Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef Rumille het volgende:
Kan je zo'n staafdiagram geven wat betreft winnende treffers in de laatste 15 minuten?
Ja, per club hoeveel doelpunten tegen in de laatste 15 en hoeveel gescoord in de laatste 15quote:Op maandag 9 maart 2009 09:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?
Knap inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
Heerenveen heeft duidelijk de langste adem.
Veel lurkersquote:
winst na achterstand?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Nog meer verzoekjes?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef Bjoro het volgende:
had je al een lijstje van de supersubs ?
Dat kan ik niet, want ik houd niet bij hoeveel minuten een speler speelt. Misschien volgend jaar als uitbreiding.quote:Scoren of assist als je invalt ? en dan liefst gesorteerd op doelpunt het snelst na invalminuut.
Daar kan ik wel aan sleutelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
winst na achterstand?
niet winst na voorsprong?
Hoe weet je dat zeker?quote:
heeft niet in Engeland gespeeldquote:
Omdat dat een bekende vraag is.quote:
Ook nietquote:
Arsenal - Manchester?quote:
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar goed, Ray. Zou je een grafiekje kunnen maken van het percentage tegendoelpunten en doelpunten voor in het laatste kwartier?
Feature?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef dndiek het volgende:
Kan jij een overzichtje maken Ray van goals per rugnummer?
SUperquote:
quote:
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Wieberen hier met kwissen .
[..]
Hoe bedoel je percentage? Percentage van het totaal aantal goals in de Eredivisie? Ik snap je niet echt.
[..]
Feature?.
Dat kun je toch zelf ook uitrekenenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het percentage van het totaal aantal doelpunten (van het betreffende team) dat teams voor en tegen hebben in de laatste vijftien minuten.
Nu zie je bijvoorbeeld dat Volendam de meeste goals tegen heeft in het laatste kwartier, maar dat is gezien hun grote aantal tegendoelpunten niet onlogisch.
Als je dit in een percentage zou zetten (mocht dit mogelijk zijn), dan kun je er iets meer conclusies uit trekken denk ik.
Ray heeft de gegevens toch al, dus voor hem is het een kleinere moeite dan voor mij.quote:
en je kan er WEER één bijschrijven voor Volendam !quote:
Tof, zo kun je dus inderdaad zien dat Ajax het in het laatste kwartier helemaal niet zo slecht doet en AZ dus nog relatief veel goals tegen krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
Voor Alf.
Hier kun je zien hoeveel goals van het totaal (rood) zijn geïncasseerd in het laatste kwartier.
[ afbeelding ]
En hier in percentages.
[ afbeelding ]
AZ krijgt dus bijvoorbeeld >40% tegen in het laatste kwartier.
Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die je erbij willen helpen. Dan kost het iedereen weinig tijd en heb je uitgebreide stats.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Heb in ieder geval al genoeg ideeën voor de versie van 2009/2010.
Daar wil ik ook van elke speler het aantal speelminuten en kaarten bijhouden. maar ik moet nog even bedenken hoe ik dat het meest efficiënt kan maken, zodat het wekelijks niet teveel tijd kost om in te voeren.
Precies, ik heb wel wat vrije tijd dat ik er in zou willen stekenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die je erbij willen helpen. Dan kost het iedereen weinig tijd en heb je uitgebreide stats.
Suarezquote:
Het ziet er echt supercool uit en is zeker voor de lijstjes-freaks een enorme aanwinst. Maar hoe ga je ervoor zorgen dat je dit allemaal ingevoerd krijgt? En er ook misschien een groter publiek mee kunt bereiken...quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef RayMania het volgende:
Enkele screenshots van Versie #2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit redelijk wat tijd in deze versie, daarom dat ik vorige maand al ben begonnen om te zorgen dat het in september af is.
Met de hand. Strafschoppen zijn er niet zoveel, doelpunten invoeren kost tien minuten per weekend, alleen ik moet nog even kijken hoeveel tijd het kost om negen wedstrijden in te voeren.quote:Op maandag 13 april 2009 16:08 schreef Breach het volgende:
Maar hoe ga je ervoor zorgen dat je dit allemaal ingevoerd krijgt?
Dat is niet de bedoeling eigenlijk.quote:En er ook misschien een groter publiek mee kunt bereiken...
Maar hoe kom je aan de info dan? Zit je studio sport te kijken met je laptop op schoot om te kijken hoe er gescoord wordt? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met de hand. Strafschoppen zijn er niet zoveel, doelpunten invoeren kost tien minuten per weekend, alleen ik moet nog even kijken hoeveel tijd het kost om negen wedstrijden in te voeren.
Excel is slim genoeg om alles zelf uit te rekenen. Als ik bijvoorbeeld invul dat een speler eruit gaat in minuut 70, dan weet Excel natuurlijk zelf dat die speler in de basis stond, geen invaller was en dat die speler 70 minuten heeft gespeeld. Vervolgens kun je een shitload aan info daaruit krijgen (je kan alles optellen en bijvoorbeeld kijken hoeveel tijd iemand nog heeft om te scoren, etc).
Wedstrijdinfo (gele kaarten, speelminuten, minuut van scoren) haal ik van Eredivisie.nl (dat is de officiële bron) en hoe het doelpunt wordt gemaakt kijk ik inderdaad terug bij bijvoorbeeld Studio Sport of Eredivisielive.nl.quote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
Maar hoe kom je aan de info dan? Zit je studio sport te kijken met je laptop op schoot om te kijken hoe er gescoord wordt? Of hoe moet ik dat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |