wel mooi dat zwart / wit / rood........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Er hangen nog net geen spiegels boven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
1) Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
1) Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. 2) Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
Die Amy Winehouse filmpjes bedoel je? Yep, loco.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:32 schreef Marrije het volgende:
Heb je die andere filmpjes van adinda ook gezien? dat wijf is helemaal gek
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgtquote:
Ik vind haar niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgt![]()
ik weet niet of ze leuk of niet leuk is maar ik vind 'r wel mooi........
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:
Let maar niet op mij, ik heb mijn dag gewoon niet.
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?
Moet je morgen trouwens nou werken of niet?
ah oké, dus je voelt je gewoon niet helemaal tof, snap ik........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.
Morgen ben ik nog "vrij".
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekochtquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.![]()
Nikki Plessen.
ja die ronde bedden heeft wel echt iets ''hoerigs''quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekocht![]()
En in t kader van Pimps & Ho's zijn ronde bedden natuurlijk matching...
Hoi dbvquote:
Hey Bongie!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi dbv
Jij mag mij aflossen, ik ga namelijk shutdown wat inhoud dat ik morgenochtend weer aanwezig benVeel plezier met de kickoff van CMBL @iedereen en dit was dan voor mij de lastpost in SHO (want daarna zitten we in het aparte subforum CBL), bye bye
![]()
jawel hoor......... maar tis stilletjes........quote:
Eet smakelijk! ik ga ook maar weer even wat eten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel hoor......... maar tis stilletjes........
maar ze zullen straks allemaal wel binnen komen druppelen, even iets eten
tot later
Komt wel goed, het duurt alleen eventjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah oké, dus je voelt je gewoon niet helemaal tof, snap ik........
heeft iedereen wel eens.......
gewoon rustig aan
Je bent ook van alle markten thuisquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net van mijn eerste zelfgekweekte tomaatjes gegeten.goedenmiddag allen.
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven. Als plantje dan topzwaar wordt, gewoon even met een stok hoog houden. En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent ook van alle markten thuis
Goedenmiddag
Mis jij Spanje niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven. Als plantje dan topzwaar wordt, gewoon even met een stok hoog houden. En af en toe wat overtollige bladeren weghalen, zodat er genoeg zon op komt.
Maar de buurmannen rennen daar een stuk sneller, dus elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen, tomaten van de koude grond groeien daar veel beter
Lijken me heerlijk die verse tomaten uit eigen tuin ,quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is niets aan hoor. Je stopt plantje in de grond. Op plaats waar meeste zon is en genoeg water geven.
Nope, gewoon tuinaarde. Dus puur natuur.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het eens uitproberen, gebruik je ook nog chemicalien of extra vitamines?
Bij regen zijn hier in de buurt idd een hoop naaktslakken, maar op de plant heb ik er geen last van gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijken me heerlijk die verse tomaten uit eigen tuin ,
je bent ondernemend en leuk bezig met jouw dieren , buren , Spaanse les geven.
Heb je geen last van naaktslakken?
Die hebben vaak grote trek. Maar waarschijnlijk niet in rode tomaten.
In 1 nacht tijd zijn hier 16 koppen van de Zonnebloemen opgegeten.
Nog zo'n 55 minuten dan is de verhuizing naar CBML-forum.
Helaas heeft Soylent voorlopig geen tijd om automatisch de CBML-verslagen op een topic te zetten.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:16 schreef hondjes het volgende:
komende tijd is het voor mij een heen en weer naar spanje.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij regen zijn hier in de buurt idd een hoop naaktslakken, maar op de plant heb ik er geen last van gehad.
Maar komt misschien ook dat ik de plant in een pot heb staan en mijn hondje piest daar altijd tegenaan
Gelukkig kan hij niet zo hoog komen dat hij in de pot kan piesen.
mijn dochter wel schijnt geweldig te zijn, stadion barcelonaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey LS, ging jij in Spanje vaak/ooit naar voetbalwedstrijden?
ik wil dus ook naar een wedstrijd, maar is daar een beetje een zwarte markt of moet je alles via de officiele kanalen kopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
mijn dochter wel schijnt geweldig te zijn, stadion barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |