Ik zie pure paniek!quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
jij hebt liever een kameel.....
uiteraard
zal ff een foto downloaden voor 2 minuten
Hmmmm, kweenie, maar hier blijf ik toch wel komen. Veels te leukquote:
Je ne sais pas. Maar ik heb begrepen dat deze sc reeks naar CBL gaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmmm, kweenie, maar hier blijf ik toch wel komen. Veels te leuk![]()
Et Vous?
Nee, deze gaat dicht dacht ik, vandaar dat ik hier nog ff loop te rellenquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Maar ik heb begrepen dat deze sc reeks naar CBL gaat?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
jij hebt liever een kameel.....
uiteraard
zal ff een foto downloaden voor 2 minuten
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:07 schreef liesje1979 het volgende:
hee hoor kheb hem al bij photobucket weggehaald
Je wiilt niet weten over wat voor stenen ik anders was gestruikeld, niet alles was op kameel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je was bang hè, ik zie het aan je ogen. En je bent ook bang in het donker, vandaar die zaklantaarn in je hand
* liesje1979 schrikt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer het nog eens.
Dit zie ik nog steeds.
[ afbeelding ]
Ja quote hem dan zelf ook niet nog een keerquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 schrikt!
Ik wil het weg hebben, nu!!!
ik heb hem verwijderd bij photobucket, iemand? help!
Nu moet het woord afbeelding verwijderen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 schrikt!
Ik wil het weg hebben, nu!!!
ik heb hem verwijderd bij photobucket, iemand? help!
Wat wil je precies weten, dertig DGK mafkezen die topics vol kalken met onzin, is dat voldoende?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:11 schreef Poit- het volgende:
Is er hier iemand die mij dit topic uitlegt?
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:11 schreef Poit- het volgende:
Is er hier iemand die mij dit topic uitlegt?
dat is dan kut.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu moet het woord afbeelding verwijderen.
Doe dan even een edit in je eigen posting. Het tweede icoontje van rechts, het potloodje...quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is dan kut.
En ja ik ben niet zo slim dat ik dan denk, ojee niet quoten dat bericht
Dat gaan ze ook weer doen in New Orleans.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ook moeten leren roeien met de riemen die ik had en verzuip nog steeds af en toe.
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenietenquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan even een edit in je eigen posting. Het tweede icoontje van rechts, het potloodje...
Nou ja, als je helemaal niet meer weet, dan vervang je die foto door een nietszeggende en geef je hem dezelfde naam als de oorspronkelijkequote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenieten
Liesje die de mozes berg vanaf de top wil zien, maar erg lui is, dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie gaat er dan ook in de 21-ste eeuw op een kameel zitten
Wij doen in Nederland niet anders toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook weer doen in New Orleans.Altijd handig, een stad onder zeeniveau bouwen en dan geen goede dijken aanleggen.
Ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie gaat er dan ook in de 21-ste eeuw op een kameel zitten
Wij hebben na 1953 besloten er iets aan te doen. New Orleans gaat weer behoorlijk onderwater als de orkaan zich aan de regels houdt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij doen in Nederland niet anders toch?
Ja, maar ik zag laatst een soort van docu ding op TV en kenners verklaarden ons ook voor gek. De meeste investeringen doen wij ook flink beneden de zeespiegel. Dat i.c.m. met een verwachte stijging van werd niet echt als slim betiteld. Denk dan aan Almere, Rotterdam tot aan Hoek van Holland.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben na 1953 besloten er iets aan te doen. New Orleans gaat weer behoorlijk onderwater als de orkaan zich aan de regels houdt.
Jaapquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
Er bestaat toch niet meer zoiets als De Goudekn Kooi? Onze Jaap heeft gewonnen?
Tja, het deltaplan was om ons te beschermen tegen een storm die eens in de 10000 jaar voorkomt. In de praktijk is het nu eens in de 4000 jaar, las ik ergens en met de zeespiegelstijging misschien eens in de paar honderd jaar. Tijd genoeg om de boel nog iets meer te versterken. Dat moet dan wel gebeuren uiteraard!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag laatst een soort van docu ding op TV en kenners verklaarden ons ook voor gek. De meeste investeringen doen wij ook flink beneden de zeespiegel. Dat i.c.m. met een verwachte stijging van werd niet echt als slim betiteld. Denk dan aan Almere, Rotterdam tot aan Hoek van Holland.
En Rory heeft CBML gewonnen ( als we zo gaan beginnen)quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
Er zijn een x aantal mensen die vergroeid zijn met elkaar op de één of andere vage manier. Ter overbrugging tot de volgende RL serie is Static zo aardig geweest om hier plaats vrij te maken voor ons......quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
?quote:
Onze Jaap... Het is ook zo'n gezellige jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
De grootste grap is misschien nog wel dat het gevaar nu vanuit het achterland (rivieren) komt. Afijn, daar is ook flink werk verzet de laatste jaren. 'We zien het wel, 't zal mijn tijd wel duren denk ik....quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, het deltaplan was om ons te beschermen tegen een storm die eens in de 10000 jaar voorkomt. In de praktijk is het nu eens in de 4000 jaar, las ik ergens en met de zeespiegelstijging misschien eens in de paar honderd jaar. Tijd genoeg om de boel nog iets meer te versterken. Dat moet dan wel gebeuren uiteraard!
Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De grootste grap is misschien nog wel dat het gevaar nu vanuit het achterland (rivieren) komt. Afijn, daar is ook flink werk verzet de laatste jaren. 'We zien het wel, 't zal mijn tijd wel duren denk ik....
Net als 40/45.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.
Kijk dat had je nou weer net niet moeten zeggen... Dat het een kansloos programma werdt wist ik al wel maar nu ga ik dus niet meer kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe die mensen in dit programma komen, nooit ergens reclame voor gezien dat mensen zich op kunnen geven voor zoiets. Je gaat mij niet vertellen dat dat ene vrouwtje die nu constant op de reclame komt serieus is... Of ze is echt een kansloze hoer die neukt om kleren te kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Rory heeft CBML gewonnen ( als we zo gaan beginnen)
Mooi, die opkomende zonquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hiervoor zat ik op die kameel (wat een eng beest!) :
Haha, je vriend is kalend!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar was dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
Man, kalend en dus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, je vriend is kalend!
Die tweede foto is wel behoorlijk tof.
Nee, nu zegt ze weer dat ze niet zo is, maar uiteindelijk gaan al die dames neuken voor het geld, daar zorgen ze wel voor. Vergeet niet dat Huub achter bezig isquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:36 schreef Poit- het volgende:
[..]
Kijk dat had je nou weer net niet moeten zeggen... Dat het een kansloos programma werdt wist ik al wel maar nu ga ik dus niet meer kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe die mensen in dit programma komen, nooit ergens reclame voor gezien dat mensen zich op kunnen geven voor zoiets. Je gaat mij niet vertellen dat dat ene vrouwtje die nu constant op de reclame komt serieus is... Of ze is echt een kansloze hoer die neukt om kleren te kopen.
Tja, ik 30 en ik heb nog veel haar. Kaal worden is een issue voor mannen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man, kalend en dus?
Ja mooi he? Maar koud dat het was!!!!!!
KLopt toen ik hem leerde kennen stonden er vreemde haargroeimiddeltjes in het badkamerkastje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik 30 en ik heb nog veel haar. Kaal worden is een issue voor mannen.
Ik weet niet of wij dat wel willen hoor...quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.
als ik een bericht quote kan ik niet meer in dat bericht toch? en volgens mij heb ik de links uit mijn eigen berichten gehaald en ze verwijderd van photobucketquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:42 schreef spapaars het volgende:
Zucht.
Nu de eerste afbeelding verwijderen.
Haargroeimiddeltjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
KLopt toen ik hem leerde kennen stonden er vreemde haargroeimiddeltjes in het badkamerkastje.
Maar uiterlijk boeit mij niet
Mozes kriebel, ziet er mooi uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Egype, hier:
http://www.travelmarker.n(...)gheden/mozesberg.htm
Jij bent ook een tukker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij dat wel willen hoor...
Zucht ( niet quoten)quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, je vriend is kalend!
Die tweede foto is wel behoorlijk tof.
Ja hoor, komt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie redden het verder wel denk ik?![]()
![]()
Waar woon je nu dan? Bad Bentheim? En ik mag vast wel komen logeren als het hier ook al overstroomt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig een duitse Tukker
Liesje? Je kunt beter geen privé fotootjes plaatsen. Behalve de paar mensen die hier posten, kunnen er ook honderden meekijken en die foto gelijk opslaan op hun eigen harddisk, waarbij je ze vroeg of laat zo maar weer kunt tegenkomen op plaatsen waar jij dat liever niet wil.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
als ik een bericht quote kan ik niet meer in dat bericht toch? en volgens mij heb ik de links uit mijn eigen berichten gehaald en ze verwijderd van photobucket
[..]quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:50 schreef spapaars het volgende:
als ik een bericht quote kan ik niet meer in dat bericht toch? en volgens mij heb ik de links uit mijn eigen berichten gehaald en ze verwijderd van photobucket
Arm liesjequote:Op zondag 31 augustus 2008 05:55 schreef liesje1979 het volgende:
ohw fuck nu quote ik het zelf....:(
* liesje1979 maakt er een puinhoop van
Nee, niet in Bad B.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan? Bad Bentheim? En ik mag vast wel komen logeren als het hier ook al overstroomt?
Ah, dat is lief, dan overleef ik het tenminste.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet in Bad B.
Maar als het zover is dan PM me maar, dan pomp ik wel ff een lugbedje op.
Je past vast wel ergens op zolder
Ja als je tetten post misschienquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje? Je kunt beter geen privé fotootjes plaatsen. Behalve de paar mensen die hier posten, kunnen er ook honderden meekijken en die foto gelijk opslaan op hun eigen harddisk, waarbij je ze vroeg of laat zo maar weer kunt tegenkomen op plaatsen waar jij dat liever niet wil.....
Nou gelukkig zijn het geen foto's waarop ik in sexy poses lig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje? Je kunt beter geen privé fotootjes plaatsen. Behalve de paar mensen die hier posten, kunnen er ook honderden meekijken en die foto gelijk opslaan op hun eigen harddisk, waarbij je ze vroeg of laat zo maar weer kunt tegenkomen op plaatsen waar jij dat liever niet wil.....
Nah dat beloof ik niet maar we gaan het iig proberenquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is lief, dan overleef ik het tenminste.
Je weet het niet, zo'n foto waar jezelf opstaat kan overal weer opduiken met een andere tekst eronder toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als je tetten post misschien
Maar een simpel vakantiefotootje toch niet!
Die post die je gequote hebt kan je weer aanpassen he!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou gelukkig zijn het geen foto's waarop ik in sexy poses lig.
Mijn man zal minder blij zijn met het feit dat ik hem online zet
Ik heb je al op marktplaats gezet, bij relatie's dat jullie een trio willenquote:Op zondag 31 augustus 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, theoretisch gezien wel ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het niet, zo'n foto waar jezelf opstaat kan overal weer opduiken met een andere tekst eronder toch?
Kom maar op met die foto's, we zullen quoten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha, je weet niet zeker of ik de vloed overleef bij jullie? Jullie gaan me opeten omdat er geen voedsel meer is na de vloed?quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah dat beloof ik niet maar we gaan het iig proberen
Slaap wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik zoek eens de bedstee op.
Tot later.
Ja, je wéét het gewoon niet he, wat er kan gebeuren!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, je weet niet zeker of ik de vloed overleef bij jullie? Jullie gaan me opeten omdat er geen voedsel meer is na de vloed?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb je al op marktplaats gezet, bij relatie's dat jullie een trio willen
Trustenquote:Op zondag 31 augustus 2008 06:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik zoek eens de bedstee op.
Tot later.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom maar op met die foto's, we zullen quoten.
Leave die kale alone!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:07 schreef liesje1979 het volgende:
en nu ga ik nog even de helft van mijn voorkeur hebbende 8 uur pakken
Helaasquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenieten
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Misschien een idee om gewoon een mailtje naar die malloten daar te sturen?
joquote:
Dan is het dus ook nutteloos om er naar te gaan zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezet. Denk dat ze alleen summiere info weggeven om de kickoff "spannend" te houden.
Doe het lekker zelf ja, lui dingquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Weet iemand een site waarop de bewoners van CBML voorgesteld worden?
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Die gozer vindt die meiden gewoon hoeren, goh.![]()
Alleen deze 2 films, die al vaak in de topics stonden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
Jaja, geef die gozer de kans en hij gaat er vol op hoor. Alle mannen......quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
wat een hoop hoerenlopers zijn er danquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Er is 1 uitzonderingquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Je moeder?quote:
Zelfs op de rtl site vind je niets terug over de bewoners.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Wie?
Vandaag zal best de Talpa-site de mensen gaan voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
Kelly is zo geschrokken van haar promotiefilmpje dat ze zich direct bekeerd heeft tot het de Islam en we haar in bourka(met jarretels) mogen zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Zullen er schokkende dingen in de profielen staan? Dat Kelly bijvoorbeeld Isaac Newton als droomman heeft en Rory seks voor het huwelijk afwijst?
Kamervragenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Dementor het volgende:
Hier gaan Kamervragen over gesteld worden.
Dan neem ik de boel wel over.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kamervragen![]()
Misschien kunnen er ook een paar kamerleden aftreden
En iedereen verdringt elkaar voor de camera om te vertellen wat voor een verwerpeijk programma ze dit vinden. Op FOK barst de discussie los over wat voor [stereo] types er nu weer gevonden zijn en voor we een paar weken verder zijn kijken we ,al dan niet openlijk, allemaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Dementor het volgende:
Hier gaan Kamervragen over gesteld worden.
Heb je de opzet van dit jaar gelezen en kan je mij de samenvatting gevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Het meest schokkende is toch wel dat er 2 Marco's zijn.
Vanavond ER!
Zo, ik zit midden in een spoedcursus. Ik wist er echt geen klote van. Het leek me een klote-programma dus ja, why bother.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de opzet van dit jaar gelezen en kan je mij de samenvatting geven?
Hier zie je de kandidaten en kun je al een filmpje bekijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Oh kut.
Wat ik wel weet is dat ze vastgetekend zijn aan elkaar. Da's dan weer jammer. Ik wil ze graag een jaar op zo'n eiland zien zonder vreten met streams. Ga maar prei verbouwen op de bodem van de zee enzo.
ER is zo leuk. Zo jammer dat het maar een uurtje per week is. Wat ook jammer is, is dat sommige dingen zo opgenomen zijn, gesprekken enzo. 'Willen jullie even op die steen gaan zitten en babbel maar wat.'quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier zie je de kandidaten en kun je al een filmpje bekijken.
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
Ik weet het, heb het vorige keer niet echt gevolgd, de keren daarvoor wel. En ja, ook daar wordt behoorlijk gescript.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
ER is zo leuk. Zo jammer dat het maar een uurtje per week is. Wat ook jammer is, is dat sommige dingen zo opgenomen zijn, gesprekken enzo. 'Willen jullie even op die steen gaan zitten en babbel maar wat.'
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Oh kut.
Wat ik wel weet is dat ze vastgetekend zijn aan elkaar. Da's dan weer jammer. Ik wil ze graag een jaar op zo'n eiland zien zonder vreten met streams. Ga maar prei verbouwen op de bodem van de zee enzo.
Als het niet loopt, jammer dan. We zullen het wel zien. Al ben ik bang dat ik weinig van het programma zelf ga zien. Stomme tijd ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoe het nieuwe forum wat tegen de avond opengaat, CMBL gaat lopen
Ja, heb ik ook een stukje van gezien, een liliputter en een lange man die vastgegroeid had gezeten met zijn hoofd aan zijn 2 broers, (hij was nu los gelukkig) jemig zeg, wat een maf programmaquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
Oh, als je echt wilt lachen moet je kijken naar "Million Dollar Wedding". Ik zag gisteravond een klein stukje, een stel dat wil trouwen en poppen als hun echte kinderen beschouwen, hilarisch.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Dat forum zal wel lopen, daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het niet loopt, jammer dan. We zullen het wel zien. Al ben ik bang dat ik weinig van het programma zelf ga zien. Stomme tijd ook.
Ik ga VOLLEDIG niet kijken zegmaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het niet loopt, jammer dan. We zullen het wel zien. Al ben ik bang dat ik weinig van het programma zelf ga zien. Stomme tijd ook.
Tuurlijk gaat het goed lopen Noekjequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het zo verteld moet ik er wel om lachen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook een stukje van gezien, een liliputter en een lange man die vastgegroeid had gezeten met zijn hoofd aan zijn 2 broers, (hij was nu los gelukkig) jemig zeg, wat een maf programma
Knippen met een plastic schaar valt ook niet mee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Ja, graag. Ik lees geen kranten. Ik had ook kapster willen worden maar ook dat was te hoog gegrepen.
Ja, en zelfs ruzies die de camera gemist heeft naspelen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
[..]
ER is zo leuk. Zo jammer dat het maar een uurtje per week is. Wat ook jammer is, is dat sommige dingen zo opgenomen zijn, gesprekken enzo. 'Willen jullie even op die steen gaan zitten en babbel maar wat.'
Dude! Je bent terug!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het goed lopen Noekje, ben hartstikke blij dat we een eigen sub-forum krijgen met onze eigenste mods
Het was super!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dude! Je bent terug!!![]()
Was het leuk? Heb je veel gezien? Ben je bruin? Heb je een vakantie-liefde? Wat heb je gekocht?
Het was ook hilarisch, maar tevens tenenkrommend hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je het zo verteld moet ik er wel om lachen.
Als ik echt zin heb zal ik het eens terugkijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het was ook hilarisch, maar tevens tenenkrommend hoor.
Dat stel met die buiksprekerpoppen was echt heel erg.
Als zij zouden winnen wilden ze door die poppen in het huwelijk verbonden worden
Pure provocatie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:17 schreef static het volgende:
Hoezo 'pathetic'?
Hier idem, wat een stel gladiolen bij elkaar, gedichtjes, rare pakken aan, zwemvliezen en ga maar door, het zwemvliesstel viel gelukkig uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Er zijn er nog een aantal lang opgebleven zag ik net...![]()
Ook ik viel gister in dat Million Dollar Wedding Program, wat een idote vertoning is dat...zeg maar Idols Audities over the Top, maar dan met Stelletjes...
Heb zin in vanavond, ben inmiddels wel erg benieuwd naar CBML...
Jemig, die arme mensen!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
http://edition.cnn.com/2008/US/weather/08/31/gustav/index.html
http://www.nu.nl/news/172(...)d_wegens_Gustav.html
NEW ORLEANS - Burgemeester Ray Nagin van New Orleans heeft zaterdag de verplichte evacuatie van de hele stad gelast.
ANP
Vanaf 08.00 uur zondagochtend (plaatselijke tijd, 15.00 uur onze tijd) moeten de circa 240.000 inwoners een veilig heenkomen zoeken voor de naderende monsterstorm Gustav.
De evacuatie was eerder zaterdag al aangekondigd voor het geval dat de orkaan niet van koers zou veranderen. Volgens Nagin is Gustav de "moeder van alle stormen" en kan hij verwoestender worden dan storm Katrina die in 2005 zo'n 1800 mensenlevens eiste.
Maar Gustav, de "storm van de eeuw", zou krachtiger kunnen worden dan alles wat New Orleans tot nu toe heeft gezien.
Bang
"U moet bang zijn", aldus de burgemeester. Om 08.00 uur begint de evacuatie met de laaggelegen westelijke stadsdelen; vanaf het middaguur (19.00 uur onze tijd) is het oosten van de stad aan de beurt.
De verplichte evacuatie zal niet door de politie worden afgedwongen. Maar voor eventuele achterblijvers zullen in de verlaten stad geen overheidsdiensten beschikbaar zijn.
Politie, brandweer en ambulances worden uit de stad teruggetrokken. Er blijft slechts een kernploeg van minder dan vijftig gemeentemedewerkers achter.
Koppig
"Wij willen een 100-procentsevacuatie", aldus Nagin. "Als u koppig genoeg bent om te beslissen te blijven, dan bent u op uzelf aangewezen", aldus de burgemeester tijdens een persconferentie in het stadhuis. "Het zou een van de grootste fouten zijn die u in uw leven kunt maken."
da's te veel hoor zoveel nederlandse TV eerst even vanavond CBML kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
Voor de liefhebbers: Expeditie Robinson 2008 #1 - Terug naar de basis.
Dat is wel degelijk spam.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef spapaars het volgende:
Te koop.(geen spam)
http://www.tbforum.nl/thread/113849.html
Wie heeft daar nou zin in tegen die prijs voor drie maandjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef spapaars het volgende:
Te koop.(geen spam)
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef spapaars het volgende:
Te koop.(geen spam)
voor de verslaafden onder ons?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
http://edition.cnn.com/2008/US/weather/08/31/gustav/index.html
http://www.nu.nl/news/172(...)d_wegens_Gustav.html
[b]
LIVE STREAM
http://www.upclive.nl/Televisie/Live_TV/CNN/
alleen beschikbaar met een upc verbindingquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men kijkt alleen als er streams zijn.
Aaaaai sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
alleen beschikbaar met een upc verbinding
Ja, hoe gaat het eigenlijk me Brian? Iemand die dat toevallig weet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
Onder het mom van "wil je stoer doen?".
Afkijken loont.
hij zegt: meisjes die alleen maar achter geld ''aanzijn'' is eigenlijk hetzelde als een hoerquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Nieuw YT'je van CBML. Die gozer vindt die meiden gewoon hoeren, goh.![]()
Mogguh.
zal wel weer stom klinken, maar het lijkt mee écht héérlijk om zo te kunnen vechten......quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
Onder het mom van "wil je stoer doen?".
Afkijken loont.
wie is Nikkie Plessen ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:17 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg gewoon jeuk van die Nikkie Plessen in a bad way.
Dat met die ringen zou ik nog wel willen leren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal wel weer stom klinken, maar het lijkt mee écht héérlijk om zo te kunnen vechten......
begrijp me goed alléén voor het goede doel en alléén als het echt nodig is![]()
ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand geslagen zelfs geen ''tikje'' ........
maar stel je loopt op straat en een aantal ''duistere'' types willen je overvallen of iets
en je kan zó te keer gaan da's toch kicken
Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:
Die promo's ken ik inmiddels allemaal wel, maar deze had ik nog niet gezien
Zij presenteert het programma. Er staat op het CBML topic in FTR een pica van haar.quote:
wel mooi dat zwart / wit / rood........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Er hangen nog net geen spiegels boven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
1) Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
1) Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. 2) Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
Die Amy Winehouse filmpjes bedoel je? Yep, loco.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:32 schreef Marrije het volgende:
Heb je die andere filmpjes van adinda ook gezien? dat wijf is helemaal gek
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgtquote:
Ik vind haar niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgt![]()
ik weet niet of ze leuk of niet leuk is maar ik vind 'r wel mooi........
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:
Let maar niet op mij, ik heb mijn dag gewoon niet.
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?
Moet je morgen trouwens nou werken of niet?
ah oké, dus je voelt je gewoon niet helemaal tof, snap ik........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.
Morgen ben ik nog "vrij".
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekochtquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.![]()
Nikki Plessen.
ja die ronde bedden heeft wel echt iets ''hoerigs''quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekocht![]()
En in t kader van Pimps & Ho's zijn ronde bedden natuurlijk matching...
Hoi dbvquote:
Hey Bongie!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi dbv
Jij mag mij aflossen, ik ga namelijk shutdown wat inhoud dat ik morgenochtend weer aanwezig benVeel plezier met de kickoff van CMBL @iedereen en dit was dan voor mij de lastpost in SHO (want daarna zitten we in het aparte subforum CBL), bye bye
![]()
jawel hoor......... maar tis stilletjes........quote:
Eet smakelijk! ik ga ook maar weer even wat eten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel hoor......... maar tis stilletjes........
maar ze zullen straks allemaal wel binnen komen druppelen, even iets eten
tot later
Komt wel goed, het duurt alleen eventjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah oké, dus je voelt je gewoon niet helemaal tof, snap ik........
heeft iedereen wel eens.......
gewoon rustig aan
Je bent ook van alle markten thuisquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net van mijn eerste zelfgekweekte tomaatjes gegeten.goedenmiddag allen.
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven. Als plantje dan topzwaar wordt, gewoon even met een stok hoog houden. En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent ook van alle markten thuis
Goedenmiddag
Mis jij Spanje niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven. Als plantje dan topzwaar wordt, gewoon even met een stok hoog houden. En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.
Maar de buurmannen rennen daar een stuk sneller, dus elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen, tomaten van de koude grond groeien daar veel beter
Lijken me heerlijk die verse tomaten uit eigen tuin ,quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven.
Nope, gewoon tuinaarde. Dus puur natuur.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het eens uitproberen, gebruik je ook nog chemicalien of extra vitamines?
Bij regen zijn hier in de buurt idd een hoop naaktslakken, maar op de plant heb ik er geen last van gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijken me heerlijk die verse tomaten uit eigen tuin ,
je bent ondernemend en leuk bezig met jouw dieren , buren , Spaanse les geven.
Heb je geen last van naaktslakken?
Die hebben vaak grote trek. Maar waarschijnlijk niet in rode tomaten.
In 1 nacht tijd zijn hier 16 koppen van de Zonnebloemen opgegeten.
Nog zo'n 55 minuten dan is de verhuizing naar CBML-forum.
Helaas heeft Soylent voorlopig geen tijd om automatisch de CBML-verslagen op een topic te zetten.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:16 schreef hondjes het volgende:
komende tijd is het voor mij een heen en weer naar spanje.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij regen zijn hier in de buurt idd een hoop naaktslakken, maar op de plant heb ik er geen last van gehad.
Maar komt misschien ook dat ik de plant in een pot heb staan en mijn hondje piest daar altijd tegenaan
Gelukkig kan hij niet zo hoog komen dat hij in de pot kan piesen.
mijn dochter wel schijnt geweldig te zijn, stadion barcelonaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey LS, ging jij in Spanje vaak/ooit naar voetbalwedstrijden?
ik wil dus ook naar een wedstrijd, maar is daar een beetje een zwarte markt of moet je alles via de officiele kanalen kopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
mijn dochter wel schijnt geweldig te zijn, stadion barcelona
19:30 RTL5.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben er helemaal klaar voor, hoe laat begint CBML eigenlijk?
zal het straks eens vragen ,als we chattenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik wil dus ook naar een wedstrijd, maar is daar een beetje een zwarte markt of moet je alles via de officiele kanalen kopen?
Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
zal het straks eens vragen ,als we chatten
Nee, dat keken we altijd in een pub of cafetaria. Ben in die 7 jaar maar bij 2 wedstrijden geweest in Camp Nou en Mestalla. En ik was in madrid en toen was de presentatie van Real Madrid en ben toen ook in bernabeo (of hoe je dat ook schrijft) geweest. En Ik ben een keer in stadion van Atletico geweest. Daar mocht ik ook in de prijzenkamer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey LS, ging jij in Spanje vaak/ooit naar voetbalwedstrijden?
Oh, wat leuk en spannend ook. Dus je wordt opa/oma (kan niet zien of je een mannetje of vrouwtje bent).quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef hondjes het volgende:
wachten op een klein spaans ..ukkie..als het goed gaat in february.
In de jagucci!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat leuk en spannend ook. Dus je wordt opa/oma (kan niet zien of je een mannetje of vrouwtje bent).
Amanda is gespot op Ibiza, leuk bruggetje zo.![]()
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
Oeh, kan ze daar niet blijvenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is gespot op Ibiza, leuk bruggetje zo.![]()
Het was nog vroeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
en ze heeft haar bikini nog aan ook, ik denk dat we ons ernstig zorgen moeten gaan maken
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.quote:
Ik geef haar geen ongelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.
Oh jee, wat sneu. Duimen maar dan voor de aanstaande papa en mama. En aanstaande oma niet te vergeten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
heel spannend, ging al 5 keer mis, dus oma
En dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Nog 22 minuutjes.
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.
heeft Brian al weer eens gebokst?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.
Ik heb al gekeken maar er is nog niks te bekennen hier.quote:
Waar denk je dat ik kijk dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar er is nog niks te bekennen hier.
Ik denk dat Gert en Noekje hard aan het werk zijn en dat op zo'n mooie dag als vandaag. Tofheid.
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.
Met de voetbal scheids zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?
Is het erg als ik dan meteen denk, ik hoop dat ie een flinke knal op zijn bakkes krijgt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij op VOL. Als je het echt wilt weten wil ik wel even voor je gaan zoeken hoor.quote:
Doe geen moeite, ik surf over een tijdje gewoon even naar youtube en zoek op "no contest, no contest brian/kubatz".quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij op VOL. Als je het echt wilt weten wil ik wel even voor je gaan zoeken hoor.
jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dan meteen denk, ik hoop dat ie een flinke knal op zijn bakkes krijgt?
Zullen we Mitch tippen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
Een weekje zonder Brian opent misschien haar oogjes. Je weet het maar niet.
Moet meteen weer denken aan die Cubaan die tijdens de OS de scheidsrechters ook maar even in elkaar traptequote:
Mitch is gek, die gaat echt niet voor die del (oeh, nu zeg ik het weer). Allemaal ingegeven door het hokje, believe you me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Zullen we Mitch tippen?
Amanda begon altijd te stralen als Mitch in de buurt was, iets wat ze nooit deed bij Brian.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mitch is gek, die gaat echt niet voor die del (oeh, nu zeg ik het weer). Allemaal ingegeven door het hokje, believe you me.
Ik hou het ook scherp in de gaten, nog 4 minuten kattenkop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
Waar denk je dat ik kijk dan?
En ik denk wel dat 17.00 doorgaat als beloofd.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze zeggen dat baasjes meestal op hun hondjes lijken.
En precies om 17.00 uur. Top.quote:
als iets lekker ruikt zijn het eigen tomaatjes! heb je ze in een kas?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net van mijn eerste zelfgekweekte tomaatjes gegeten.goedenmiddag allen.
Yep, CBML is nog niet begonnen dus gaan we hier nog even verder.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Gert het volgende:
Deze nog maar even keurig volbaggeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |