en dan alle lichten aanl;aten en kranen openzetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mannen-huis schoongemaakt. Het zeepdispenserbakje van de wasmachine was ZWART en GROEN. Van de SCHIMMEL! En woensdag ga ik mn oude huis checken, kijken hoe ex de boel bijhoudtHij is er nu toch niet
Neuh. Ik denk dat ik m nog terug wil, en bovengenoemde actie zou mijn kansen aanzienlijk verkleinen gok ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan alle lichten aanl;aten en kranen openzetten?
Nu krijg ik trek!quote:Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste dag van de ramadan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen wil op je verjaardag komen, dus je bent leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga uit eten met stipjes a.s. dinsdag.
Steer. Schat. Ze is te jong. En katholiekquote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga uit eten met stipjes a.s. dinsdag.
Kom maar een keer langs, heb je mn nummer nog?quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb OV. GaafIk zie mogelijkheden!
Ik had gedroomd dat ik beste vriendinnetjes was met Lein. grappig
quote:Op maandag 1 september 2008 00:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja! En je smsje op de intro week (toen ik m'n telefoon in moest leveren) of ik nog leefde
Ik denk al niet meer aan met haar te nuecken. Ik kleed haar slechts met mijn ogen uit.quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer. Schat. Ze is te jong. En katholiek
Een prinses Christinaquote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene piercing niet in je clit(hood) maar hoger?
Niet waar! Ze is geen tiener meer.quote:Op maandag 1 september 2008 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een prinses Christina
Steer, strikt gezien ben je dan bijna een pedo heh
Ik ga bellen. En ik hang op zodra ik me nostalgisch ga voelenquote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
ja tuurlijk waarom niet
Tenzij je nostaligischgaat doen. Maar dat ga je niet doen toch? Gewoon even babbelen.
Ja. Maar. Hang jezelf niet op dan he.quote:Op maandag 1 september 2008 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga bellen. En ik hang op zodra ik me nostalgisch ga voelen
wil je die?quote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene piercing niet in je clit(hood) maar hoger?
quote:Op maandag 1 september 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Maar. Hang jezelf niet op dan he.
Goed bedoeld.quote:
Ik heb er 3quote:Op maandag 1 september 2008 00:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb 2 notes op farfalla, bij deze 0
Ik heb je notes wel eens gelezen. Je bent in andere subfora helemaal niet zo leuk als hierquote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook notes.Ik schijn door te drammen en mijn eigen mening te hebben.
Uitstekende eigenschappen om later carrière te maken, dunkt mij.
Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op.
Ja. Maar eigenlijk wil ik het welquote:Op maandag 1 september 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg dat je het toch niet wil. Klaar.
Ik ga zo in bed liggen. Met mn laptop. En Heath Ledger. Op DVD.quote:Op maandag 1 september 2008 01:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die is er niet. Hoef je het ook niet te vragen. Je bent jarig. Doe leuke dingen!
Oh noes, dat méén je nietquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar eigenlijk wil ik het welWant ik mis m
Ik heb m al meer dan een maand niet gezien
Ik ga vragen of er nog een (relatie)toekomst is voor ons
En als ie nee zegt, wil ik m misschien wel nooit meer zien
![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed bedoeld.
En PF, ik vind tattoo's altijd zo afleiden. Vrouwenlichaam is supermooi. Kom je dan opeens met zo'n tattoo. Is alsof je ketchup op je kaviaar smeert.
Je bent echt een sukkel dat je nog steeds achter je ex aanloopt. Ik vraag me af of het goed voor je is. Maja, je moet het zelluf maar wetenquote:Op maandag 1 september 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben stom. Gooi stenen naar me en schop me. Ik heb zojuist aangeboden aan ex om hem volgende week op te halen van het vliegveld. Ik bood het uit mezelf aan en hij ging er gretig op inShoot me please?
Dan moet je ook niet in de weg lopen. ze waren niet op jou gericht.quote:Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef MissHobje het volgende:
Nondeju Vorkkreeg hem zowat op mijn hoofd !
Ik zat gewoon stilletjes op mijn stoel andersquote:Op maandag 1 september 2008 08:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in de weg lopen. ze waren niet op jou gericht.
cud,quote:Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef MissHobje het volgende:
Nondeju Vorkkreeg hem zowat op mijn hoofd !
Beetje lullig voor je baas danquote:Op maandag 1 september 2008 08:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
cud,ik heb me een beetje verslapen vandaag,
vergeten de wekker te zetten
\ach knal lekker die verwarming aanquote:Op maandag 1 september 2008 08:33 schreef AKnynke het volgende:
morgen!
Het is kouhoud! Ik slaap altijd met m'n raam open, maar daardoor durfde ik vanmorgen niet uit bed te stappen. En ik wil de verwarmning nog niet aan!
hehehe, dat ben ik zelfquote:Op maandag 1 september 2008 08:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beetje lullig voor je baas dan
Succes vandaag
ohjaquote:Op maandag 1 september 2008 09:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe, dat ben ik zelf
sweet dreams
Het valt nog mee, het zal ongetwijfeld wel uitlopen in helse pijnen en dat soort toestanden. Maar ik kan elk moment bericht krijgen dat m'n kroon af is en dan moet ik evengoed nog een afspraak maken. Dus ik hoop ergens dat ik dat kan combineren.quote:Op maandag 1 september 2008 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dan weer helemaal naar je ouders? :0 Vervelend zeg
Ik geloof niet dat ik nog zoiets in huis heb, maar ik ga daar voor de zekerheid zo maar eens naar op zoek.quote:Op maandag 1 september 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag eigenlijk wel weer genoeg NS meegemaakt voor de komende tijd, maar ik moet vandaag toch echt weer in die trein stappenNou ja, nu maar hopen dat die ontsteking niet doorzet. Spoel je je mond met iets ontsmettends?
Nee nee geen clit piercing! Meer een soort microdermal of zo.. maar dat wordt een beetje druk met m'n navelpiercingquote:Op maandag 1 september 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
Allereerst:
LEIN, ouwe misantroop, gefeliciteerd!!!!
Vele jaren, veel liefde en een prachtige dag toegewenst
PF: tattoo op je schaambeen is tof, maar ik kan je vertellen dat het hels pijn doet. Als ik het over moest doen dan had ik het wel uit mijn hoofd gelaten![]()
Clit piercing vind ik smerig.
Je moet ervan houden, maar ik ga echt over mijn nek als ik een kut met een ring zie. Mijn vriendje is dat met me eens.
ik vond het ook wel tof. Wat op deze uni vooral heel erg gaaf is dat alle professoren/lecturers erg bekend zijn in dit academische veld, en al deze bekende namen nu hun eigen theorien komen uitleggen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt erg leuk! Nou ja, voor mij dan, want voor mij zou zoiets nieuw zijn
nee, gek genoeg niet. Ach. Whatevsquote:Op maandag 1 september 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerst de deur uit voor ik weer kan sms'enHeeft je tweelingzus de bbq gisteren nog genoemd?
je zou kunnen proberen d'r te bellen?quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Isabeau het volgende:
NEEM EEN BADPAK VOOR ME MEE!!!
Te laat zeker
oei. via skype!quote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat kan ik proberenHet gaat alleen niet lukken, ik heb geen beltegoed meer
quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef AKnynke het volgende:
oei. via skype!
Ohnee, dat heb je niet.
Lianne, wat voor donkerblauw? Met spikkeltjes?quote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een donkerblauwe!![]()
En Lein, gefeliciteerd!
Wat heb je geboekt? Zon of sneeuw?quote:Op maandag 1 september 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:net iets anders voor kerst geboekt dan ik al had gedaan
verder voel ik meen een tikkie
en nee dat komt niet eens omdat de mr weg is maar
omdat ik af en toe niet zo goed in mijn velletje zit...
nu eens koken voor mezelf: langzaam gegaarde roma tomaat plakken met erbij een gebakken witvisje en erop aangemaakte rucola... flesje san pellegrino erbij.. zorg ik iig wel goed voor mezelf
quote:Op maandag 1 september 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:voor DE.
Ik ben het studeren verleerd. Kan me niet meer langer dan een half uur concentreren op een lange tekst. En een half uur is dan al lang. Bah!
quote:Op maandag 1 september 2008 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh stuurt positieve energie naar DEweg, eten
oeh flinke adrenaline rush zeker?quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pfff vandaag een thrilly bijna-hospitaal ervaring op mijn fiets door een automobilist die ineens rechtaf sloeg terwijl ik van plan was rechtdoor te rijden in dezelfde richting. Ik kon nog net meesturen met de auto om niet in het portier te klappen.Weer een turfje erbij
![]()
[..]
Wat heb je geboekt? Zon of sneeuw?
btw, ik ga je worteltjessoep maken deze week
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.quote:
en m'n nieuwe vrienden ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef AKnynke het volgende:
ik had ze nog wel zo mooi gelakt.
Nu ga ik er echt weer vanaf blijven.
Ik wil wat oden vanavond....maar al m'n nieuwe vriendinnen willen niets doen...
Hobjeuhquote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef MissHobje het volgende:
Zo ben ik ook weer
Had beetje klote geslapen vandaag zegpas rond half 11 en dan om 11.15 wakker gebeld worden en dan door tot 17.00 ofzo pff mega duf.
dus ik net naar de winkel en wat ga ik koken..... tedeeeeeeeeeee Zuurkool met worst![]()
!
zo'n zin in
![]()
Daar wordt ik nu blij van
Leuk, sommige hotelkamers zijn echt een droom dees zijn vast ook mooiquote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh flinke adrenaline rush zeker?
nee we blijven in t land... Oh nee, we gaan wel naar t buitenland
we gaan met de kerst naar een kasteel in Nederlands Limburg (als het goed is want ik heb nog geen bevestiging)
quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.
Geef me eens een grote schop onder m'n kont? Vooral onder het studeren kan ik er niet van af blijven!
Ik heb het al jaren niet geadan.quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.
Geef me eens een grote schop onder m'n kont? Vooral onder het studeren kan ik er niet van af blijven!
Nee, ik zal het ook niet meer oden.quote:
Mijn eerste dag bestond vooral uit praten (het zijn allemaal mensen tussen mijn eigen leeftijd en 30 jaar) en lezen. De systeembeheerder komt morgen pas mijn computer installeren e.d. dus ik had alleen een groot leeg bureau en wat uitgeprinte dingen die ik moet weten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Annie, hoe was jouw eerste dag??
Mijn eerste dag was tof. Er stond al 10 km op de teller van mn auto (nu 122 ofzo) en ik heb morgen mijn eerste afspraak buiten de deur.
Ow, en Lein, hij is gewoon heel saai donkerblauw. Met 5 deuren. En hij rijdt op benzine. Daar gaan ze spijt van krijgen.
En? wat is het geworden? een Lancia? een Maserati of een Alfa Romeo?quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Annie, hoe was jouw eerste dag??
Mijn eerste dag was tof. Er stond al 10 km op de teller van mn auto (nu 122 ofzo) en ik heb morgen mijn eerste afspraak buiten de deur.
Ow, en Lein, hij is gewoon heel saai donkerblauw. Met 5 deuren. En hij rijdt op benzine. Daar gaan ze spijt van krijgen.
De auto van Bernhard die dit weekend geveild werd!quote:Op maandag 1 september 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En? wat is het geworden? een Lancia? een Maserati of een Alfa Romeo?
Ja net als julliequote:Op maandag 1 september 2008 20:22 schreef AKnynke het volgende:
mmm..wat is grapefruit ook lekker. jammer dat het zo duur is, en dat het zoveel werk is om klaar te maken..
toen ik het typte dacht ik al: ' zal ik het grapje zelf maken, of zal iemand anders hem inkoppen?' je was wel snel...ben je altijd zo snel?quote:
You dirty mind, it was a trapquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
toen ik het typte dacht ik al: ' zal ik het grapje zelf maken, of zal iemand anders hem inkoppen?' je was wel snel...ben je altijd zo snel?
Ja paquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:Net een lekkere lading sushi op
En Nynke, hup aan de studie. Dat ga ik nu ook doen.
que?quote:Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
D_H is ook mijn vader
Zijn alle SOA's al gesynchroniseerd vandaag hier in de CUL SC?
Maar nu heeft ie al 4 uur buiten de koelkast op een bord gelegenquote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat je wel vaak foeilelijk taalgebruik hebt, bolletje![]()
Lekker hambo even opbakken en iets anders erbij eten.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Lein, ik moest je nog feliciteren namens Eugene.
Hier gaan we niet in trappenquote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook lelijk. Dus.
Ik vloek alleen maar in m'n hoofd. Stiekem.quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Vork het volgende:
Mocht PF ooit later ergens gaan werken waar ze direct contact heeft met mensen die om wat voor reden dan ook begeleiding zoeken (van haar) wat betreft eten, dan heb ik nu al medelijden met die mensen.
Ik heb de friet gelijk weg gesmeten. Maar toen was ik zo heel boos aan het doen en daarna zag ik pas dat m'n kat ziek wasquote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier gaan we niet intrappen
Maar 't is niet leuk nee, een koude hambo. Toch is het goed op te bakken. De friet zal wel helaas te erg zijn. Misschien kun je twee broodjes erbij pakken, sla + ketchup ertussen en een hamburger maken?
Ik weet zeker van nietquote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Echt, ik weet zeker dat IEDERE huisgenoot beter is dan m'n vader en m'n broertje
Moet ik je notes eens citeren?quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat je wel vaak foeilelijk taalgebruik hebt, bolletje![]()
Moet je ook niet zo lang blijven hangen op dat feestje.quote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef MuadDib het volgende:
Ik begin een ouwe lul te worden: één feestje van een Fok!ster en ik ben op maandagavond nog steeds naar de klote
Lekker Steerquote:
Ok. Ik ga de discussie niet aan, maar ik neem je tip mee naar achteren.quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
PF, mijn overleden vader had kanker en ik denk dat meer mensen hier met kanker te maken hebben.
Een hamburger buiten de koelkast laten staan, vind ik dan niet te vergelijken met zo'n ziekte. Het is niet alsof je verhongert ofzo........
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Vork het volgende:
Moet je ook niet zo lang blijven hangen op dat feestje.
Nee hij lekt urinequote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
Heeft de kat van de frituur lopen snoepen dat die nu ziek is?
Dat helpt niet meerquote:
zelfs toen ik dat deed kreeg ik m'n notes niet te zien. Niet dat ik notes heb, trouwens.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb er 19Maar ik moet er tegenwoordig voor betalen ipv ff neuksexxen met een mod
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi, ik heb er 19Maar ik moet er tegenwoordig voor betalen ipv ff neuksexxen met een mod
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.
Foei, deegroller eroverquote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Daarvoor toch ook al niet?
Arglquote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:ik kook terwijl ik echt echt echt geen tijd heb
er staan hamburgers etc klaar, ik zeg ik bak mijne wel als ik terug ben (nu)
bakken ze mijn hamburger en staat er een vieze oude klaar en vieze oude koude friet
kankerstreek.
Ik ga morgen weer sparrenquote:Op maandag 1 september 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Argldaar had ik ook altijd zoon pleuris-tyfus-tering-takkegraf-pokke-hekel aan toen ik nog thuis woonde.
Zo´n uitgedroogd stuk vlees in gestold vet, met ranzige piepers en sufgekookte groenten
![]()
Ik zou ff gaan sparren als ik jou was Farfallus
eh neuken?quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Klacht: Als je mod bent wil echt niemand meer geile neukseks met je.
En ik dacht dat jij een echt prinsesje was.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat je Stereomy heet op fok
zwart! Zwart is sexy!quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen een witte overhemd boven mijn indigo spijkerbroek, of toch een zwarte overhemd? (opgerolde mouwen)
nee echt, ga voor zwart. Ik denk echt dat je er goed uitziet in zwart. Wit maakt je zo chinees!quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, eigenlijk veel relaxter en ik ga nog een paar scherpe grappen maken die ik de vorige 2x niet kón maken. Kijken of ze er tegen kan. Wordt leuk, deze keer.
Hm, ik vind een wit overhemd met opgestroopte mouwen eigenlijk ook best leuk staan.De schoenen zijn iig al glimmend gepoetst.
Huh?quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee echt, ga voor zwart. Ik denk echt dat je er goed uitziet in zwart. Wit maakt je zo chinees!
Nah whatever, zolang je maar geen hemd of T shirt eronder doet is het goed. met het onderste en het bovenste knoopje open en losse manchettenquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, eigenlijk veel relaxter en ik ga nog een paar scherpe grappen maken die ik de vorige 2x niet kón maken. Kijken of ze er tegen kan. Wordt leuk, deze keer.
Hm, ik vind een wit overhemd met opgestroopte mouwen eigenlijk ook best leuk staan.De schoenen zijn iig al glimmend gepoetst.
onder een wit overhemd graag wel een tshirt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nah whatever, zolang je maar geen hemd of T shirt eronder doet is het goed. met het onderste en het bovenste knoopje open en losse manchetten
Wellus.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
edit: en niet in je broek proppen hé![]()
En bij uitgaan onder zowel wit als zwart geen T-shirt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
onder een wit overhemd graag wel een tshirt.
Onder zwart hoeft het niet zo nodig.
M'n amerikaanse klasgenoot wou trouwens specifiek commentaar van hem over hoe zijn pak hem stond. Waarom ie nu naar mij kwam weet ik niet. Wel grappig!
quote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en welk luchtje doe je op?
afhankelijk van hoeveel borsthaar je hebt natuurlijk. bi jveel: bij het uitgaan ook onder wit een tshirt. Maar ik zou sowieso geen wit dragen bij het uitgaan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wellus.![]()
Weet je wel hoeveel shirts te lang altijd zijn bij mij. Ik hou geen benen meer over.
[..]
En bij uitgaan onder zowel wit als zwart geen T-shirt.
Misschien omdat jij een goede smaak hebt, Nynke!
* deur intrapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik moest aan je denken toen ik laatst in een warenhuis geurtjes aan het ruiken was. Had een hele lekkere, van bulgari geroken. Weet niet meer welke het was..quote:
Wat lief van Eugenequote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Lein, ik moest je nog feliciteren namens Eugene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind t niet zo leuk als je met kanker scheldt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Vandaag is, tegen verwachting in, een erg leuke dag geweest!! Veel felicitaties, lekker gegeten, mensen gesproken enzoEh, blijf nog even Lein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je tenminste niet van 2 hoog naar beneden springen.
-edit- en een geluk bij een pech: nu wil je hem toch niet meer terug?
Confidence through competence
Vrouwengeur? Welke kleur had de fles, en was het langwerpig of juist een kleine platte fles?quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik moest aan je denken toen ik laatst in een warenhuis geurtjes aan het ruiken was. Had een hele lekkere, van bulgari geroken. Weet niet meer welke het was..
De meeste zweedse mannen zijn of extreem metrosexueel en lopen in hele erge skinny jeans..Bij eentje was de jeans zo strak dat ik letterlijk alles kon zien...of ze zijn inderdaad een beetje slonzig. En ik ben nog niet zo close dat ik wat over ondergoed weet, ik zal het morgen eens aan m'n leuke zweedse studiegenoot vragen!quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zweedse mannen vallen toch wat tegen Nynke, had ik gehoord? Meestal vrij slonzig, 3 dagen niet scheren enzo. Is het trouwens waar dat ze in Scandinavië slechts om de week nieuw ondergoed aantrekken?
Enne, ik heb nauwelijks borsthaar. Dan wel of geen shirt?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat lief van Eugene
Oh, en PF?Ik denk wel dat hij kankerverwekkend is ja, hij was een beetje aangebrand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind t niet zo leuk als je met kanker scheldt.
Nee. Ik ga een peuk doen. En het is maar een hoog.quote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, blijf nog even Lein?Hier kun je tenminste niet van 2 hoog naar beneden springen.
-edit- en een geluk bij een pech: nu wil je hem toch niet meer terug?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en PF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ga een peuk doen. En het is maar een hoog.
En op die andere vraag ga ik niet in.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder ben je wel lief hoor![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef Vork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder ben je wel lief hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk best dom die spoilers, iedereen? leest het sowieso toch wel.
En toch heb je het van quote aangepast naar spoilerquote:Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk best dom die spoilers, iedereen? leest het sowieso toch wel.
Ja ik had ze door de war gehaald.quote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef Vork het volgende:
[..]
En toch heb je het van quote aangepast naar spoiler
quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik had ze door de war gehaald.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Is dit mailtje (zie spoiler) too much om naar ex te versturen?ik zou nog een beetje meer straightforward zijn. dat je het een kut naaistreek vindt enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?quote:Op maandag 1 september 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie geen too much hierin eigenlijk.
nu gaan we rellen! Ik wil ook een note!quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Vork het volgende:
[..]op je bolletje.
Ik ga slapen. Weltrusten iedereen.
Dat vind ik te ver gaan, want hem kennende heeft ie er geen erg in gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou nog een beetje meer straightforward zijn. dat je het een kut naaistreek vindt enzo.
Iemand die voornamelijk heel... erg... moe.... is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?
Ik ben ook moequote:Op maandag 1 september 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand die voornamelijk heel... erg... moe.... is.
Zo klinkt die brief dus.quote:
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zo klinkt die brief dus.
Wat is je doel van de brief? Hem laten weten dat je boos bent? Maar niet teveel want je wil hem nog terug?
We hebben al een goeie koelkast. Onze stofzuiger daarentegen, zuigt stof op om het dan netjes als een stofwolk door de kamer heen te blazen.quote:
quote:
Die van ons wel. En er zit zelfs wél een stofzak in he.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef DarkElf het volgende:
is dat een nieuwe feature van stofzuigers steer?
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 01-09-2008 23:54:02 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik moet boos worden geloof ik. Maar ik kan het niet opbrengen. Ik kan gewoon niet boos worden, ik kan er alleen maar om huilen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef DarkElf het volgende:
lein
de brief is niet too much... imho misschien too little maar hee... wie ben ik ? ik ken hem niet, ik weet niet wat je verder wel of niet wilt... maar ik vind het iig een vrij milde brief.
je moet niets...quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moet boos worden geloof ik. Maar ik kan het niet opbrengen. Ik kan gewoon niet boos worden, ik kan er alleen maar om huilen.
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld, maar eigenlijk toch wel en ik breng het aardig.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?
Er wordt bijna geen post voor mij daar bezorgd. School heeft niet het gewijzigde adres doorgegeven aan de stage instelling.quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wordt veel van jouw post daar bezorgd en is er een mogelijkheid om dat te veranderen?
wat moet je daaaar nou weer meequote:Op maandag 1 september 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er wordt bijna geen post voor mij daar bezorgd. School heeft niet het gewijzigde adres doorgegeven aan de stage instelling.
En hij belde net. Het spijt hem. Hij wist niet dat het belangrijk was. Hij wilde t langs komen brengen. In Zuidwolde. Maar dat kwam er niet van. En het spijt hem. En ik mag m altijd bellen.![]()
![]()
Ja, die foto's had ik al eens gezien. Ik vind het zo tof dat jij langer bent dan Golfer!quote:
Waaromquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, die foto's had ik al eens gezien. Ik vind het zo tof dat jij langer bent dan Golfer!
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.
omdat je dat niet zo vaak ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |