Dus dat en op een normale manier.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
+2.
Toch wil ik static bedanken voor zijn gastvrijheid in SHO. Niemand anders wilde ons onderdak bieden, static wel.
Dus dat.
Daar zijn we nog niet over uitquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
+2.
Toch wil ik static bedanken voor zijn gastvrijheid in SHO. Niemand anders wilde ons onderdak bieden, static wel.
Dus dat.
Het is gewoon een goede mod.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar waar je actie ondernam was je lekker duidelijk en rechtlijnig, zonder aanzien des persoon.
Bedankt Static!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Bedankt Static!
We nemen de bende weer mee. Sorry voor de overlast.
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforumquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef kissa het volgende:
Mag ik een link naar CBML? Kan het topic niet vinden
Goesso, kan ik daar weer verder glotsen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforum
Dankjewel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforum
Wat Gert zegt, maar dan met kusjequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Wat Noekje zegt, alleen zondat dat kusje.
Welke overlast?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Bedankt Static!
We nemen de bende weer mee. Sorry voor de overlast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |