Leave die kale alone!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:07 schreef liesje1979 het volgende:
en nu ga ik nog even de helft van mijn voorkeur hebbende 8 uur pakken
Helaasquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die link heb ik als eerste weggehaald en toen photobucket, ik dacht dat dat voldoende zou zijn, om de ochtendmensen niet te laten meegenieten
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Misschien een idee om gewoon een mailtje naar die malloten daar te sturen?
joquote:
Dan is het dus ook nutteloos om er naar te gaan zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan hadden ze 't ook wel op een site gezet. Denk dat ze alleen summiere info weggeven om de kickoff "spannend" te houden.
Doe het lekker zelf ja, lui dingquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Weet iemand een site waarop de bewoners van CBML voorgesteld worden?
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Die gozer vindt die meiden gewoon hoeren, goh.![]()
Alleen deze 2 films, die al vaak in de topics stonden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
We willen graag alvast wat neerzetten voorr vanavond, en van Huub hebben we nog niets gehoord.
Ik ken deze http://cbml.headliner.nl/ maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
Jaja, geef die gozer de kans en hij gaat er vol op hoor. Alle mannen......quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar heeft die gozer gewoon gelijk inAlle vrouwen....
wat een hoop hoerenlopers zijn er danquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Er is 1 uitzonderingquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van de hele wereld?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Je moeder?quote:
Zelfs op de rtl site vind je niets terug over de bewoners.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
Eej pieps!
Wie?
Vandaag zal best de Talpa-site de mensen gaan voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Gert het volgende:
maar we zoeken echt iets pér bewoner, met een fotootje enzo..
Wie?
Kelly is zo geschrokken van haar promotiefilmpje dat ze zich direct bekeerd heeft tot het de Islam en we haar in bourka(met jarretels) mogen zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Zullen er schokkende dingen in de profielen staan? Dat Kelly bijvoorbeeld Isaac Newton als droomman heeft en Rory seks voor het huwelijk afwijst?
Kamervragenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Dementor het volgende:
Hier gaan Kamervragen over gesteld worden.
Dan neem ik de boel wel over.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kamervragen![]()
Misschien kunnen er ook een paar kamerleden aftreden
En iedereen verdringt elkaar voor de camera om te vertellen wat voor een verwerpeijk programma ze dit vinden. Op FOK barst de discussie los over wat voor [stereo] types er nu weer gevonden zijn en voor we een paar weken verder zijn kijken we ,al dan niet openlijk, allemaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Dementor het volgende:
Hier gaan Kamervragen over gesteld worden.
Heb je de opzet van dit jaar gelezen en kan je mij de samenvatting gevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Het meest schokkende is toch wel dat er 2 Marco's zijn.
Vanavond ER!
Zo, ik zit midden in een spoedcursus. Ik wist er echt geen klote van. Het leek me een klote-programma dus ja, why bother.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de opzet van dit jaar gelezen en kan je mij de samenvatting geven?
Hier zie je de kandidaten en kun je al een filmpje bekijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Oh kut.
Wat ik wel weet is dat ze vastgetekend zijn aan elkaar. Da's dan weer jammer. Ik wil ze graag een jaar op zo'n eiland zien zonder vreten met streams. Ga maar prei verbouwen op de bodem van de zee enzo.
ER is zo leuk. Zo jammer dat het maar een uurtje per week is. Wat ook jammer is, is dat sommige dingen zo opgenomen zijn, gesprekken enzo. 'Willen jullie even op die steen gaan zitten en babbel maar wat.'quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier zie je de kandidaten en kun je al een filmpje bekijken.
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/
Ik weet het, heb het vorige keer niet echt gevolgd, de keren daarvoor wel. En ja, ook daar wordt behoorlijk gescript.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
ER is zo leuk. Zo jammer dat het maar een uurtje per week is. Wat ook jammer is, is dat sommige dingen zo opgenomen zijn, gesprekken enzo. 'Willen jullie even op die steen gaan zitten en babbel maar wat.'
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Oh kut.
Wat ik wel weet is dat ze vastgetekend zijn aan elkaar. Da's dan weer jammer. Ik wil ze graag een jaar op zo'n eiland zien zonder vreten met streams. Ga maar prei verbouwen op de bodem van de zee enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |