PM Arceequote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
mooi dat het topic op 1 sept 11:11 is geopend!
Staat er ookquote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef M0NTANA het volgende:
ADO Den Haag scoorde vijfmaal tegen Sparta.
Estse!quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Alle Etse spelers hebben al gescoord (Klavan en Oper)!
En de enige speler van Burundi heeft al een assist achter zijn naam.
[ afbeelding ]
Mwaquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zou de gegevens verkopen. Of in ieder geval iets mee doen. Officieel publiceren op sport.fok ofzo, want dit is coole info!
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Iemand een idee?
Ik denk daar nog over na. Het is in ieder geval vrij eenvoudig om alles om te zetten van de Eredivisie naar alle clubs uit de Jupiler League (als je tenminste een bron hebt met assistgevers).quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?
Zeer tof gedaan, dit ga ik zeker volgen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Nu de competitie nog niet ver onderweg is, is het natuurlijk nog makkelijk om bepaalde statistieken toe te voegen. Iemand een idee?
Hm, dat wordt wel lastig denk ik. Dan zou je per speelronde van alle 18 clubs alle gegevens moeten invullen (speelminuten, etc). Ik kijk nog even of het zo gemaakt kan worden dat het niet veel tijd kost om in te vullen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Gatalin het volgende:
Misschien een idee om te kijken wie dé supersub van de eredivisie is? Ik weet niet of dat al te veel werk is, waarschijnlijk wel...
Mwa. Dit is gewoon een hobby en daar houd ik het liever bijquote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Is een baan bij Infostrada Sports niets voor jou Ray?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |