Een weekje treinen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat kostte je het om al die koppelingen te maken in Excel?
Dat hangt af van hoeveel er genomen worden...quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
Weinig vrije trappen er in tot nu toe, verrassend.
Daar moet FC Groningen nog bijquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Wat feitjes:PSV en FC Utrecht hebben de meeste clean-sheets (3).
quote:
.
#O$*($)*$)( Ray.quote:Op zondag 28 september 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
Er is trouwens nog geen één eigen doelpunt gevallen.
Hehequote:
Halloquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:04 schreef richbitch het volgende:
Hey Raymania!
Ik voer wekelijks zelf de gegevens in (wedstrijd, doelpuntenmaker, assistgever, minuut van scoren) en de bron daarvan is www.eredivisie.nl. Zelf beoordeel ik wat voor een type doelpunt het is. Dit kost mij ongeveer 20 minuten per week en verder worden alle gegevens die je hierboven ziet (plus wat ik nog niet heb gepost) allemaal automatisch uitgerekend.quote:Je doet dit dus allemaal zelf, kopieer je het gewoon vanaf teletekst zegmaar? Of allemaal geautomatiseerd?
Ik heb het tot ongeveer maart 2008, daarna heb ik het niet meer ingevoerd. Maar de gegevens daarvan zijn minder uitgebreid dan ik nu heb gemaakt. Ik heb de sheet opnieuw ontworpen.quote:Heb je ook van vorige seizoen?
Ben benieuwd. Hij kan mij altijd mailen als hij vragen heeft of iets wilt weten (Engels is okay).quote:Een buitenlandse huisgenoot van mij wil een soort scriptie maken over het Nederlandse voetbal, iets in die richting.
Alvast bedankt voor een reactie!
Gewoon Ray lief aankijken of hij zijn sheet met je wil delenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef WeebI het volgende:
Ziet er gelikt uit Ray
Ben zelf ook een excelding aan het bijhouden van de Primera División, maar heb geen flauw idee hoe ik het in van de fraaie grafiekjes enzo krijg
Dat gaat niet zomaar (denk ik). Hij houdt namelijk de types doelpunten bij, en wanneer ze gescoord worden etc. Ik houd meer bij hoeveel duels iemand speelt, hoeveel minuten hij daarin speelt en hoelang hij er gemiddeld over doet om een treffer te maken of een gele kaart pakt. Zoiets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon Ray lief aankijken of hij zijn sheet met je wil delen
Geen idee, daar heb ik geen statistieken van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Heeft er wel eens eerder een ploeg 2 wedstrijden achter elkaar met 5-2 gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |