen het gevoel had dat het dit keer wel gelukt was, mag ze weer een paar dagen van haar "maandelijkse ongemak" "genieten".
Het rare is dat de laatste twee cycli korter waren dan normaal: 24 en 22 dagen. Kan dit door de medicatie komen? We wachten momenteel de antwoorden van het fertiliteitscentrum af.

30 Oktober instructie in het ziekenhuis m.b.t. IVF, daana zien we wel wie waar wat en hoe. Rekenen kunnen we nu ook niet meer vanwege die rare korte cycli waar we geen pijl op kunnen trekken.

Over een paar dagen hebben we hier Grote Verzoendag, ik zal eens even een gesprekje met de Allerhoogste voeren ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_62146614
Balen Silktie, hopelijk heeft het centrum snel antwoorden voor jullie. Dit zijn idd wel heel korte cycli.
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:31:52 #290
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_62148262
Net met ze gesproken.
Nu een maand niets doen, IVF komt door alle feestdagen toch pas in november aan de orde.
Dat geeft ons een beetje mentale rust en zo kunnen we ook zien of de medicijnen iets met die kortere cycli te maken hebben of niet.
* SilkTie stiekem hoopt dat het zonder al die troep wel gewoon lukt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:17:56 #291
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62149343
Wilmadonna, ik ga voor je duimen!!

Basimah, wat fijn dat je eitjes wat lijken te doen! Super!

Silktie, balen dat het nu toch weer op niks uit is gedraaid, ondanks het positieve gevoel van je vrouw... jammer! En inderdaad zijn 22 en 24 dagen wel heel erg kort!

Miss_Sly, ik weet dat je op vakantie bent, maar ik weet niet wanneer je terug komt ... Nou ja, ik ben in ieder geval benieuwd hoe het met je is...!!
pi_62149357
En morgen weer terug komen
pi_62166680
--> voor degenen die zwanger zijn geraakt na een behandeling met injecties:

wanneer merkte je voor het eerst iets raars in je lichaam?
en wat waren de verschijnselen?

(ik ben hier erg benieuwd naar)
pi_62166942
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef wilmadonna het volgende:

Eigenlijk niets... behalve dat mijn mentruatie dus niet kwam op dag 28.... En ook niet op 29. Toen heb ik er maar een test tegenaangegooid en bleek dat ik eindelijk zwanger was. Maar het was ook zo onwerkelijk ik voelde me helemaal niet anders.

De test van MvM heb ik een paar dagen later gedaan, ook toen voelde ik me niet anders, dus ik vond het weer reuze spannend of deze test ook wel positief zou worden.

Maar toen ik eindelijk wat begon te merken was het ook echt fout ook. Ik ben tot week 14 kotsmisselijk geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:53:48 #295
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62167477
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef wilmadonna het volgende:

Net als Ticootje heb ik het ook niet gemerkt. Ik werd ook niet ongi en ben op dag 18 na de IUI gaan testen.
Make love, not war ☮
pi_62169199
De pregnyl zit erin Wel een lekker begin van onze korte vakantie

Tot vrijdag allemaal
pi_62170619
oh Basimah, wat spannend!!!
Hopelijk kunnen we allebei over een tijdje samen overstappen naar het andere forum!!! Dat zal geweldig zijn!
Hoe groot waren je eitjes nu???

Miss Sly: ben je al terug van je vakantie???

bedankt ticootje en diaan voor jullie info!
pi_62178434
Ik ben weer terug...
quote:
Helaas slecht nieuws gehad vanmiddag; er zijn op de echo géén foetale delen te zien terwijl die er nu toch echt hadden moeten zijn. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe verder; curettage of natuurlijke miskraam.

Ik ben verdrietig dat we dit kindje maar zo kort bij ons konden houden en bang voor wat komen gaat. Geen idee hoe of wat met een curettage of een natuurlijke miskraam. Ik vind het doodeng.

En dan de gedachte weer terug te moeten in die MMM om zwanger te kunnen raken...weer al die echo's, injecties, controles...jeetje.

pi_62178711
Wat een droevig nieuws, Kinderwens...
Ik weet niet goed wat ik kan zeggen behalve dat ik jou veel sterkte toewens, voor nu en ook voor in de nabije toekomst als je terug de MMM in moet
pi_62178791
Och Kinderwens, wat een vreselijk bericht! Veel sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')