Fergie-time?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef mcyodogg het volgende:
En hoeveel daarvan waren in Fergie-time?
FC Twente - PSV 1-1.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de extra tijd op de extra tijd(zoals vandaag bij Twente). Vernoemd naar Sir Alex Ferguson, omdat zijn ploeg dan regelmatig scoort.
Maar was meer als een grapje bedoeld, aangezien je dan ook moet weten hoeveel tijd er origineel bijgegeven werd.
Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef Rumille het volgende:
Kan je zo'n staafdiagram geven wat betreft winnende treffers in de laatste 15 minuten?
Ja, per club hoeveel doelpunten tegen in de laatste 15 en hoeveel gescoord in de laatste 15quote:Op maandag 9 maart 2009 09:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de staafdiagrammen van doelpunten voor en tegen?
Knap inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
Heerenveen heeft duidelijk de langste adem.
Veel lurkersquote:
winst na achterstand?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Nog meer verzoekjes?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef Bjoro het volgende:
had je al een lijstje van de supersubs ?
Dat kan ik niet, want ik houd niet bij hoeveel minuten een speler speelt. Misschien volgend jaar als uitbreiding.quote:Scoren of assist als je invalt ? en dan liefst gesorteerd op doelpunt het snelst na invalminuut.
Daar kan ik wel aan sleutelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
winst na achterstand?
niet winst na voorsprong?
Hoe weet je dat zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |