De meeste zweedse mannen zijn of extreem metrosexueel en lopen in hele erge skinny jeans..Bij eentje was de jeans zo strak dat ik letterlijk alles kon zien...of ze zijn inderdaad een beetje slonzig. En ik ben nog niet zo close dat ik wat over ondergoed weet, ik zal het morgen eens aan m'n leuke zweedse studiegenoot vragen!quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zweedse mannen vallen toch wat tegen Nynke, had ik gehoord? Meestal vrij slonzig, 3 dagen niet scheren enzo. Is het trouwens waar dat ze in Scandinavië slechts om de week nieuw ondergoed aantrekken?
Enne, ik heb nauwelijks borsthaar. Dan wel of geen shirt?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat lief van Eugene
Oh, en PF?Ik denk wel dat hij kankerverwekkend is ja, hij was een beetje aangebrand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind t niet zo leuk als je met kanker scheldt.
Nee. Ik ga een peuk doen. En het is maar een hoog.quote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, blijf nog even Lein?Hier kun je tenminste niet van 2 hoog naar beneden springen.
-edit- en een geluk bij een pech: nu wil je hem toch niet meer terug?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en PF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ga een peuk doen. En het is maar een hoog.
En op die andere vraag ga ik niet in.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef Vork het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder ben je wel lief hoor![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef Vork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder ben je wel lief hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk best dom die spoilers, iedereen? leest het sowieso toch wel.
En toch heb je het van quote aangepast naar spoilerquote:Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk best dom die spoilers, iedereen? leest het sowieso toch wel.
Ja ik had ze door de war gehaald.quote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef Vork het volgende:
[..]
En toch heb je het van quote aangepast naar spoiler
quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik had ze door de war gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Is dit mailtje (zie spoiler) too much om naar ex te versturen?ik zou nog een beetje meer straightforward zijn. dat je het een kut naaistreek vindt enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?quote:Op maandag 1 september 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie geen too much hierin eigenlijk.
nu gaan we rellen! Ik wil ook een note!quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Vork het volgende:
[..]op je bolletje.
Ik ga slapen. Weltrusten iedereen.
Dat vind ik te ver gaan, want hem kennende heeft ie er geen erg in gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou nog een beetje meer straightforward zijn. dat je het een kut naaistreek vindt enzo.
Iemand die voornamelijk heel... erg... moe.... is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?
Ik ben ook moequote:Op maandag 1 september 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand die voornamelijk heel... erg... moe.... is.
Zo klinkt die brief dus.quote:
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zo klinkt die brief dus.
Wat is je doel van de brief? Hem laten weten dat je boos bent? Maar niet teveel want je wil hem nog terug?
We hebben al een goeie koelkast. Onze stofzuiger daarentegen, zuigt stof op om het dan netjes als een stofwolk door de kamer heen te blazen.quote:
quote:
Die van ons wel. En er zit zelfs wél een stofzak in he.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef DarkElf het volgende:
is dat een nieuwe feature van stofzuigers steer?
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 01-09-2008 23:54:02 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik moet boos worden geloof ik. Maar ik kan het niet opbrengen. Ik kan gewoon niet boos worden, ik kan er alleen maar om huilen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef DarkElf het volgende:
lein
de brief is niet too much... imho misschien too little maar hee... wie ben ik ? ik ken hem niet, ik weet niet wat je verder wel of niet wilt... maar ik vind het iig een vrij milde brief.
je moet niets...quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moet boos worden geloof ik. Maar ik kan het niet opbrengen. Ik kan gewoon niet boos worden, ik kan er alleen maar om huilen.
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld, maar eigenlijk toch wel en ik breng het aardig.quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Wat is de 'toon' die je voelt uit dit mailtje?
Er wordt bijna geen post voor mij daar bezorgd. School heeft niet het gewijzigde adres doorgegeven aan de stage instelling.quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wordt veel van jouw post daar bezorgd en is er een mogelijkheid om dat te veranderen?
wat moet je daaaar nou weer meequote:Op maandag 1 september 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er wordt bijna geen post voor mij daar bezorgd. School heeft niet het gewijzigde adres doorgegeven aan de stage instelling.
En hij belde net. Het spijt hem. Hij wist niet dat het belangrijk was. Hij wilde t langs komen brengen. In Zuidwolde. Maar dat kwam er niet van. En het spijt hem. En ik mag m altijd bellen.![]()
![]()
Ja, die foto's had ik al eens gezien. Ik vind het zo tof dat jij langer bent dan Golfer!quote:
Waaromquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, die foto's had ik al eens gezien. Ik vind het zo tof dat jij langer bent dan Golfer!
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal liever dan dat ik geile neuksex heb met een collegamod.
omdat je dat niet zo vaak ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |