Goudmijntje ja!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bouw een simpele site en gooi er wat Google Ads in
Waar meld ik mij aan? www.raymania.nl heb ik alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bouw een simpele site en gooi er wat Google Ads in
Toffe site. Misschien moet ik ook maar eens FIFA aanschaffen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar meld ik mij aan? www.raymania.nl heb ik al.
En dit topic staat ook al in je MyAT's, je hoeft bijna niks meer zelf te doen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou zo m'n doelpunten afstreeplijstje kunnen starten, al het voorwerk is al gedaan.
U heeft helemaal gelijk, plaatje aangepast. Stond een foutje in de sheet.quote:Op maandag 29 december 2008 16:54 schreef Pritt het volgende:
Tof, ik vind die laatste stat alleen een beetje onduidelijk.
Wanneer maakt iemand nou de gelijkmaker?
Dat zou dan toch bij "gelijk" moeten zijn? Die is heulemaal leeg.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie is de topscorer onder de verdedigers?
Ok, bedanktquote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In principe zijn dit de scorende verdedigers, maar soms speelt een verdediger op het middenveld (Vertonghen bijvoorbeeld).
Precies, zulke spelers zijn lastig. Posities heb ik letterlijk overgenomen van VI Seizoensgids, dus dat houd ik overal maar aan. De ene keer speelt Sno weer op het middenveld, dan weer aanvaller. Lastig.quote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sno staat ook als verdediger, maar dat is ie niet echt.
Hm, volgens VI-gids wel, volgens officiële site een middenvelder.quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Buttner is toch ook geen verdediger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |