Leave die kale alone!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:07 schreef liesje1979 het volgende:
en nu ga ik nog even de helft van mijn voorkeur hebbende 8 uur pakken
Helaasquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenieten
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Misschien een idee om gewoon een mailtje naar die malloten daar te sturen?
joquote:
Dan is het dus ook nutteloos om er naar te gaan zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezet. Denk dat ze alleen summiere info weggeven om de kickoff "spannend" te houden.
Doe het lekker zelf ja, lui dingquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Weet iemand een site waarop de bewoners van CBML voorgesteld worden?
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Die gozer vindt die meiden gewoon hoeren, goh.![]()
Alleen deze 2 films, die al vaak in de topics stonden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Weet iemand een site waarop de bewoners van CBML voorgesteld worden?
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
Jaja, geef die gozer de kans en hij gaat er vol op hoor. Alle mannen......quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
wat een hoop hoerenlopers zijn er danquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Er is 1 uitzonderingquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |