Gaafquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef RayMania het volgende:
Hi!
Een aantal maanden ben ik al bezig met een nieuwe database (met véél meer gegevens beschikbaar). Zal één deze dagen een nieuw topic openen met alle mogelijkheden en ik zal wat screens posten.
Hier even een eerste screen.
De verdeling van de Eredivisie-spelers per land.
[ afbeelding ]
Klikbaar.

Darko Bodul.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gaaf
Wie is de Kroaat bij Ajax? Cvitanich? Wie is dan die Argentijn?

Ah ok, check.quote:

Is volgens de VI Seizoensgids een Nederlander.quote:

Je vergeet bij veel buitenlanders de correcte leestekens boven sommige letters te zetten. Maar ik geef toe, dat ik onbegonnen werk en vaak een kwestie van interpretatie en transliteratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
Nog een screenie.
[ afbeelding ]
Moet nog wel het één en ander fixen, maar het is niet veel werk meer. Rest vertel ik later.

Ik weet het. Dat is het nadeel van de VI (bron van de spelers).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je vergeet bij veel buitenlanders de correcte leestekens boven sommige letters te zetten. Maar ik geef toe, dat ik onbegonnen werk en vaak een kwestie van interpretatie en transliteratie.

Ah okequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is volgens de VI Seizoensgids een Nederlander.

Ik wil het best wel even doorlopen, maar ik snap die zipfile niet. Allemaal losse bestandenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat is het nadeel van de VI (bron van de spelers).
Mocht iemand tijd / zin / interesse hebben om te willen spelchecken of nationaliteiten checken; hier is de spelerslijst te downloaden.

Tja, die hebben al vier betaald voetbal divisies, daarna zijn de spelers die in NL in de eredivisie terecht kunnen komen op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef Blawh het volgende:
Ziet er gelikt uit.
Heracles zorgt gewoon voor de helft van de Duitsers in de eredivisie, raar dat daar zo weinig spelers weggehaald worden eigenlijk.

Zipfile? Is een Windows Excel-bestandje. Misschien moet je Excel 2007 hebben. Welke versie heb jij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil het best wel even doorlopen, maar ik snap die zipfile niet. Allemaal losse bestanden

Dan zal dat het probleem zijn inderdaad. Dan moet ik komende week even kijken als ik op mn kamer benquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zipfile? Is een Windows Excel-bestandje. Misschien moet je Excel 2007 hebben. Welke versie heb jij?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |