Lekker Steerquote:
Ok. Ik ga de discussie niet aan, maar ik neem je tip mee naar achteren.quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
PF, mijn overleden vader had kanker en ik denk dat meer mensen hier met kanker te maken hebben.
Een hamburger buiten de koelkast laten staan, vind ik dan niet te vergelijken met zo'n ziekte. Het is niet alsof je verhongert ofzo........
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Vork het volgende:
Moet je ook niet zo lang blijven hangen op dat feestje.
Nee hij lekt urinequote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
Heeft de kat van de frituur lopen snoepen dat die nu ziek is?
Dat helpt niet meerquote:
zelfs toen ik dat deed kreeg ik m'n notes niet te zien. Niet dat ik notes heb, trouwens.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb er 19Maar ik moet er tegenwoordig voor betalen ipv ff neuksexxen met een mod
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi, ik heb er 19Maar ik moet er tegenwoordig voor betalen ipv ff neuksexxen met een mod
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.
Foei, deegroller eroverquote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Daarvoor toch ook al niet?
Arglquote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:ik kook terwijl ik echt echt echt geen tijd heb
er staan hamburgers etc klaar, ik zeg ik bak mijne wel als ik terug ben (nu)
bakken ze mijn hamburger en staat er een vieze oude klaar en vieze oude koude friet
kankerstreek.
Ik ga morgen weer sparrenquote:Op maandag 1 september 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Argldaar had ik ook altijd zoon pleuris-tyfus-tering-takkegraf-pokke-hekel aan toen ik nog thuis woonde.
Zo´n uitgedroogd stuk vlees in gestold vet, met ranzige piepers en sufgekookte groenten
![]()
Ik zou ff gaan sparren als ik jou was Farfallus
eh neuken?quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Klacht: Als je mod bent wil echt niemand meer geile neukseks met je.
En ik dacht dat jij een echt prinsesje was.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat je Stereomy heet op fok
zwart! Zwart is sexy!quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen een witte overhemd boven mijn indigo spijkerbroek, of toch een zwarte overhemd? (opgerolde mouwen)
nee echt, ga voor zwart. Ik denk echt dat je er goed uitziet in zwart. Wit maakt je zo chinees!quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, eigenlijk veel relaxter en ik ga nog een paar scherpe grappen maken die ik de vorige 2x niet kón maken. Kijken of ze er tegen kan. Wordt leuk, deze keer.
Hm, ik vind een wit overhemd met opgestroopte mouwen eigenlijk ook best leuk staan.De schoenen zijn iig al glimmend gepoetst.
Huh?quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee echt, ga voor zwart. Ik denk echt dat je er goed uitziet in zwart. Wit maakt je zo chinees!
Nah whatever, zolang je maar geen hemd of T shirt eronder doet is het goed. met het onderste en het bovenste knoopje open en losse manchettenquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, eigenlijk veel relaxter en ik ga nog een paar scherpe grappen maken die ik de vorige 2x niet kón maken. Kijken of ze er tegen kan. Wordt leuk, deze keer.
Hm, ik vind een wit overhemd met opgestroopte mouwen eigenlijk ook best leuk staan.De schoenen zijn iig al glimmend gepoetst.
onder een wit overhemd graag wel een tshirt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nah whatever, zolang je maar geen hemd of T shirt eronder doet is het goed. met het onderste en het bovenste knoopje open en losse manchetten
Wellus.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
edit: en niet in je broek proppen hé![]()
En bij uitgaan onder zowel wit als zwart geen T-shirt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
onder een wit overhemd graag wel een tshirt.
Onder zwart hoeft het niet zo nodig.
M'n amerikaanse klasgenoot wou trouwens specifiek commentaar van hem over hoe zijn pak hem stond. Waarom ie nu naar mij kwam weet ik niet. Wel grappig!
quote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en welk luchtje doe je op?
afhankelijk van hoeveel borsthaar je hebt natuurlijk. bi jveel: bij het uitgaan ook onder wit een tshirt. Maar ik zou sowieso geen wit dragen bij het uitgaan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wellus.![]()
Weet je wel hoeveel shirts te lang altijd zijn bij mij. Ik hou geen benen meer over.
[..]
En bij uitgaan onder zowel wit als zwart geen T-shirt.
Misschien omdat jij een goede smaak hebt, Nynke!
* deur intrapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik moest aan je denken toen ik laatst in een warenhuis geurtjes aan het ruiken was. Had een hele lekkere, van bulgari geroken. Weet niet meer welke het was..quote:
Wat lief van Eugenequote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Lein, ik moest je nog feliciteren namens Eugene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind t niet zo leuk als je met kanker scheldt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Vandaag is, tegen verwachting in, een erg leuke dag geweest!! Veel felicitaties, lekker gegeten, mensen gesproken enzoEh, blijf nog even Lein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je tenminste niet van 2 hoog naar beneden springen.
-edit- en een geluk bij een pech: nu wil je hem toch niet meer terug?
Confidence through competence
Vrouwengeur? Welke kleur had de fles, en was het langwerpig of juist een kleine platte fles?quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik moest aan je denken toen ik laatst in een warenhuis geurtjes aan het ruiken was. Had een hele lekkere, van bulgari geroken. Weet niet meer welke het was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |