19:30 RTL5.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben er helemaal klaar voor, hoe laat begint CBML eigenlijk?
zal het straks eens vragen ,als we chattenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik wil dus ook naar een wedstrijd, maar is daar een beetje een zwarte markt of moet je alles via de officiele kanalen kopen?
Thanksquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
zal het straks eens vragen ,als we chatten
Nee, dat keken we altijd in een pub of cafetaria. Ben in die 7 jaar maar bij 2 wedstrijden geweest in Camp Nou en Mestalla. En ik was in madrid en toen was de presentatie van Real Madrid en ben toen ook in bernabeo (of hoe je dat ook schrijft) geweest. En Ik ben een keer in stadion van Atletico geweest. Daar mocht ik ook in de prijzenkamer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey LS, ging jij in Spanje vaak/ooit naar voetbalwedstrijden?
Oh, wat leuk en spannend ook. Dus je wordt opa/oma (kan niet zien of je een mannetje of vrouwtje bent).quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef hondjes het volgende:
wachten op een klein spaans ..ukkie..als het goed gaat in february.
In de jagucci!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat leuk en spannend ook. Dus je wordt opa/oma (kan niet zien of je een mannetje of vrouwtje bent).
Amanda is gespot op Ibiza, leuk bruggetje zo.![]()
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
Oeh, kan ze daar niet blijvenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is gespot op Ibiza, leuk bruggetje zo.![]()
Het was nog vroeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
en ze heeft haar bikini nog aan ook, ik denk dat we ons ernstig zorgen moeten gaan maken
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.quote:
Ik geef haar geen ongelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.
Oh jee, wat sneu. Duimen maar dan voor de aanstaande papa en mama. En aanstaande oma niet te vergeten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
heel spannend, ging al 5 keer mis, dus oma
En dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Nog 22 minuutjes.
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en zo te zien heeft ze een flinke bel Baileys of zoiets in haar hand. Brian is er niet bij dus leeft ze zich wrs lekker uit.
heeft Brian al weer eens gebokst?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.
Ik heb al gekeken maar er is nog niks te bekennen hier.quote:
Waar denk je dat ik kijk dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar er is nog niks te bekennen hier.
Ik denk dat Gert en Noekje hard aan het werk zijn en dat op zo'n mooie dag als vandaag. Tofheid.
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Brian is enorm druk bezig met het geven van workshops.
Met de voetbal scheids zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?
Is het erg als ik dan meteen denk, ik hoop dat ie een flinke knal op zijn bakkes krijgt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voetbalt tegenwoordig, echt waar. Je kunt zijn vorderingen volgen via zijn Hyves. Hij gaat binnenkort ook sparren, goed hè?
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij op VOL. Als je het echt wilt weten wil ik wel even voor je gaan zoeken hoor.quote:
Doe geen moeite, ik surf over een tijdje gewoon even naar youtube en zoek op "no contest, no contest brian/kubatz".quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij op VOL. Als je het echt wilt weten wil ik wel even voor je gaan zoeken hoor.
jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dan meteen denk, ik hoop dat ie een flinke knal op zijn bakkes krijgt?
Zullen we Mitch tippen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
Een weekje zonder Brian opent misschien haar oogjes. Je weet het maar niet.
Moet meteen weer denken aan die Cubaan die tijdens de OS de scheidsrechters ook maar even in elkaar traptequote:
Mitch is gek, die gaat echt niet voor die del (oeh, nu zeg ik het weer). Allemaal ingegeven door het hokje, believe you me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Zullen we Mitch tippen?
Amanda begon altijd te stralen als Mitch in de buurt was, iets wat ze nooit deed bij Brian.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mitch is gek, die gaat echt niet voor die del (oeh, nu zeg ik het weer). Allemaal ingegeven door het hokje, believe you me.
Ik hou het ook scherp in de gaten, nog 4 minuten kattenkop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
Waar denk je dat ik kijk dan?
En ik denk wel dat 17.00 doorgaat als beloofd.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze zeggen dat baasjes meestal op hun hondjes lijken.
En precies om 17.00 uur. Top.quote:
als iets lekker ruikt zijn het eigen tomaatjes! heb je ze in een kas?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net van mijn eerste zelfgekweekte tomaatjes gegeten.goedenmiddag allen.
Yep, CBML is nog niet begonnen dus gaan we hier nog even verder.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Gert het volgende:
Deze nog maar even keurig volbaggeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |