Nou lieve meiden en heren, ik ga voorlopig afscheid van jullie nemen..
Al tijden ben ik aan het wikken en wegen, ja, nee.. doorgaan of niet.. Net nu ik zo lekker in mijn vel zit na een heel slecht 1,5 afgelopen jaar.. en ik heb de knoop doorgehakt.. Het komende jaar ga ik helemaal geen poging meer ondernemen. Een jaar helemaal niets, maar dan ook echt niets. Genieten, verre reizen, ben nog met andere dingetjes bezig.. Nieuwe baan straks.. Manlief is het met me eens (maar die heeft sowieso zoiets van: wat jij wil, wil je nu: graag! Wil je nog even wachten, ook prima, als jij je maar goed voelt..)
We willen heel graag kindjes, maar het is nog belangrijker dat ik lekker mezelf ben en goed in mijn vel zit. En dat zit ik eindelijk en ik wil me gewoon nergens meer zo blind in storten op dit moment. De molen brengt teveel onzekerheden met zich mee en op dit moment wil ik gewoon even zekerheid, en dat is rust in dit geval. Ben heel gezond bezig, o.a. door te zijn gestopt met roken en heel veel te sporten, en dat wil ik een poosje doorzetten. Voelt erg goed namelijk!
Heeft me echt even gekost om zover te komen, maar daaraan merk ik wel dat het goed gaat. Wil nog steeds dolgraag, maar die ziekelijke drang van: het moet nu! is er even niet. Het is momenteel goed zo. Ik ben bijna 28, dus heb nog even. Gelukkig en dat zet me nu in de positie deze keuze te maken en die keuze voelt goed. Mijn cryo's lopen niet weg

Was het gejojo echt zat, ene dag: ik wil NU! Andere dag: maar is het verstandig wat als, wil nog wel dit of dat voordat.... blablabla... En nu gewoon even: RUST!
Blijf zeker meelezen, en zal af en toe zeker nog wat komen posten! Ik wens jullie allemaal zoveeeeel geluk en hoop zoooooo dat dit topic dus écht leeg is, tegen de tijd dat ik er weer echt voor ga. Het is jullie allemaal gegund!!