Ik zie pure paniek!quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
jij hebt liever een kameel.....
uiteraard
zal ff een foto downloaden voor 2 minuten
Hmmmm, kweenie, maar hier blijf ik toch wel komen. Veels te leukquote:
Je ne sais pas. Maar ik heb begrepen dat deze sc reeks naar CBL gaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmmm, kweenie, maar hier blijf ik toch wel komen. Veels te leuk![]()
Et Vous?
Nee, deze gaat dicht dacht ik, vandaar dat ik hier nog ff loop te rellenquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Maar ik heb begrepen dat deze sc reeks naar CBL gaat?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
jij hebt liever een kameel.....
uiteraard
zal ff een foto downloaden voor 2 minuten
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:07 schreef liesje1979 het volgende:
hee hoor kheb hem al bij photobucket weggehaald
Je wiilt niet weten over wat voor stenen ik anders was gestruikeld, niet alles was op kameel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je was bang hè, ik zie het aan je ogen. En je bent ook bang in het donker, vandaar die zaklantaarn in je hand
* liesje1979 schrikt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer het nog eens.
Dit zie ik nog steeds.
[ afbeelding ]
Ja quote hem dan zelf ook niet nog een keerquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 schrikt!
Ik wil het weg hebben, nu!!!
ik heb hem verwijderd bij photobucket, iemand? help!
Nu moet het woord afbeelding verwijderen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 schrikt!
Ik wil het weg hebben, nu!!!
ik heb hem verwijderd bij photobucket, iemand? help!
Wat wil je precies weten, dertig DGK mafkezen die topics vol kalken met onzin, is dat voldoende?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:11 schreef Poit- het volgende:
Is er hier iemand die mij dit topic uitlegt?
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:11 schreef Poit- het volgende:
Is er hier iemand die mij dit topic uitlegt?
dat is dan kut.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu moet het woord afbeelding verwijderen.
Doe dan even een edit in je eigen posting. Het tweede icoontje van rechts, het potloodje...quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is dan kut.
En ja ik ben niet zo slim dat ik dan denk, ojee niet quoten dat bericht
Dat gaan ze ook weer doen in New Orleans.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ook moeten leren roeien met de riemen die ik had en verzuip nog steeds af en toe.
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenietenquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan even een edit in je eigen posting. Het tweede icoontje van rechts, het potloodje...
Nou ja, als je helemaal niet meer weet, dan vervang je die foto door een nietszeggende en geef je hem dezelfde naam als de oorspronkelijkequote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenieten
Liesje die de mozes berg vanaf de top wil zien, maar erg lui is, dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie gaat er dan ook in de 21-ste eeuw op een kameel zitten
Wij doen in Nederland niet anders toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook weer doen in New Orleans.Altijd handig, een stad onder zeeniveau bouwen en dan geen goede dijken aanleggen.
Ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie gaat er dan ook in de 21-ste eeuw op een kameel zitten
Wij hebben na 1953 besloten er iets aan te doen. New Orleans gaat weer behoorlijk onderwater als de orkaan zich aan de regels houdt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij doen in Nederland niet anders toch?
Ja, maar ik zag laatst een soort van docu ding op TV en kenners verklaarden ons ook voor gek. De meeste investeringen doen wij ook flink beneden de zeespiegel. Dat i.c.m. met een verwachte stijging van werd niet echt als slim betiteld. Denk dan aan Almere, Rotterdam tot aan Hoek van Holland.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben na 1953 besloten er iets aan te doen. New Orleans gaat weer behoorlijk onderwater als de orkaan zich aan de regels houdt.
Jaapquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
Er bestaat toch niet meer zoiets als De Goudekn Kooi? Onze Jaap heeft gewonnen?
Tja, het deltaplan was om ons te beschermen tegen een storm die eens in de 10000 jaar voorkomt. In de praktijk is het nu eens in de 4000 jaar, las ik ergens en met de zeespiegelstijging misschien eens in de paar honderd jaar. Tijd genoeg om de boel nog iets meer te versterken. Dat moet dan wel gebeuren uiteraard!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag laatst een soort van docu ding op TV en kenners verklaarden ons ook voor gek. De meeste investeringen doen wij ook flink beneden de zeespiegel. Dat i.c.m. met een verwachte stijging van werd niet echt als slim betiteld. Denk dan aan Almere, Rotterdam tot aan Hoek van Holland.
En Rory heeft CBML gewonnen ( als we zo gaan beginnen)quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
Er zijn een x aantal mensen die vergroeid zijn met elkaar op de één of andere vage manier. Ter overbrugging tot de volgende RL serie is Static zo aardig geweest om hier plaats vrij te maken voor ons......quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
?quote:
Onze Jaap... Het is ook zo'n gezellige jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:24 schreef Poit- het volgende:
De grootste grap is misschien nog wel dat het gevaar nu vanuit het achterland (rivieren) komt. Afijn, daar is ook flink werk verzet de laatste jaren. 'We zien het wel, 't zal mijn tijd wel duren denk ik....quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, het deltaplan was om ons te beschermen tegen een storm die eens in de 10000 jaar voorkomt. In de praktijk is het nu eens in de 4000 jaar, las ik ergens en met de zeespiegelstijging misschien eens in de paar honderd jaar. Tijd genoeg om de boel nog iets meer te versterken. Dat moet dan wel gebeuren uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |