wel mooi dat zwart / wit / rood........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Er hangen nog net geen spiegels boven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
1) Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
1) Er is er nog een, ook gefilmd door Adina. 2) Zij doet niet mee, afgewezen. Wrs heeft ze uit boosheid die filmpjes op YT gezet.
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel mooi dat zwart / wit / rood........
maar die ronde bedden.......
Die Amy Winehouse filmpjes bedoel je? Yep, loco.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:32 schreef Marrije het volgende:
Heb je die andere filmpjes van adinda ook gezien? dat wijf is helemaal gek
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgtquote:
Ik vind haar niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou denk niet dat alleen Dementor daar jeuk van krijgt![]()
ik weet niet of ze leuk of niet leuk is maar ik vind 'r wel mooi........
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:
Let maar niet op mij, ik heb mijn dag gewoon niet.
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe komt dat? of geen speciale reden? gewoon een baaldag?
Moet je morgen trouwens nou werken of niet?
ah oké, dus je voelt je gewoon niet helemaal tof, snap ik........quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laatste tijd enorm veel last van mijn benen, maar ik geef ze nu een dagje rust.
Morgen ben ik nog "vrij".
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekochtquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn voor de singles zegt die griet, geen idee waarom ze rond zijn.![]()
Nikki Plessen.
ja die ronde bedden heeft wel echt iets ''hoerigs''quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze hadden er nog eentje over van Huub zijn verjaardag, dus gewoon een erbij gekocht![]()
En in t kader van Pimps & Ho's zijn ronde bedden natuurlijk matching...
Hoi dbvquote:
Hey Bongie!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi dbv
Jij mag mij aflossen, ik ga namelijk shutdown wat inhoud dat ik morgenochtend weer aanwezig benVeel plezier met de kickoff van CMBL @iedereen en dit was dan voor mij de lastpost in SHO (want daarna zitten we in het aparte subforum CBL), bye bye
![]()
jawel hoor......... maar tis stilletjes........quote:
Eet smakelijk! ik ga ook maar weer even wat eten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel hoor......... maar tis stilletjes........
maar ze zullen straks allemaal wel binnen komen druppelen, even iets eten
tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |