winst na achterstand?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Nog meer verzoekjes?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef Bjoro het volgende:
had je al een lijstje van de supersubs ?
Dat kan ik niet, want ik houd niet bij hoeveel minuten een speler speelt. Misschien volgend jaar als uitbreiding.quote:Scoren of assist als je invalt ? en dan liefst gesorteerd op doelpunt het snelst na invalminuut.
Daar kan ik wel aan sleutelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
winst na achterstand?
niet winst na voorsprong?
Hoe weet je dat zeker?quote:
heeft niet in Engeland gespeeldquote:
Omdat dat een bekende vraag is.quote:
Ook nietquote:
Arsenal - Manchester?quote:
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar goed, Ray. Zou je een grafiekje kunnen maken van het percentage tegendoelpunten en doelpunten voor in het laatste kwartier?
Feature?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef dndiek het volgende:
Kan jij een overzichtje maken Ray van goals per rugnummer?
SUperquote:
quote:
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Wieberen hier met kwissen .
[..]
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.
[..]
Feature?.
Dat kun je toch zelf ook uitrekenenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.
Nu zie je bijvoorbeeld dat Volendam de meeste goals tegen heeft in het laatste kwartier, maar dat is gezien hun grote aantal tegendoelpunten niet onlogisch.
Als je dit in een percentage zou zetten (mocht dit mogelijk zijn), dan kun je er iets meer conclusies uit trekken denk ik.
Ray heeft de gegevens toch al, dus voor hem is het een kleinere moeite dan voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |