Lianne, wat voor donkerblauw? Met spikkeltjes?quote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een donkerblauwe!![]()
En Lein, gefeliciteerd!
Wat heb je geboekt? Zon of sneeuw?quote:Op maandag 1 september 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:net iets anders voor kerst geboekt dan ik al had gedaan
verder voel ik meen een tikkie
en nee dat komt niet eens omdat de mr weg is maar
omdat ik af en toe niet zo goed in mijn velletje zit...
nu eens koken voor mezelf: langzaam gegaarde roma tomaat plakken met erbij een gebakken witvisje en erop aangemaakte rucola... flesje san pellegrino erbij.. zorg ik iig wel goed voor mezelf
quote:Op maandag 1 september 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:voor DE.
Ik ben het studeren verleerd. Kan me niet meer langer dan een half uur concentreren op een lange tekst. En een half uur is dan al lang. Bah!
quote:Op maandag 1 september 2008 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh stuurt positieve energie naar DEweg, eten
oeh flinke adrenaline rush zeker?quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pfff vandaag een thrilly bijna-hospitaal ervaring op mijn fiets door een automobilist die ineens rechtaf sloeg terwijl ik van plan was rechtdoor te rijden in dezelfde richting. Ik kon nog net meesturen met de auto om niet in het portier te klappen.Weer een turfje erbij
![]()
[..]
Wat heb je geboekt? Zon of sneeuw?
btw, ik ga je worteltjessoep maken deze week
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.quote:
en m'n nieuwe vrienden ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef AKnynke het volgende:
ik had ze nog wel zo mooi gelakt.
Nu ga ik er echt weer vanaf blijven.
Ik wil wat oden vanavond....maar al m'n nieuwe vriendinnen willen niets doen...
Hobjeuhquote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef MissHobje het volgende:
Zo ben ik ook weer
Had beetje klote geslapen vandaag zegpas rond half 11 en dan om 11.15 wakker gebeld worden en dan door tot 17.00 ofzo pff mega duf.
dus ik net naar de winkel en wat ga ik koken..... tedeeeeeeeeeee Zuurkool met worst![]()
!
zo'n zin in
![]()
Daar wordt ik nu blij van
Leuk, sommige hotelkamers zijn echt een droom dees zijn vast ook mooiquote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh flinke adrenaline rush zeker?
nee we blijven in t land... Oh nee, we gaan wel naar t buitenland
we gaan met de kerst naar een kasteel in Nederlands Limburg (als het goed is want ik heb nog geen bevestiging)
quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.
Geef me eens een grote schop onder m'n kont? Vooral onder het studeren kan ik er niet van af blijven!
Ik heb het al jaren niet geadan.quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb 2 nagels afgebeten. 3 eigenlijk. Maar 1tje was ingescheurd, en toen vond ik dat ik hem wel mocht afbijten. dus nu is m'n linkerduim kort, en m'n rechterwijsvinger en middelvinger.
Geef me eens een grote schop onder m'n kont? Vooral onder het studeren kan ik er niet van af blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |