In nederland heet het Synarel. Dus bijna hetzelfde. Ik vond de bijwerkingen van de neusspray trouwens minder dan die van de Lucrin injecties die ook de eigen hormoonhuishouding stilleggen. Niet ieder ziekenhuis werkt hier trouwens mee dacht ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:29 schreef wilmadonna het volgende:
synarela heet het hier, misschien kun je het googlen?
Heb je de uitslag la gehad?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik neem morgen de laatste primoluts en krijg ook de uitslag van het bloed prikken. Daarna hopelijk snel duivels en dan aan de clomid. Spannend wel.
Ja, alles was goed! Ik kreeg de gyn niet eens aan de lijn, die had een spoed-iets. Vond ik eigenlijk niet erg, hoefde ik ook niet op te biechten dat ik niet tot vandaag gewacht heb met de primolut.quote:
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Alles bij elkaar. Eventueel extra vitamine C is ook goed, maar schaap vond 4-5 pillen 's ochtends wel voldoende
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?
Dank jequote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef miss_sly het volgende:
SilkTie, ik mag je manier van posten welDown to earth met een positieve ondertoon, heerlijk
Als schaap nog wat pepers nodig heeft: we hebben hier tegenover het werk een shoarma tent met nogal pittige dingetjes (niet de serveersters, die zijn niet pittig: niet in aanblik en niet in serveren). Een bakje opsturen? Het probleem is wel dat z'n achterste daarna nog zo'n week doorbrandt ... maar da's off-topicquote:Schaap slikt inmiddels ook van alles, homeopatische pillentjes die de man van mijn vriendinnetje ook slikt. Ook foliumzuur, gewoon een multivitamine, zaagbladpalm en L-carnithine. De produtie van de man vna mijn vriendin was er erg door verbeterd (bijna verdubbeld!) dus de moeite waard om de toch al niet slechte zwemmers van schaap even wat peper in hun achterste te stoppen
Die vitamine C verbetert de opname van die andere zooi.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Alles bij elkaar. Eventueel extra vitamine C is ook goed, maar schaap vond 4-5 pillen 's ochtends wel voldoende
1. Een van die pillen is zo'n gel-ding, krijg je m.i. dus een vies papje vanquote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Is het een optie om de pillen te vermalen en ze stiekem toe te dienen?
Gewoon even uit interesse: waar heb je dat opgezocht?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:52 schreef Jose81 het volgende:
Silktie, ik heb gelijk even gekeken wat het Loofhuttenfeest nou precies inhoudt.. leuk om zo weer wat te leren! Ik heb nooit geweten wat het nou precies inhoudt...![]()
Ik ben het helemaal met je eens. En doorgaans gaat het me best goed af, maar een inzinkinkje heb ik toch wel zo nu en dan, hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hou niet zo van dat depri gedoe, dan moet je niet alleen tegen de situatie maar ook nog tegen een slecht humeur vechten.
Met frisse tegenzin is het makkelijker vechten en het maakt de situatie ook hanteerbaarder.
Nou, wat dat betreft kan hij wel wat hebben. Toen we in Mexico op vakantie waren, viel hij iedere keer aan op de salsa die je overal bij geserveerd krijgt. Pas als zijn neus begon te lopen en hij lichtelijk tranen in zijn ogen kreeg bij het proeven van de eerste hap, vond hij de salsa lekkerquote:Als schaap nog wat pepers nodig heeft: we hebben hier tegenover het werk een shoarma tent met nogal pittige dingetjes (niet de serveersters, die zijn niet pittig: niet in aanblik en niet in serveren). Een bakje opsturen? Het probleem is wel dat z'n achterste daarna nog zo'n week doorbrandt ... maar da's off-topic.
I know. Maar zoals gezegd, we eten best gezond, dus ik denk dat dat wel goed zitquote:Die vitamine C verbetert de opname van die andere zooi.
Succes met slikken en mijn duimen draaien voor deze IUI zodat IVF niet nodig zal zijnquote:Gisteren zei ik al tegen de apotheekster dat ik mij net mijn oma zl. voel, allemaal pilletjes voor het ontbijt (maar zij is ermee toch flink voorbij de 90 gekomen ...)
[]
1. Een van die pillen is zo'n gel-ding, krijg je m.i. dus een vies papje van![]()
2. Stiekem toedienen?!?
Dat idee kreeg ik al van je posts.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En doorgaans gaat het me best goed af, maar een inzinkinkje heb ik toch wel zo nu en dan, hoor.
Dan mag die een keer langs komen als mijn Jemenitische 'pleegvader' weer verse 'schoug' gemaakt heeft. Ontzettend lekker, maar je neus gaat tranen en je ogen lopen zodra je er een meter vanaf staatquote:Nou, wat dat betreft kan hij wel wat hebben. Toen we in Mexico op vakantie waren, viel hij iedere keer aan op de salsa die je overal bij geserveerd krijgt. Pas als zijn neus begon te lopen en hij lichtelijk tranen in zijn ogen kreeg bij het proeven van de eerste hap, vond hij de salsa lekker
Ik denk dus dat hij heel graag wat wil ontvangen![]()
Wij eten ook gezond: we gebruiken veel volkoren, weinig suiker, geen zout, alleen olijfolie, geen frituur, alleen maar roerbakken, geen margarine of boter etc. etc. etc.: ik mis sommige dingen wel, maar mijn vrouw is nogal gevoelig voor vettigheid, blijft direct in haar keel steken; visje gebakken in boter is dus mijn lekkernij die ene keer in de 2-3 jaar dat wij bij mijn ouders op bezoek zijn; ik klaag niet, want wat ze maakt is erg lekker en zo kan het dus ook zijn dat broeken die ik 10-15 jaar geleden gekocht heb, nog altijd passen. Maar dat beetje extra vitamine C heb ik denk ik toch wel nodig, ik eet niet zoveel fruit als zou moeten. Soms heb ik een aanval en dan eet ik drie perzikken en vijf pruimen achter elkaar op en dan kan ik weer drie weken zonder. Regelmatiger leven en meer slaap zou ook goed zijn ... maar goed, de hypotheek moet toch ergens van betaald wordenquote:I know. Maar zoals gezegd, we eten best gezond, dus ik denk dat dat wel goed zit
Dank je!quote:Succes met slikken en mijn duimen draaien voor deze IUI zodat IVF niet nodig zal zijn
Ik ben het met je eens, maar toch, ik heb echt zitten janken omdat ik mij gekwetst voelde door je opmerking over depri gedoe.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hou niet zo van dat depri gedoe, dan moet je niet alleen tegen de situatie maar ook nog tegen een slecht humeur vechten.
Met frisse tegenzin is het makkelijker vechten en het maakt de situatie ook hanteerbaarder.
[..]
Loofhuttenfeest ingetypt op Google en toen een link gevonden naar beeldbank.nl als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef SilkTie het volgende:
Gewoon even uit interesse: waar heb je dat opgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |