Nee, ik zal het ook niet meer oden.quote:
Mijn eerste dag bestond vooral uit praten (het zijn allemaal mensen tussen mijn eigen leeftijd en 30 jaar) en lezen. De systeembeheerder komt morgen pas mijn computer installeren e.d. dus ik had alleen een groot leeg bureau en wat uitgeprinte dingen die ik moet weten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Annie, hoe was jouw eerste dag??
Mijn eerste dag was tof. Er stond al 10 km op de teller van mn auto (nu 122 ofzo) en ik heb morgen mijn eerste afspraak buiten de deur.
Ow, en Lein, hij is gewoon heel saai donkerblauw. Met 5 deuren. En hij rijdt op benzine. Daar gaan ze spijt van krijgen.
En? wat is het geworden? een Lancia? een Maserati of een Alfa Romeo?quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Annie, hoe was jouw eerste dag??
Mijn eerste dag was tof. Er stond al 10 km op de teller van mn auto (nu 122 ofzo) en ik heb morgen mijn eerste afspraak buiten de deur.
Ow, en Lein, hij is gewoon heel saai donkerblauw. Met 5 deuren. En hij rijdt op benzine. Daar gaan ze spijt van krijgen.
De auto van Bernhard die dit weekend geveild werd!quote:Op maandag 1 september 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En? wat is het geworden? een Lancia? een Maserati of een Alfa Romeo?
Ja net als julliequote:Op maandag 1 september 2008 20:22 schreef AKnynke het volgende:
mmm..wat is grapefruit ook lekker. jammer dat het zo duur is, en dat het zoveel werk is om klaar te maken..
toen ik het typte dacht ik al: ' zal ik het grapje zelf maken, of zal iemand anders hem inkoppen?' je was wel snel...ben je altijd zo snel?quote:
You dirty mind, it was a trapquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
toen ik het typte dacht ik al: ' zal ik het grapje zelf maken, of zal iemand anders hem inkoppen?' je was wel snel...ben je altijd zo snel?
Ja paquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:Net een lekkere lading sushi op
En Nynke, hup aan de studie. Dat ga ik nu ook doen.
que?quote:Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
D_H is ook mijn vader
Zijn alle SOA's al gesynchroniseerd vandaag hier in de CUL SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |