PM Arceequote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
mooi dat het topic op 1 sept 11:11 is geopend!
Staat er ookquote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef M0NTANA het volgende:
ADO Den Haag scoorde vijfmaal tegen Sparta.
Estse!quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Alle Etse spelers hebben al gescoord (Klavan en Oper)!
En de enige speler van Burundi heeft al een assist achter zijn naam.
[ afbeelding ]
Mwaquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zou de gegevens verkopen. Of in ieder geval iets mee doen. Officieel publiceren op sport.fok ofzo, want dit is coole info!
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Iemand een idee?
Ik denk daar nog over na. Het is in ieder geval vrij eenvoudig om alles om te zetten van de Eredivisie naar alle clubs uit de Jupiler League (als je tenminste een bron hebt met assistgevers).quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?
Zeer tof gedaan, dit ga ik zeker volgen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Nu de competitie nog niet ver onderweg is, is het natuurlijk nog makkelijk om bepaalde statistieken toe te voegen. Iemand een idee?
Hm, dat wordt wel lastig denk ik. Dan zou je per speelronde van alle 18 clubs alle gegevens moeten invullen (speelminuten, etc). Ik kijk nog even of het zo gemaakt kan worden dat het niet veel tijd kost om in te vullen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Gatalin het volgende:
Misschien een idee om te kijken wie dé supersub van de eredivisie is? Ik weet niet of dat al te veel werk is, waarschijnlijk wel...
Mwa. Dit is gewoon een hobby en daar houd ik het liever bijquote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Is een baan bij Infostrada Sports niets voor jou Ray?
Een aantekening bij ieder doelpunt dat door een invaller wordt gemaakt is toch voldoende?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, dat wordt wel lastig denk ik. Dan zou je per speelronde van alle 18 clubs alle gegevens moeten invullen (speelminuten, etc). Ik kijk nog even of het zo gemaakt kan worden dat het niet veel tijd kost om in te vullen.
Ik weet al hoe ik het ga oplossen jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een aantekening bij ieder doelpunt dat door een invaller wordt gemaakt is toch voldoende?
Nee. Vertel?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef Reddiablo het volgende:
nice, tvp
maar ken je het progje Leaguepad al?
Ik heb van alle Eredivisieclubs zo'n overzicht, maar omdat we nog maar één speelronde ver zijn, heeft het niet zoveel nut om die nu al up te loaden. Heb alleen FC Groningen en PSV gedaan, omdat zij vier of meer goals hebben gescoordquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Superheld het volgende:
Nice!
Heb je die van NAC ook en kan je die zo af en toe eens posten (hier of in het NAC topic?)
Waar is ADO dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb alleen FC Groningen en PSV gedaan, omdat zij vier of meer goals hebben gescoord.
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
Oh, foutje. Er was toch zo'n spreekwoord voor als je van tevoren zoiets zegt wat nog moet gebeuren?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Jouw hoekje zijn de forumstats, alleen staat je naam er niet bij.
quote:Op zondag 14 september 2008 00:19 schreef Reddiablo het volgende:
kom maar op met die ADO stats
GUESS WHO'S BACK!![]()
![]()
Plaatjes zijn klikbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 00:52 schreef Beschouw het volgende:
Heb je er ook een vergrootglas bij? Krijg het plaatje niet groter.
ja RM, luie lamstraal, dat kan er makkelijk bijquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Luco het volgende:
Je laat nu alleen de doelpunten zien die gemaakt worden. Misschien ook leuk om er een grafiekje bij te maken van de doelpunten tegen? Moet niet zo moeilijk zijn toch? Aangezien alles toch ingevuld wordt en automatisch verwerkt wordt in grafiekjes?
Yup, dat idee had ik al, maar ik ga het er volgende week in verwerkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Luco het volgende:
Je laat nu alleen de doelpunten zien die gemaakt worden. Misschien ook leuk om er een grafiekje bij te maken van de doelpunten tegen? Moet niet zo moeilijk zijn toch? Aangezien alles toch ingevuld wordt en automatisch verwerkt wordt in grafiekjes?
Ja. En ik houd het gewoon voor mezelf. Teveel werk aan gehad.quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je al nagedacht?
En terecht! Jouw kindje!quote:Op zondag 21 september 2008 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. En ik houd het gewoon voor mezelf. Teveel werk aan gehad.
Maar 90+3' telt ook voor 90' of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef RayMania het volgende:
Nog maar twee vrije trappen gescoord. En de meeste goals vallen in de 90'
.
Ja, dat wel, dus niet helemaal eerlijk. Maar anders kan het nietquote:Op zondag 21 september 2008 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar 90+3' telt ook voor 90' of niet?
Aparte 'blessureminuut'?quote:Op zondag 21 september 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat wel, dus niet helemaal eerlijk. Maar anders kan het niet.
Ik kan niet zien of er in de 90' is gescoord of in de 91' of 92'. Bij alles staat 90'.quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aparte 'blessureminuut'?
Dus:
45'
Blessuretijd 1e helft
90'
Blessuretijd 2e helft
Volgens mij staat het er op NOS-TT wel altijd bij. Daar staat ook (90), dus toevallig was die in de 90e denk ik.quote:Op zondag 21 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of er in de 90' is gescoord of in de 91' of 92'. Bij alles staat 90'.
Voorbeeld.
en volgens mij op vi.nl ook wel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij staat het er op NOS-TT wel altijd bij. Daar staat ook (90), dus toevallig was die in de 90e denk ik.
Tja, plus zo'n beetje 20 sheets aanpassen waar gewoon 45' staatquote:
Dat was een wippertjequote:Op maandag 22 september 2008 10:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, wat versta je onder een stift als de goal van Martens een schot was?
Ik snap ineens waarom Ray zoveel tijd voor deze statistiekjes heeft..quote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef borisz het volgende:
Ray.
Johan Derksen heeft nog een database redacteur nodig.
Hm, dat is inderdaad meer een stift dan een schot. En VI zegt het ookquote:Op maandag 22 september 2008 10:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, wat versta je onder een stift als de goal van Martens een schot was?
Zoveel tijd kost het niet. 5-10 minuten voor de goals invullen en vijf minuten voor de plaatjes makenquote:Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom Ray zoveel tijd voor deze statistiekjes heeft..
Kortom je zat de rest van de week uit je neus te vreten bij de VI?quote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het niet. 5-10 minuten voor de goals invullen en vijf minuten voor de plaatjes maken.
Anders zou het gekkenwerk zijn.
Af en toe wat emailboxjes kraken, maar verder weinig inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 11:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kortom je zat de rest van de week uit je neus te vreten bij de VI?
Krijg ik er een collega bijquote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef borisz het volgende:
Ray.
Johan Derksen heeft nog een database redacteur nodig.
Nee, maar ik doe af en toe ook wat met statistiekjes en databasesquote:Op maandag 22 september 2008 13:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zit je bij VI?
De ontslagen DB-redacteur heette toch geen R. B. hè?
quote:Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe af en toe ook wat met statistiekjes en databases
Wat kostte je het om al die koppelingen te maken in Excel?quote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het niet. 5-10 minuten voor de goals invullen en vijf minuten voor de plaatjes maken.
Anders zou het gekkenwerk zijn.
Een weekje treinen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat kostte je het om al die koppelingen te maken in Excel?
Dat hangt af van hoeveel er genomen worden...quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
Weinig vrije trappen er in tot nu toe, verrassend.
Daar moet FC Groningen nog bijquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Wat feitjes:PSV en FC Utrecht hebben de meeste clean-sheets (3).
quote:
#O$*($)*$)( Ray.quote:Op zondag 28 september 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Er is trouwens nog geen één eigen doelpunt gevallen.
Hehequote:
Halloquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:04 schreef richbitch het volgende:
Hey Raymania!
Ik voer wekelijks zelf de gegevens in (wedstrijd, doelpuntenmaker, assistgever, minuut van scoren) en de bron daarvan is www.eredivisie.nl. Zelf beoordeel ik wat voor een type doelpunt het is. Dit kost mij ongeveer 20 minuten per week en verder worden alle gegevens die je hierboven ziet (plus wat ik nog niet heb gepost) allemaal automatisch uitgerekend.quote:Je doet dit dus allemaal zelf, kopieer je het gewoon vanaf teletekst zegmaar? Of allemaal geautomatiseerd?
Ik heb het tot ongeveer maart 2008, daarna heb ik het niet meer ingevoerd. Maar de gegevens daarvan zijn minder uitgebreid dan ik nu heb gemaakt. Ik heb de sheet opnieuw ontworpen.quote:Heb je ook van vorige seizoen?
Ben benieuwd. Hij kan mij altijd mailen als hij vragen heeft of iets wilt weten (Engels is okay).quote:Een buitenlandse huisgenoot van mij wil een soort scriptie maken over het Nederlandse voetbal, iets in die richting.
Alvast bedankt voor een reactie!
Gewoon Ray lief aankijken of hij zijn sheet met je wil delenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef WeebI het volgende:
Ziet er gelikt uit Ray
Ben zelf ook een excelding aan het bijhouden van de Primera División, maar heb geen flauw idee hoe ik het in van de fraaie grafiekjes enzo krijg
Dat gaat niet zomaar (denk ik). Hij houdt namelijk de types doelpunten bij, en wanneer ze gescoord worden etc. Ik houd meer bij hoeveel duels iemand speelt, hoeveel minuten hij daarin speelt en hoelang hij er gemiddeld over doet om een treffer te maken of een gele kaart pakt. Zoiets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon Ray lief aankijken of hij zijn sheet met je wil delen
Geen idee, daar heb ik geen statistieken van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Heeft er wel eens eerder een ploeg 2 wedstrijden achter elkaar met 5-2 gewonnen?
Goudmijntje ja!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bouw een simpele site en gooi er wat Google Ads in
Waar meld ik mij aan? www.raymania.nl heb ik alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bouw een simpele site en gooi er wat Google Ads in
Toffe site. Misschien moet ik ook maar eens FIFA aanschaffen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar meld ik mij aan? www.raymania.nl heb ik al.
En dit topic staat ook al in je MyAT's, je hoeft bijna niks meer zelf te doen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou zo m'n doelpunten afstreeplijstje kunnen starten, al het voorwerk is al gedaan.
U heeft helemaal gelijk, plaatje aangepast. Stond een foutje in de sheet.quote:Op maandag 29 december 2008 16:54 schreef Pritt het volgende:
Tof, ik vind die laatste stat alleen een beetje onduidelijk.
Wanneer maakt iemand nou de gelijkmaker?
Dat zou dan toch bij "gelijk" moeten zijn? Die is heulemaal leeg.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie is de topscorer onder de verdedigers?
Ok, bedanktquote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In principe zijn dit de scorende verdedigers, maar soms speelt een verdediger op het middenveld (Vertonghen bijvoorbeeld).
Precies, zulke spelers zijn lastig. Posities heb ik letterlijk overgenomen van VI Seizoensgids, dus dat houd ik overal maar aan. De ene keer speelt Sno weer op het middenveld, dan weer aanvaller. Lastig.quote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sno staat ook als verdediger, maar dat is ie niet echt.
Hm, volgens VI-gids wel, volgens officiële site een middenvelder.quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Buttner is toch ook geen verdediger?
hee leuk man !quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef RayMania het volgende:
De doelpunten van alleen de invallers staat al hierboven. Het belang kan ik nog wel posten.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:27 schreef RayMania het volgende:
Na de komende speelronde zal ik weer eens een update doen.
Is goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
Zou je bij de volgende update weer eens een tabelletje willen plaatsten waarin te zien is in welke minuten de clubs gescoord hebben?
Ga ik even berekenen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel daarvan zijn beslissend voor het resultaat geweest? Dus de gelijkmaker of de winnende?
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Halleloeikoei, die doelpunten in blessuretijd.
Fergie-time?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef mcyodogg het volgende:
En hoeveel daarvan waren in Fergie-time?
FC Twente - PSV 1-1.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de extra tijd op de extra tijd(zoals vandaag bij Twente). Vernoemd naar Sir Alex Ferguson, omdat zijn ploeg dan regelmatig scoort.
Maar was meer als een grapje bedoeld, aangezien je dan ook moet weten hoeveel tijd er origineel bijgegeven werd.
Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef Rumille het volgende:
Kan je zo'n staafdiagram geven wat betreft winnende treffers in de laatste 15 minuten?
Ja, per club hoeveel doelpunten tegen in de laatste 15 en hoeveel gescoord in de laatste 15quote:Op maandag 9 maart 2009 09:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?
Knap inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
Heerenveen heeft duidelijk de langste adem.
Veel lurkersquote:
winst na achterstand?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Nog meer verzoekjes?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef Bjoro het volgende:
had je al een lijstje van de supersubs ?
Dat kan ik niet, want ik houd niet bij hoeveel minuten een speler speelt. Misschien volgend jaar als uitbreiding.quote:Scoren of assist als je invalt ? en dan liefst gesorteerd op doelpunt het snelst na invalminuut.
Daar kan ik wel aan sleutelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
winst na achterstand?
niet winst na voorsprong?
Hoe weet je dat zeker?quote:
heeft niet in Engeland gespeeldquote:
Omdat dat een bekende vraag is.quote:
Ook nietquote:
Arsenal - Manchester?quote:
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar goed, Ray. Zou je een grafiekje kunnen maken van het percentage tegendoelpunten en doelpunten voor in het laatste kwartier?
Feature?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef dndiek het volgende:
Kan jij een overzichtje maken Ray van goals per rugnummer?
SUperquote:
quote:
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Wieberen hier met kwissen .
[..]
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.
[..]
Feature?.
Dat kun je toch zelf ook uitrekenenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.
Nu zie je bijvoorbeeld dat Volendam de meeste goals tegen heeft in het laatste kwartier, maar dat is gezien hun grote aantal tegendoelpunten niet onlogisch.
Als je dit in een percentage zou zetten (mocht dit mogelijk zijn), dan kun je er iets meer conclusies uit trekken denk ik.
Ray heeft de gegevens toch al, dus voor hem is het een kleinere moeite dan voor mij.quote:
en je kan er WEER één bijschrijven voor Volendam !quote:
Tof, zo kun je dus inderdaad zien dat Ajax het in het laatste kwartier helemaal niet zo slecht doet en AZ dus nog relatief veel goals tegen krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
Voor Alf.
Hier kun je zien hoeveel goals van het totaal (rood) zijn geïncasseerd in het laatste kwartier.
[ afbeelding ]
En hier in percentages.
[ afbeelding ]
AZ krijgt dus bijvoorbeeld >40% tegen in het laatste kwartier.
Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die je erbij willen helpen. Dan kost het iedereen weinig tijd en heb je uitgebreide stats.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Heb in ieder geval al genoeg ideeën voor de versie van 2009/2010.
Daar wil ik ook van elke speler het aantal speelminuten en kaarten bijhouden. maar ik moet nog even bedenken hoe ik dat het meest efficiënt kan maken, zodat het wekelijks niet teveel tijd kost om in te voeren.
Precies, ik heb wel wat vrije tijd dat ik er in zou willen stekenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die je erbij willen helpen. Dan kost het iedereen weinig tijd en heb je uitgebreide stats.
Suarezquote:
Het ziet er echt supercool uit en is zeker voor de lijstjes-freaks een enorme aanwinst. Maar hoe ga je ervoor zorgen dat je dit allemaal ingevoerd krijgt? En er ook misschien een groter publiek mee kunt bereiken...quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef RayMania het volgende:
Enkele screenshots van Versie #2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit redelijk wat tijd in deze versie, daarom dat ik vorige maand al ben begonnen om te zorgen dat het in september af is.
Met de hand. Strafschoppen zijn er niet zoveel, doelpunten invoeren kost tien minuten per weekend, alleen ik moet nog even kijken hoeveel tijd het kost om negen wedstrijden in te voeren.quote:Op maandag 13 april 2009 16:08 schreef Breach het volgende:
Maar hoe ga je ervoor zorgen dat je dit allemaal ingevoerd krijgt?
Dat is niet de bedoeling eigenlijk.quote:En er ook misschien een groter publiek mee kunt bereiken...
Maar hoe kom je aan de info dan? Zit je studio sport te kijken met je laptop op schoot om te kijken hoe er gescoord wordt? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met de hand. Strafschoppen zijn er niet zoveel, doelpunten invoeren kost tien minuten per weekend, alleen ik moet nog even kijken hoeveel tijd het kost om negen wedstrijden in te voeren.
Excel is slim genoeg om alles zelf uit te rekenen. Als ik bijvoorbeeld invul dat een speler eruit gaat in minuut 70, dan weet Excel natuurlijk zelf dat die speler in de basis stond, geen invaller was en dat die speler 70 minuten heeft gespeeld. Vervolgens kun je een shitload aan info daaruit krijgen (je kan alles optellen en bijvoorbeeld kijken hoeveel tijd iemand nog heeft om te scoren, etc).
Wedstrijdinfo (gele kaarten, speelminuten, minuut van scoren) haal ik van Eredivisie.nl (dat is de officiële bron) en hoe het doelpunt wordt gemaakt kijk ik inderdaad terug bij bijvoorbeeld Studio Sport of Eredivisielive.nl.quote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
Maar hoe kom je aan de info dan? Zit je studio sport te kijken met je laptop op schoot om te kijken hoe er gescoord wordt? Of hoe moet ik dat zien.
Beetje uit de hand gelopenquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ray, heb je van spelers (met name de topscorers) ook nog een keer zo'n overzichtje met wat voor een doelpunt ze maken als het gaat om de 1-0, de gelijkmaker, voor de statistieken ed?
Dan zie je dat El Hamdaoui en N'Kufo (en Pranjic ook wel) toch belangrijkere doelpunten maken dan Suarez.quote:
Dat zijn dan ook spitsen, Suárez is een vleugelaanvaller.quote:Op maandag 13 april 2009 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zie je dat El Hamdaoui en N'Kufo (en Pranjic ook wel) toch belangrijkere doelpunten maken dan Suarez.
Bedankt, leuk om te zien![]()
Dat verandert niets aan het soort doelpunten dat 'ie maakt.quote:Op maandag 13 april 2009 18:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook spitsen, Suárez is een vleugelaanvaller.
Huh?quote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:43 schreef Suijk het volgende:
Ray, veruit de interessantste statistieken die te vinden zijn online!
Pfoe, dat doet El Hamdaoui toch heel netjes.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:44 schreef RayMania het volgende:
Alvast een kick. Morgen de eindstatistieken van dit seizoen.
En dan heb ik nog 3-4 maanden om de nieuwe versie af te maken.
Tvp, ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2009 10:44 schreef RayMania het volgende:
Alvast een kick. Morgen de eindstatistieken van dit seizoen.
En dan heb ik nog 3-4 maanden om de nieuwe versie af te maken.
Please?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd en heb nog een paar verzoekjes.
Kan je ook een stand maken op basis van de ruststanden en op basis van alleen de tweede helft? Lijkt me ook wel interessant.
Gaafquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef RayMania het volgende:
Hi!
Een aantal maanden ben ik al bezig met een nieuwe database (met véél meer gegevens beschikbaar). Zal één deze dagen een nieuw topic openen met alle mogelijkheden en ik zal wat screens posten.
Hier even een eerste screen.
De verdeling van de Eredivisie-spelers per land.
[ afbeelding ]
Klikbaar.
Darko Bodul.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gaaf
Wie is de Kroaat bij Ajax? Cvitanich? Wie is dan die Argentijn?
Ah ok, check.quote:
Is volgens de VI Seizoensgids een Nederlander.quote:
Je vergeet bij veel buitenlanders de correcte leestekens boven sommige letters te zetten. Maar ik geef toe, dat ik onbegonnen werk en vaak een kwestie van interpretatie en transliteratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
Nog een screenie.
[ afbeelding ]
Moet nog wel het één en ander fixen, maar het is niet veel werk meer. Rest vertel ik later.
Ik weet het. Dat is het nadeel van de VI (bron van de spelers).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je vergeet bij veel buitenlanders de correcte leestekens boven sommige letters te zetten. Maar ik geef toe, dat ik onbegonnen werk en vaak een kwestie van interpretatie en transliteratie.
Ah okequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is volgens de VI Seizoensgids een Nederlander.
Ik wil het best wel even doorlopen, maar ik snap die zipfile niet. Allemaal losse bestandenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat is het nadeel van de VI (bron van de spelers).
Mocht iemand tijd / zin / interesse hebben om te willen spelchecken of nationaliteiten checken; hier is de spelerslijst te downloaden.
Tja, die hebben al vier betaald voetbal divisies, daarna zijn de spelers die in NL in de eredivisie terecht kunnen komen op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef Blawh het volgende:
Ziet er gelikt uit.
Heracles zorgt gewoon voor de helft van de Duitsers in de eredivisie, raar dat daar zo weinig spelers weggehaald worden eigenlijk.
Zipfile? Is een Windows Excel-bestandje. Misschien moet je Excel 2007 hebben. Welke versie heb jij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil het best wel even doorlopen, maar ik snap die zipfile niet. Allemaal losse bestanden
Dan zal dat het probleem zijn inderdaad. Dan moet ik komende week even kijken als ik op mn kamer benquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zipfile? Is een Windows Excel-bestandje. Misschien moet je Excel 2007 hebben. Welke versie heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |