en dan alle lichten aanl;aten en kranen openzetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mannen-huis schoongemaakt. Het zeepdispenserbakje van de wasmachine was ZWART en GROEN. Van de SCHIMMEL! En woensdag ga ik mn oude huis checken, kijken hoe ex de boel bijhoudtHij is er nu toch niet
Neuh. Ik denk dat ik m nog terug wil, en bovengenoemde actie zou mijn kansen aanzienlijk verkleinen gok ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan alle lichten aanl;aten en kranen openzetten?
Nu krijg ik trek!quote:Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste dag van de ramadan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen wil op je verjaardag komen, dus je bent leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga uit eten met stipjes a.s. dinsdag.
Steer. Schat. Ze is te jong. En katholiekquote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga uit eten met stipjes a.s. dinsdag.
Kom maar een keer langs, heb je mn nummer nog?quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb OV. GaafIk zie mogelijkheden!
Ik had gedroomd dat ik beste vriendinnetjes was met Lein. grappig
quote:Op maandag 1 september 2008 00:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja! En je smsje op de intro week (toen ik m'n telefoon in moest leveren) of ik nog leefde
Ik denk al niet meer aan met haar te nuecken. Ik kleed haar slechts met mijn ogen uit.quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer. Schat. Ze is te jong. En katholiek
Een prinses Christinaquote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene piercing niet in je clit(hood) maar hoger?
Niet waar! Ze is geen tiener meer.quote:Op maandag 1 september 2008 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een prinses Christina
Steer, strikt gezien ben je dan bijna een pedo heh
Ik ga bellen. En ik hang op zodra ik me nostalgisch ga voelenquote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
ja tuurlijk waarom niet
Tenzij je nostaligischgaat doen. Maar dat ga je niet doen toch? Gewoon even babbelen.
Ja. Maar. Hang jezelf niet op dan he.quote:Op maandag 1 september 2008 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga bellen. En ik hang op zodra ik me nostalgisch ga voelen
wil je die?quote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene piercing niet in je clit(hood) maar hoger?
quote:Op maandag 1 september 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Maar. Hang jezelf niet op dan he.
Goed bedoeld.quote:
Ik heb er 3quote:Op maandag 1 september 2008 00:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb 2 notes op farfalla, bij deze 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |