PM Arceequote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
mooi dat het topic op 1 sept 11:11 is geopend!
Staat er ookquote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef M0NTANA het volgende:
ADO Den Haag scoorde vijfmaal tegen Sparta.
Estse!quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Alle Etse spelers hebben al gescoord (Klavan en Oper)!
En de enige speler van Burundi heeft al een assist achter zijn naam.
[ afbeelding ]
Mwaquote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zou de gegevens verkopen. Of in ieder geval iets mee doen. Officieel publiceren op sport.fok ofzo, want dit is coole info!
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Iemand een idee?
Ik denk daar nog over na. Het is in ieder geval vrij eenvoudig om alles om te zetten van de Eredivisie naar alle clubs uit de Jupiler League (als je tenminste een bron hebt met assistgevers).quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mij zo'n clubpagina maken zodat ik het voor mn eigen cluppie bij kan houden?
Zeer tof gedaan, dit ga ik zeker volgen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Nu de competitie nog niet ver onderweg is, is het natuurlijk nog makkelijk om bepaalde statistieken toe te voegen. Iemand een idee?
Hm, dat wordt wel lastig denk ik. Dan zou je per speelronde van alle 18 clubs alle gegevens moeten invullen (speelminuten, etc). Ik kijk nog even of het zo gemaakt kan worden dat het niet veel tijd kost om in te vullen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Gatalin het volgende:
Misschien een idee om te kijken wie dé supersub van de eredivisie is? Ik weet niet of dat al te veel werk is, waarschijnlijk wel...
Mwa. Dit is gewoon een hobby en daar houd ik het liever bijquote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Is een baan bij Infostrada Sports niets voor jou Ray?
Een aantekening bij ieder doelpunt dat door een invaller wordt gemaakt is toch voldoende?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, dat wordt wel lastig denk ik. Dan zou je per speelronde van alle 18 clubs alle gegevens moeten invullen (speelminuten, etc). Ik kijk nog even of het zo gemaakt kan worden dat het niet veel tijd kost om in te vullen.
Ik weet al hoe ik het ga oplossen jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een aantekening bij ieder doelpunt dat door een invaller wordt gemaakt is toch voldoende?
Nee. Vertel?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef Reddiablo het volgende:
nice, tvp
maar ken je het progje Leaguepad al?
Ik heb van alle Eredivisieclubs zo'n overzicht, maar omdat we nog maar één speelronde ver zijn, heeft het niet zoveel nut om die nu al up te loaden. Heb alleen FC Groningen en PSV gedaan, omdat zij vier of meer goals hebben gescoordquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Superheld het volgende:
Nice!
Heb je die van NAC ook en kan je die zo af en toe eens posten (hier of in het NAC topic?)
Waar is ADO dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb alleen FC Groningen en PSV gedaan, omdat zij vier of meer goals hebben gescoord.
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
Oh, foutje. Er was toch zo'n spreekwoord voor als je van tevoren zoiets zegt wat nog moet gebeuren?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Jouw hoekje zijn de forumstats, alleen staat je naam er niet bij.
quote:Op zondag 14 september 2008 00:19 schreef Reddiablo het volgende:
kom maar op met die ADO stats
GUESS WHO'S BACK!![]()
![]()
Plaatjes zijn klikbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 00:52 schreef Beschouw het volgende:
Heb je er ook een vergrootglas bij? Krijg het plaatje niet groter.
ja RM, luie lamstraal, dat kan er makkelijk bijquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Luco het volgende:
Je laat nu alleen de doelpunten zien die gemaakt worden. Misschien ook leuk om er een grafiekje bij te maken van de doelpunten tegen? Moet niet zo moeilijk zijn toch? Aangezien alles toch ingevuld wordt en automatisch verwerkt wordt in grafiekjes?
Yup, dat idee had ik al, maar ik ga het er volgende week in verwerkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Luco het volgende:
Je laat nu alleen de doelpunten zien die gemaakt worden. Misschien ook leuk om er een grafiekje bij te maken van de doelpunten tegen? Moet niet zo moeilijk zijn toch? Aangezien alles toch ingevuld wordt en automatisch verwerkt wordt in grafiekjes?
Ja. En ik houd het gewoon voor mezelf. Teveel werk aan gehad.quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je al nagedacht?
En terecht! Jouw kindje!quote:Op zondag 21 september 2008 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. En ik houd het gewoon voor mezelf. Teveel werk aan gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |